У Луцькраді відмовилися слухати представників рекламного бізнесу

07 Березня 2018, 11:29
У Луцькраді відмовилися слухати представників рекламного бізнесу 2082
У Луцькраді відмовилися слухати представників рекламного бізнесу

Члени виконавчого комітету не підтримали проект рішення від рекламістів про коригування цін на розміщення зовнішньої реклами в місті Луцьку.

Повідомили про це під час засідання виконкому у середу, 7 березня.

Асоціація рекламістів України через депутатку міськради Юлію Вусенко звернулася до членів виконавчого комітету, аби вислухали рекламістів щодо цієї ситуації, проте тільки шість членів виконкому підтримали їхню пропозицію.

Секретар міськради зазначив, що поданий проект рішення про коригування цін на розміщення реклами неправильно оформлений, не відповідає регламенту, тому його не розглядатимуть. Секретар зауважив, що проект треба привести у відповідність, а тоді винести на наступне засідання.

Читайте також: «Наш бізнес приречений на провал», – луцький рекламіст

Та Юлія Вусенко й надалі просила членів виконкому внести цей проект в порядок денний, адже секретаріат міськради не повідомляв її про те, що в проекті є якісь помилки.

«В чому невідповідність? Чому не повідомили про те, що погано оформлений? Рекламісти прийшли сюди, аби їх почули члени виконкому. Внесіть його, будь ласка, в порядок денний. Поговоріть з людьми-рекламістами. Не бійтеся людей, дайте їм слово», – говорила Юлія Вусенко.

Це питання викликало дискусію між членами виконкому та секретарем міської ради. «Минулого разу як вносили це питання як додаткове, я казав, що ціна завищена. Тому готовий слухати рекламістів, і нехай висловлюють свою думку», – зауважив член виконкому Олександр Серватович.

Інший член виконкому Михайло Щур зазначив, щоб секретаріат терміново розмножив проект і роздав членам виконкому для ознайомлення.  «Ми теж можемо розібратися, чи проект рішення оформлений належним чином», – додав Щур.

Проте звернення Юлії Вусенко підтримали всього-на-всього шість членів виконкому, тому проект рішення не внесли в порядок денний.

«Якщо викручуватимемо руки бізнесу, то ніякий інвестор сюди не прийде», – заявив член виконкому Валерій Корпач.

«Справа в тому, що всі голосні заяви про те, що це все роблять для того, щоб наповнювати бюджет, то це абсолютно неправда. Тому що, якщо взяти цифри, які наведені рекламним бізнесом, то на сьогоднішній день буде зменшення надходжень до бюджету замість збільшення», – прокоментувала Юлія Вусенко.

«Під час обговорення прозвучала чітка заява першого заступника міського голови про те, що все це зроблено для того, аби представники бізнесу відмовлялися від своїх площин і віддавали їх на комунальне підприємство «Луцькреклама», – додала Вусенко.

Вона пояснила, що вона й рекламісти зрозуміли, що лише шість членів виконкому готові відкрито говорити про те, що це заздалегідь неправдиво озвучені цифри, і це та схема, яка вводить людей в оману.

«В людей просто відбирають можливість отримувати кошти. Про які надходження до бюджету може йти мова, якщо бізнес не захоче скоро працювати в нашому місті», – обурилася Вусенко.

Представник рекламного бізнесу Павло Цапюк зауважив, що вони й не чекали ніяких великих результатів.

«Ми зрозуміли, що попереднім рішенням влада показала, як співпрацюватиме з рекламістами. Маючи звернення, вони мали його розглянути і обговорити. Це все виглядає, ніби є якась конкретна команда: «не давати, і все», – прокоментував представник компанії «БрендБорд» Павло Цапюк.

Читайте також: «Підвищення цін на рекламу призведе до банкрутства підприємств, які нею займаються», – експерт ЦРУ 

Коментар
26/04/2024 П'ятниця
26.04.2024
25.04.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром