Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter

Лучанин створив унікальний велосипед, що «дріфтує» на 360 градусів

16:55 06.06.2016
6047

У Луцьку залишається все менше людей, які б не знали про Геннадія Ніколенка та його унікальний електровелосипед – drift trike, який з’являється разом із ним найчастіше на велопробігах чи змаганнях.

Проте ви можете зустріти Геннадія й у власному дворі, коли він навчатиме інших любителів екотранспорту правильно входити в занос.

Саме під час чергового уроку із старшокласниками 4-ї гімназій журналіст Район.Луцьк долучився до тренувань та поцікавився, чому молодий чоловік захопився таким незвичним та досить дорогим видом спорту.

ДОРОГО, АЛЕ УНІКАЛЬНО

Зустріч несподівано для мене відбулася на звичайній дворовій дорозі, яку нещодавно покрили новеньким асфальтом.

«Я шукала стадіон чи якийсь інший майданчик. А ви займаєтеся просто під під’їздами будинку, поміж машин. Це безпечно?» – прокоментувала я цікавий вибір локації.

«Звісно, це безпечно, можна займатися й у такому місці. А так як у Луцьку не так багато майданчиків з рівним покриттям, то ми тренуємося прямо тут», – пояснив Геннадій і взявся розповідати про себе та свій drift trike (дріфт трайк) все до найменших подробиць.

Ідея зробити drift trike у Геннадія Ніколенка з’явилася ще у 2014 році, але у зв’язку з обставинами у країні цей проект довелося відкласти. Не останнім аргументом у такому рішенні була й надто висока ціна створення drift trike: вартість одного транспортного засобу сягає від 1 500 до 1 700 доларів США.

Геннадій зізнається, що в цей спорт вкладає винятково власні кошти. І якщо на початку це було лише хобі, то наразі воно стало основною частиною особистого доходу.

«Взагалі в Україні можна на пальцях порахувати людей, які цим займаються. А людей, які професійно створюють такі речі, взагалі немає. Як і немає тих, хто б заснував свою школу та навчав цьому виду спорту, як я», – стверджує спортсмен.

ПРОСТО НА ВИГЛЯД, АЛЕ СКЛАДНО У ВИРОБНИЦТВІ

Drift trike – річ дорога та особлива у всіх відношеннях: від створення та тестування до оволодіння навиками кермування. До речі, на виробництво свого першого електричного транспорту Геннадій Ніколенко витратив 6-7 місяців.

«Ми все самі прораховували, тестували, обкатували, щоб зробити все якісно та професійно. Є ключові агрегати, які закуповують за кордоном і є ключова базова рама. А вже все докупи я збирав власними руками», – пояснив Геннадій.

На перший погляд може здатися, що конструкція досить проста та не вимагає особливих технічних знань. Але це далеко не так. Адже всі кути, які виставлені, творці визначали шляхом спроб та помилок. Вся проводка схована у раму.

Під сидінням бортовий комп’ютер, який встановлює вагу тіла водія, кут нахилу, за яким ти їдеш, скільки потрібно дати току. Сидіння у формі «cut sit» (ред. – обрубане сидіння) зробили спеціально без бортів, щоб не обмежувати рухи тіла і щоб дріфт був регульованим.

Рама – це труба, вигнута під професійним трубогибом. А ключова фішка drift trike – це колеса для картингу, на які зверху одягається спеціальний пластик – сліки, що дозволяє зменшити тертя і щеплення з ґрунтом.

«За рахунок цього задня вісь зноситься, і виникають такі ж самі відчуття, як на авто, коли ти їдеш в ожеледь, і його реально зносить. Тому на нашому трайку можна відшліфувати і координацію рухів, і вміння орієнтуватися в просторі, швидко приймати рішення», – стверджує спортсмен.

Складається drift trike з професійних дискових гальм з накладками. Приблизно такі ж застосовуються в потужних велосипедах, пітбайках і трохи більші у мотоциклах. Гальма розташовані зліва, акселератор газу – справа.

«Також тут є пристрій, який показує заряд акумулятора. До речі, всі комплектуючі 2016 року. Саме тому ціна мого drift trike висока. Для розуміння: одне мотор-колесо у нас в Україні коштує 16 тисяч гривень, а акумулятор – 15 тисяч», – пояснює Геннадій Ніколенко.

Звичайно, найцікавіше було розібратися, як саме цей чудо-велосипед їде. Виявилось, що рушити з місця дуже просто, а от з поворотами, справді, складніше, і для цього таки потрібні спеціальні навички та вміння.

«Ти просто сідаєш, натискаєш і їдеш, ноги ставиш на спеціальні підставки – пеги. Мотор знаходиться у титановому колесі, ззаду акумулятор. Заряду вистачає на 4 години потужного дріфту. Вмикається все з ключа, як в автомобілі. Заряджається від звичайної розетки за 4 години», – Геннадій швидко пояснив, як саме drift trike працює, після чого довірив мені керування.


ПОТРЕБУЄ НАВИЧОК, АЛЕ ЗАХОПЛЮЄ

Така річ не може не привертати до себе уваги, але Геннадій Ніколенко наголошує на тому, що не варто їздити на drift trike проспектами та вулицями міста. Адже це досить небезпечно для всіх учасників руху.

«Максимальна швидкість – 55 км/год, але це залежить і від ваги водія. На проїжджій частині таким транспортом їздити не варто. Тому що це річ специфічна, нею потрібно вміти правильно управляти, та й по габаритах вона занизька і може створити аварійну ситуацію. Хоча на Велодні я очолював тисячну колону, їхав проспектами міста», – зауважив Геннадій.

Хлопець переконаний, що цей вид спорту з часом набуде великої популярності як в Україні, так і в сусідніх країнах. До слова, такий електросипед Геннадій виготовляє і на замовлення. За півроку він склав та продав 20 drift trike, які поїхали до Білорусі, Польщі, Молдови та навіть один до Арабських Еміратів.

Також лучанин зі своїми однодумцями створив школу в Луцьку та зовсім нещодавно у Києві. А задля популяризації спорту бере участь на своєму drift trike у різних професійних змаганнях та фестивалях, що по духу підходять цьому виду транспортного засобу.

До речі, до школи приходять не лише діти, а й дорослі. Восьмикласник Іван Савка розповів, що на перше заняття привів тата.

«Мене зацікавив цей спорт, бо я з дитинства люблю машини, картинг. Тому й прийшов на пробне заняття, нас з татом це дуже зацікавило. Це адреналін та кайф, страх та задоволення одночасно», – зізнається школяр, який до дріфт трайкингу встиг залучити не лише батька, а й однокласника.

«Спочатку я думав, що це просто велосипед з моторчиком. Сьогодні прийшов перший раз і зрозумів: потужність більша ніж у картингу, тому буду продовжувати ходити. Якщо такі «трайки» даватимуть на прокат, то цей вид спорту стане популярним», – переконаний ще один учень-початківець Роман Колачик.

Незвичність, екологічність та унікальність і справді можуть забезпечити цьому виду спорту успіх та процвітання. А поки це станеться, можна, принаймні, гарно та з драйвом провести свій час, вивчаючи дріфт та відшліфовуючи свої водійські навики.



Використання цього матеріалу без дозволу редакції «Район.Луцьк» заборонене. Авторські права захищені українським і міжнародним законодавством. Під «використанням» мається на увазі повна або часткова републікація цього матеріалу на сторінках інших інтернет-видань (окрім соціальних медіа). Щодо використання матеріалу телефонуйте +38 066 413 29 28 або пишіть на редакційну електронну адресу [email protected]

Текст: Ірина НОВОСАД

Фото: Роман ДОМБРОВСЬКИЙ

Коментарі

к

17:46 06.06.2016

Купил, а не создал.

Роман

17:35 09.06.2016

Шановні автори статті , між купив та створив істує дуже велика різниця. Не водьте в оману читачів!

Ні брехні

00:21 09.07.2016

Це брехня. Цей вєлік не самопал. Це річ купована .

бор

21:36 06.08.2016

Шан.К,Ром.,Ні..-якщо ви керовані не ЗАВИДКАМИ, то ви нетями-нетямущі.
1.Коли Стівенсон склав з вже до нього винайдених й заводами продукованих коліс, циліндрів,труб,паророзподільного золотника і т.п. першого ПАРОВОЗа- він вже існуючу пар. Машину поставив на колеса й створив транспорт без коня..
2.

бор

21:44 06.08.2016

2.Ваш лучанин ГенНік створив з продукції кит.,япон. заводів щось оригінальне.Такої низької за центром тяжіння конструкціі не бачу в неті.Раджу вам,ГЕН.НІК, залучити в команду патентознавця- дістати укр патент, ваше нове-в безпеці щодо падіння: це явний плюс:навіть з ровера падати високо, з вашого "геніка" безпечніш..

бор

21:52 06.08.2016

3.На фото нр 1 ,2 та внизу/14?/ліва нога відхилена, чи це не сигнал,що при різкому повернені руля вправо нога втрачає опору? Коли так, то рекомендую доробити цю грань до безпечного рівню.
А в цілому-корисна публікація про супер-ний твір українця
БОР
ЕСТОНІЯ..

Богдан

10:04 21.04.2017

Почему удаляете комментарии????
Он не создал а заказал с китая дешёвые трайки!! Он самозванец!!! Продаёт франшизу не имея на это прав, да и плюс ко всему не выполняет пункты договора!!! Качество трайков вообще никакое!!!

25 вересня
Сьогодні
Вчора
23.09.2018
22.09.2018
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин