Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter
Медичний директор клініки «Біхелсі» Іван Гусак
Медичний директор клініки «Біхелсі» Іван Гусак

«Пацієнт на першому місці», – медичний директор клініки «Біхелсі» Іван Гусак

16:07 30.11.2020
5616

У Луцьку відкрилась клініка сімейної медицини «Біхелсі».

Це перший приватний медичний заклад із мережі, яку започаткувала інвестиційна компанія Volwest Group.

Про особливості клініки, послуги, роботу та плани розповів медичний директор «Біхелсі» Іван Гусак.

– Як виник проєкт і яка його головна ідея?

– «Біхелсі» – це абсолютно новий проєкт. Його ініціатор – Віктор Корсак.

Від ідеї до реалізації пройшло чотири місяці. Все розпочалось у липні з консультацій, на яких ми радились, чи є в цьому перспектива.

Порахували, зважили. Дійшли висновку, що на сьогодні держава акуратно підштовхує первинну ланку до приватної роботи.

Міністерство охорони здоров’я максимально сприяє, щоб лікарі реєструвались як фізичні особи – підприємці. Цей ринок швидко буде конкурентним і насиченим.

Найперше ми оцінили наші можливості у впровадженні інноваційних технологій на первинній ланці медицини. Розуміли, що без інновацій будемо не настільки цікаві для пацієнтів.

Сформували місію нашої клініки, яка звучить так: «Ми піклуємося про Ваше здоров'я щодня, та при потребі надамо Вам медичну допомогу: професійно, якісно та швидко».

За короткий час підготували документи, щоб отримати ліцензію. Зібрали колектив. Знайшли та відремонтували приміщення для клініки.

Наш заклад – це по суті люди-підприємці, які всі ризики несуть самі.

– Тобто «Біхелсі» – приватна клініка, яка працює з Національною службою здоров’я України?

– Поки що ми готуємо документи, щоб укласти договір з НСЗУ за пакетом «Первинна медична допомога». До цього моменту будемо надавати платні консультації.

Після того, як підпишемо пакет, всі послуги в його межах (згідно з наказом № 504) в нашій клініці будуть безкоштовними.

Платними залишаться консультації для тих пацієнтів, які не уклали декларацію з нашими сімейними лікарями.

Також оплачувати потрібно буде прийом вузьких спеціалістів.

– За якими спеціальностями надає послуги ваша клініка?

Маємо лікарів загальної практики – сімейної медицини. Є фахівці з великим досвідом і ті, які прийшли після інтернатури.

Ми свідомо підбирали персонал таким чином, аби був обмін досвідом між поколіннями.

Думка про те, що молоді лікарі – недосвідчені, є хибною. Вони мають досвід в іншому спрямуванні, можливо, їм не завжди дають можливість розкритися.

Вони запросто працюють з різними технологіями й гаджетами, їм для вивчення нового потрібно менше часу і вони швидше реагують на різні новинки і зміни в медицині.

Також у колективі маємо кардіологів, невропатологів, дерматовенеролога, гінеколога, лікаря ультразвукової діагностики, ендокринолога, реабілітолога, педіатра.

Працювати будемо у дві зміни – з 8:00 до 20:00 з понеділка по п’ятницю. У суботу з 8:00 до 16:00, у неділю – з 10:00 до 16:00.


– Чим ваша клініка сімейної медицини відрізняється від комунальних амбулаторій?

– Послуги, які надаємо ми й комунальний заклад, можуть бути однаковими. Але є суттєвий нюанс. Наш клієнт отримуватиме емоцію.

Людина повинна бути з хорошим емоційним фоном, тому що позитивні емоції – це також лікування.

Це особливо важливо зараз, коли багато ковідних і постковідних пацієнтів, які потребують не тільки фізичної реабілітації, а й психологічної.

– Яким чином плануєте викликати позитивні емоції в пацієнтів?

– Ми запросили фахівців з Музею сучасного українського мистецтва Корсаків. Вони створили для нас особливий інтер’єр.

У клініці є картини Кумановського та інших відомих авторів.

Особисто мені завдяки цьому кабінети стали набагато цікавішими.


– А чим ще здивуєте, крім картин?

– Перед тим, як почати роботу, ми вивчали досвід приватних клінік в Україні.

В основному приватні заклади не займались первинною ланкою, як це хочемо робити ми.

Вони зосереджували увагу на вузькій спеціалізації та на сучасному обладнанні, гарному ремонті й відсутності черг.

Розуміючи, що це не все, чим можна підкреслити свою унікальність, ми прийняли рішення розвивати напрямок телемедицини.

Телемедичні консультації не дуже широко застосовуються в Україні, але цей метод має право на розвиток.

В умовах пандемії кожен візит до лікаря несе додаткові ризики.

Щоб людина не залишилась без медичної допомоги, але й не контактувала фізично з лікарем, ми створили телемедичний центр.

Консультації будуть проводити не лише лікарі нашої клініки. Ми розробляємо програму, щоб наші пацієнти могли дистанційно поспілкуватися з провідними фахівцями галузі. Мова йде про науковців з Тернополя, Львова, Києва та зарубіжжя.

Також на базі клініки «Біхелсі» діятиме центр реабілітації для людей, які перехворіли на коронавірус.

Крім того, функціонуватиме центр моніторингу здоров’я. Завдяки йому дані про стан пацієнта автоматично цілодобово передаватимуться в електронну медичну карту.



– Чи вивчали закордонний досвід? Що взяли для себе?

– Сполучені Штати Америки економлять мільярди доларів в рік завдяки тому, що використовують телемедичні консультації внаслідок економії часу і коштів на візит до лікаря. Нам також це треба робити.

Але в нас довіра до медицини не така, як в Америці. Люди думають, що приватні структури хочуть тільки заробляти гроші на пацієнтах.

У медичному бізнесі, як і в будь-якому іншому, не можна працювати суто ради бізнесу. На перше місце потрібно ставити пацієнта, аби максимально заповнити його потреби в медичній допомозі.

Нещодавно ми проводили навчання максимально наближене до робочого процесу. Я вражений від того, який у нас колектив. Всі заряджені! Я хотів би цей заряд зберегти і розвивати.

Для мене як для керівника дуже важливо запропонувати медикам щось таке, щоб їм було цікаво в нас працювати. Вони повинні мати комфортні умови роботи, сучасне обладнання, розвиток і просто приємне спілкування.

Ми постійно навчаємось і дуже б хотіли навчати інших. Якщо на базі нашої клініки сформується колектив, який буде брати участь у конференціях, симпозіумах (а так воно і буде!), це буде на користь усім.

– Як будете шукати перших пацієнтів?

– Будемо заявляти на різних ресурсах, але це не буде основний спосіб просування.

Найперше про нас має розповідати професійність нашої роботи, цілодобовий супровід і підтримка пацієнта.

Проблема первинної ланки в тому, що лікарі не мають часу, аби поспілкуватись з пацієнтом. А пацієнту часто треба не стільки поміряти тиск чи зробити кардіограму, як поговорити, порадитись…

Щоб лікар міг достатньо приділити часу на розмову з пацієнтом, ми залучили колл-центр. Всі дзвінки будуть іти туди. Відповіді на низку запитань пацієнти зможуть отримати там. Таким чином намагаємось зробити так, аби лікар був максимально зосереджений на роботі.


Також мені здається, що набагато більше ми можемо бути почутими, коли будемо займатись науковою роботою. Наприклад, систематизуванням наукових даних про коронавірус.

Зараз шквал, ціле цунамі наукового матеріалу про COVID-19. Треба сісти комусь і розкласти його по поличках.

Це буде внесок у боротьбу з коронавірусом у глобальному масштабі.

– Чи будуть ваші лікарі виїжджати до пацієнтів?

– Якщо виникне така потреба, ми реалізуємо виїзди.

– Як щодо тестування на коронавірус? Як це відбуватиметься у «Біхелсі»?

– Щоб діагностувати COVID-19, є два шляхи. Перший – коли людина приходить до нас в заклад. Ми маємо можливість взяти матеріал на ПЛР-тест і відправити його в лабораторію. Другий варіант: приїхати до пацієнта і взяти матеріал у домашніх умовах.

– Які обстеження можна пройти у клініці?

– Ультразвукову діагностику (УЗД), гістероскопію, дерматоскопію, виміряти сатурацію.

Ми підписали угоду про співпрацю з трьома лабораторіями – «Гемо медика», «Українсько-німецькою лабораторією» та лабораторією Луцької міської клінічної лікарні. Це дасть змогу закрити весь спектр аналізів, які можливо виконати в нашому місті.

– Що будете робити, якщо пацієнту буде потрібна госпіталізація або послуга, яку не надаєте?

– Щодо цього консультуємося з головними лікарями Луцька. Маємо попередні домовленості.

Пробуємо зрозуміти, який об’єм послуг наші пацієнти можуть отримати в межах міста, а які – за межами області. Ведемо активну роботу в цьому напрямку.

– Чи будете працювати зі страховими компаніями?

– Так, уже ведемо переговори. Хочемо укласти угоди з кількома компаніями.

– Скільки коштуватимуть ваші послуги?

– Ринок в Луцьку сформований. В плані цін ми нового нічого не видумуємо, просто займаємо своє місце.

Якщо це стосується лікарів терапевтичного спрямування, то консультація коштуватиме 250-350 гривень.

Якщо мова йде про фахівців, які будуть проводити якісь маніпуляції, дерматовенеролога чи гінеколога, то ціни будуть вищі.

Ультразвукова діагностика вартуватиме у межах 200-300 гривень.

– Скільки плануєте відкрити клінік «Біхелсі»?

– У нас плани дуже амбітні. Хочемо відтестувати технології, з якими ми плануємо працювати, побачити, як втілюються наші ідеї й чи справджуються прогнози. На це піде близько місяця. Після цього будемо запускати нові заклади.

До кінця 2021 року клінік «Біхелсі» буде щонайменше три в Луцьку і три в області. Загалом у планах відкрити понад 100 клінік по всій Україні.

– Як людина може зв’язатись з вами?

– Через сайт behealthy.net.ua, зателефонувавши за номером гарячої лінії 0 800 33 74 14 або ж завітавши безпосередньо в клініку на Декабристів, 25.

ФОТО Ірини КАБАНОВОЇ








Коментарі
Загрузка...
26 січня
Вчора
24.01.2021
23.01.2021