«Підвищення цін на рекламу призведе до банкрутства підприємств, які нею займаються», – експерт ЦРУ

01 Березня 2018, 10:04
Експерт ЦРУ - Тарас Яковлев 2487
Експерт ЦРУ - Тарас Яковлев

У Луцьку під час круглого столу обговорили питання щодо збільшення вартості за розміщення зовнішньої реклами в місті.

Захід відбувся в антикафе «Innerspace» у середу, в останній день зими, який організувала ГО «ЦРУ».

Рішення про підвищення вартості за розміщення зовнішньої реклами ухвалили на останньому засіданні виконкому в міськраді. В загальному ціна з 1 січня зросла більше, ніж в два рази. Тому, за словами модератора круглого столу Тараса Яковлева, це питання однозначно потрібно обговорити додатково.

«На сьогодні в місті є близько 130 операторів, які мають укладені договори з КП «Луцькреклама» – це ті оператори, які розміщують свої борди на комунальній власності. В їхньому управлінні перебуває близько 450 бордів та близько 200 сітілайтів. З них найбільших – це двадцять операторів, які мають від трьох бордів», – пояснив Яковлев.

За його даними, в загальному в бюджет міста Луцька за розміщення зовнішньої реклами надходить, якщо по розрахунках 2017 року, чотири мільйони гривень.

На думку Тараса Яковлева, підвищення, яке ухвалили на останньому виконкомі, може бути «непідйомним» для тих людей, які сьогодні займаються рекламним бізнесом.

«В два з половиною рази не можна підвищувати тарифи. Це все потребує додаткового обговорення і вивчення. Вважаю, що такі дії зумовлені тим, щоб призвести до банкрутства або ліквідації тих об’єктів господарювання, які зараз займаються розміщенням зовнішньої реклами. Або ж хочуть перекласти такі зобов’язання  на комунальне підприємство», – зазначив Яковлев.

Як повідомив Яковлев, ніщо краще, ніж конкуренція, не стимулює приватні підприємства до розвитку.

Обговорення підвищення цін на рекламу в Луцьку
Обговорення підвищення цін на рекламу в Луцьку

Якщо хтось, каже Яковлев, говоритиме про те, що такий крок дозволить впорядкувати рекламу, то це не так. Адже не таким способом її впорядковують. Для цього є спеціальні концепції, які передбачають, де і скільки бордів має бути.

«Якщо на чиюсь думку, об’єктів зовнішньої реклами десь забагато, то це можна вирішити нормальним способом, зокрема вносити зміни в концепцію, обговорювати це, доводити, що їх, дійсно, забагато, що вони там не потрібні. І це будуть зрозумілі прозорі правила гри, які будуть зобов’язані всі виконувати», – пояснив Тарас Яковлев.

Тому Яковлев запропонував підготувати проект рішення на наступний виконком про внесення до нього змін, щоби представники рекламного бізнесу змогли прийти на виконком і висловили свою позицію, адже вони мають на це право. І це питання треба розглянути повторно.  

«Я знаю точно, що більше платити ніхто не буде: ні ці люди, ні ті, хто прийде замість них. Я знаю стовідсотково, що після того, як переформатують бізнес, відкатають ту вартість назад, тому що ніхто не зможе платитиме більше. Більших надходжень в бюджет однозначно не буде», – додав на завершення Тарас Яковлев.

Читайте також: «КП «Луцькі ринки» не потрібне Луцьку», – експерт Тарас Яковлев

Коментар
29/03/2024 П'ятниця
29.03.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром