Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter
Круглоий стіл «Проблеми громадського транспорту Луцька»
Круглоий стіл «Проблеми громадського транспорту Луцька»

Лучани назвали основні проблеми громадського транспорту

23:48 12.07.2018
637

Представники Громадянського Руху «Свідомі», депутат Луцькради Микола Яручик та перевізники обговорили проблеми громадського транспорту в Луцьку та їх шляхи вирішення.

Обговорення відбулося 12 липня під час круглого столу «Проблеми громадського транспорту Луцька». Про це повідомляє Конкурент.

Головною метою цього заходу було започаткування тристороннього діалогу перевізників, міської влади та громадськості щодо вирішення проблем громадського транспорту у місті. Однак представники влади захід, який допоміг би краще зрозуміти і вирішити існуючі проблеми громадського транспорту, проігнорували.

Так, за результатами дослідження 97,3% опитаних лучан користуються громадським транспортом. Із них 77,4 % користуються як маршрутками, так і тролейбусами, 13,8 % респондентів віддають перевагу маршруткам, а 6,1 % користуються лише тролейбусами. І лише 2,7 % опитаних лучан відповіли, що взагалі не користуються послугами громадського транспорту.

Лучани назвали такі основні проблеми перевезень у маршрутних таксі міста Луцька:

Щодо проблем інфраструктури, то головною проблемою є відсутність графіків руху на зупинках.

Висновки опитування перевізників не злякали і вони висловили свою точку зору на проблеми із транспортом, які нині існують у Луцьку.

За словами директора ПрАТ «АТП-10701» Сергія Дьоміна існує певна несправедливість у тому, що міське підприємство електротранспорту має дотації, а іншим перевізникам не компенсується нічого.

Також тариф у 5 гривень не для всіх є вигідним, адже один маршрут може перевозити пасажирів по тарифу 3 гривні, інший – по 7 гривень. Таким чином деякі маршрути просто не заробляють, а покривають витрати на інший. Інша справа – якби усі перевезення здійснював один перевізник.

Під час круглого столу обговорили й проблему відсутності вбиралень, які передбачені за нормативними документами, на кінцевих зупинках. Натомість влада надає перелік громадських туалетів у місті.

Директор ТОВ «Санрайз» Гневик Мирон торкнувся теми хамства. Та переконаний, що часто пасажирам варто починати з себе і бути культурними, адже водії «не заточені» на те, щоб хамити.

Окрім цього зауважив, що GPS-трекери, які допомагають моніторити рух громадського транспорту, мають погану якість і часто виходять з ладу. І вартість ремонту пристрою сягає 800 гривень, що є достатньо дорогою послугою.

Також під час зустрічі обговорили графіки руху маршрутів, пільговий проїзд, проблеми із кадрами на підприємствах, розвантаження пасажиропотоку у «години пік» та інші актуальні проблеми.

Представники Громадянського Руху «Свідомі», Микола Яручик і перевізники по завершенню круглого столу зауважили, що готові до подальших дій у вирішенні проблем громадського транспорту у місті, а всі напрацювання дискусії й опитування обов'язково передадуть до Луцькради.

Читайте також: «Не треба таких гімнюків слати в АТО», – лучанин про водія луцької маршрутки, який не зупинився дідусю

Водій маршрутки №19 взяв з 11-річної дитини п'ять гривень

Лучанка обурилась рівнем транспортних послуг у місті

Водій луцької маршрутки №251 не дав дітям решту

Відродження: лучанці з дітьми не зупинилася маршрутка

Лучани 40 хвилин чекали «вишківську» маршрутку

Дізнавайтесь останні новини Луцька першими.

Стежте за нами у Twitter, Google+ та Instagram. Приєднуйтеся до нашого каналу в Telegram!

;
Загрузка...
Коментарі
22 вересня
Сьогодні
Вчора
20.09.2018
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин