Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter
Катерина Дулапчій
Катерина Дулапчій

«Все життя — це творчість», — керівниця «12 каналу» Катерина Дулапчій

14:00 15.04.2019
551

Вже близько двох місяців холдинг «12 канал» працює за новими правилами – 6 лютого сюди прийшла нова керівниця Катерина Дулапчій. Як добра ґаздиня, Катерина перш за все взялася наводити лад: спочатку на території офісу, а затим – у роботі каналу.

З тих пір відбулося немало: в ефір виходять нові програми, дещо змінився формат подачі новин, оновили сайт. Тепер тут не лише працюють, а й проводять дозвілля разом. Керівниця зізнається, що нарешті змогла видихнути: роботу каналу вдалося оптимізувати, настрої команди – стабілізувати, — пише Іванна Шуба на сайті 12-го каналу.

***

Задовго до цієї розмови ми говорили з Катею про роботу на «12 каналі». Тоді, у приватній розмові, я запитала: «Як у вас взагалі?» У відповідь почула – комфортно. І оте «комфортно” потім я чула чи не від кожного працівника каналу, з яким знайомилася…

***

– Розкажи, як ти взагалі потрапила на канал? Де працювала до цього?

– Я була прес-секретарем компанії «Континіум». Це величезна всеукраїнська корпорація, яка бере свій початок на Волині. Це якщо брати моє близьке минуле, до цього багато працювала у медіа і не тільки – з 21 року займала керівні посади.

– А чому тобі, прес-секретареві, раптом запропонували посаду директора каналу?

– Спочатку йшлося про призначення мене керівником інформаційно-політичного напрямку. Це мій профіль, я готувалася до цього. За кілька днів мені подзвонили і сказали «Катю, ти маєш очолити весь проект». І я взялася за це!

– Тобі не було страшно? Все-таки це великий проект, велика команда, потрібно бути перш за все адміністратором, менеджером, а вже потім медійником…

– Якщо чесно, то я не мала часу на роздуми, я навіть не встигла, напевно, до призначення злякатися. Страшно стало, коли прийшла. Перші тижні було дуже важко! А саме почався період такий – вибори на носі. Уяви: в одну хвилину 50 людей і всім щось від мене потрібно! Від «А варто висвітлювати цю тему?» до «Підпишіть наказ про покупку туалетного паперу». Я так тоді дивувалася, бо ж тут новини «горять», а тут – підписуйся за папір. Але ж це і є робота керівника – вникнути в усе.

– Що найперше захотілося змінити, коли прийшла?

– Захотіла почистити подвір’я навколо приміщення каналу. Я пройшлася і побачила, що в деяких місцях були нагромадження сміття. По кутках, як це буває, поскладали будівельне сміття півторарічної давності. Це все прибрали. А ще ми зробили гарний доїзд до каналу. Думаю, це були найперші, але дуже важливі зміни. Хочу сказати, що я вдячна своєму попереднику за те, що він взагалі створив цей медіаресурс.

Одним з перших кроків було створення нової студії. Це дозволило запровадити нові проекти.

Далі я взялася за комфорт для своїх працівників, бо люди мають любити свою роботу.

– А команда змінилася, відколи ти прийшла?

– Так, в нас відбулися деякі кадрові зміни, але не скажу, що вони дуже значні.

– Важко було звільняти людей?

– Дуже! Якось спочатку я думала, що не буду взагалі торкатися цієї теми. Казала сама собі: «Нащо звільняти? Нехай усі працюють, працювали ж до цього якось». Але прийшов момент, коли я зрозуміла, що кадрових змін не уникнути. Спочатку я ніч не спала, було дуже важко приймати це рішення… Але паралельно відбулось ось що: отого темпу роботи, який я поставила перед собою та працівниками, дехто не витримував. Люди самі приходили і казали «Я не справляюсь, дозвольте мені піти». Це полегшило моє завдання. Так воно все й склалося.

– Але до цього ти не раз займала керівні посади, невже ніколи нікого не звільняла?

– Та ні, звільняти людей не доводилося. Це було вперше.

– Розкажи про зміни в ефірі каналу

– Ми розробили чітку структуру каналу. Люди мають знати, хто і за що відповідає, цього раніше не було. Структурували і самі продукти каналу, з’явилося багато нових проектів. Але головне – в нас всі програми виходять в чіткі години, ми не працюємо за принципом «зробили – пішло в ефір». В нас є чітка телепрограма: якщо це новини, то вони виходять у певні години, якщо програми – то в конкретні дні.

– Телепрограма? Як в газеті публікують?

– Саме так, класична! В мене так часто питали «А коли мене покажуть? А коли це буде по телевізору?» Я подумала – і справді, чому наші герої, наша аудиторія, мають шукати, де і коли дивитися новини? Все має бути за графіком. Зараз в нас на сайті є категорія, де розміщена актуальна телепрограма. Дуже зручно.

Розумієш, раніше не було випусків новин. Було так: журналіст зробив сюжет – його відправили в ефір. Тепер глядачі знають, що і де їм чекати. А якщо не встиг побачити в ефірі – можна завжди зайти на сайт, або знайти сюжет чи програму в Фейсбуці чи в Ютубі.


– Тепер в новинах часто можна побачити і почути кореспонденів, раніше такого не було…

– Журналіст став журналістом. Наших кореспондентів почали показувати в кадрі. Тепер глядач може бачити, хто йому дає продукт, хто йому готує новини. Журналісту стало цікавіше працювати, бо він відповідає за свою роботу не лише своїм ім’ям, яке раніше з’являлося на екрані на кілька секунд, а й своїм обличчям, можна так сказати.

Кореспондентам «поставили» голоси, вони тепер самі озвучують свої сюжети. Замість одного брендвойсу (голосу диктора, який раніше озвучував усі сюжети) чути різні тональності. Знаєте, тепер це оркестр. Я хочу, щоб кожна нотка звучала.

– Днями змінили інтерфейс сайту каналу і він працює як відносно автономний інтернет-ресурс. Навіщо це?

– Оскільки в мене вже був досвід інтернет-медійника, я не могла не звернути увагу на сайт. Бо телебачення – це круто, а інтернет набагато оперативніший і має йти паралельно. Ми максимально швидко переробили інтерфейс. Він має вигляд хорошого новинного сайту.

Це класно і для самого телебачення – телепродукти публікуються на гарному ресурсі. До того ж, це крок, якого вимагає час. Зараз всі говорять про конвергентну журналістику, про злиття різних типів медіа – саме це ми і зробили. Телебачення вже не може існувати відокремлено.

А ще, як показує досвід, тандем телеканал і сайт – це цікаво для рекламодавців.

– Тобто це для того, аби охопити якомога більшу аудиторію на Волині?

– Волині? Не тільки Волині! У нас є супутникове телебачення, яке покриває багато сусідніх держав, а можливості інтернету взагалі неосяжні.

До речі, ми робили пряме включення з Анкари у день виборів. Після цього ми поставили собі завдання налагоджували зв’язки з діаспорою за кордоном в різних країнах.


– Є ще якісь важливі проекти, які будуть втілюватися найближчим часом? Чи «хвиля реформ» вже пройшла, зараз канал буде працювати в стабільному темпі?

– Стабільно, Катерина Дулапчій та інформаційний простір – це поняття, які взагалі не поєднуються. Немає нічого стабільного в інфопросторі. Кожна хвилина вносить якісь зміни в нашу роботу. Щодня генеруються нові ідеї.

Це творчий процес. Все життя – це творчість. Звичайно, в нас є нові проекти. Зараз люди хочуть чути простою мовою серйозні речі? Ось, будь ласка, ми пробуємо проект «БлаБлаTime». Це нескладна програма, це розмовний проект, де збираються люди і за чашкою чаю обговорюють актуальні проблеми. Це цікаво. І так щоразу: побачили потребу аудиторії – пішли й зробили. Не підійшло? Пробуємо щось нове. Це безкінечний процес.

До речі, в нас є ще один дуже цікавий проект «Відкритий день на 12-му». Багато людей казали нам, що хотіли б побачити закулісся каналу, як телевізійний продукт створюється. І ми вирішили проводити екскурсії для дітей: щоп’ятниці в нас тут та-а-ак гамірно! Приходять учні різних шкіл, різних класів. Якщо вони цього хочуть – чому б і ні? Тобто ми відкриті до нового.

– Але основний механізм роботи вже налагоджений?

– Так, кістяк є, тепер нарощуємо м’ясо. Але зробити цей кістяк було важко. Після двох місяців роботи я нарешті можу видихнути. Мені зараз дуже комфортно працювати тут. Надіюсь, працівникам теж.

Але повторюсь – ми постійно придумуємо щось нове. Зараз, наприклад, оновлюємо автопарк каналу.

– Ми багато говоримо про комфорт, а як його досягти на роботі? Що для цього треба – гарний офіс, хороша зарплата?

– Авжеж, не тільки це. Думаю, створити гарні умови для працівників – одне з моїх головних завдань. Цим і займаюся. Я дуже вболіваю за харчування колективу, бо люди мають нормально їсти, щоб добре працювати. Зараз ми організували доставку комплексних обідів в офіс, наша компанія компенсує частину їх вартості.

Далі – йога. Двічі на тиждень просто в офісі ми займаємося йогою. Бо треба підтримувати тіло у формі. У планах – такий собі мовний клуб з англійської…

Мої двері відкриті. Кожен може прийти і запропонувати якусь нову ідею.


Що вважаєш найбільшим досягненням за ці два місяці?

– Думаю, це те, що майже щодня мені пишуть знайомі медійники і кажуть, що хочуть до нас на роботу. Думаю, це показник того, що тут комфортно. Люди відчули, побачили, що тут є колектив, є команда і професіонали хочуть приєднатися до нашої команди. І, до речі, не лише медійники! Експерти в інших сферах готують авторські проекти і хочуть втілювати їх на нашому каналі.

Розмовляла Іванна ШУБА

Фото Юрія ФЕТИСОВА та з архіву редакції






Коментарі

глядач

12:30 17.04.2019

Я дуже радий, що на каналі відбулися позитивні зміни. Дуже радий, що вже немає Куліш. Ця жікна тягнула розвиток каналу на дно. Вона плела інтриги та вносила розлад у колектив. Вона навіть писати не вміє. "Радянська" жінка. Але, те, що Костянтин Яворський - це випусковий редактор - навіть не смішно. йому б писати навчитися перш за все. Дуже добре, що пішла Цимбалюк Оксана, але нажаль й досі працює Тамара Гримарович. Теж жінка жахлива. Успіхів в розвитку 12 каналу.

23 квітня
Вчора
21.04.2019
20.04.2019
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин