Як студентів ЛНТУ «заманювали» на роботу

30 Листопада 2018, 11:00
«Конкурс вакансій» в ЛНТУ 6149
«Конкурс вакансій» в ЛНТУ

Кожного року компанії та підприємства організовують заходи, щоб поспілкуватися з потенційними працівниками — студентами. Та чи цікаво їм це? Чи усвідомлюють ті, хто здобуває освіту, користь від своєї майбутньої професії? Для чого студенти йдуть на зустріч з роботодавцями? Щоб дізнатися більше інформації про ту чи іншу компанію, зрозуміти, що потрібно, аби туди працевлаштуватись, чи просто «щоб на пари не йти»? Цікаво, правда?

29 листопада в Луцькому національному технічному університеті відбувався «Конкурс вакансій». В фойє закладу розставлені столи, встановлені банери. Серед гостей — найбільші компанії області: «Кромберг енд Шуберт», Богдан-Авто, Модерн-Експо, ТОВ «Забіяка», ПриватБанк, Школа web-програмування ОхІТ, Волинська Фондова Компанія, Мережа супермаркетів «Салют» та інші.

Від самого початку дійства увагу молоді привернули яскраво-фіолетові банери з логотипом «Кромберг енд Шуберт». Тут вишикувалася ціла черга. Студенти про щось розпитують, переглядають листівки, у їх очах видно цікавість.

Підійшовши ближче, бачимо розкладені на столі флаєри, візитівки та веселі комікси про студентські роздуми: на яку б це роботу краще влаштуватися — за спеціальністю і з кар’єрним ростом чи куди-небудь, аби гроші добрі платили. Все як у житті, студенти гумор оцінили, сміються.


 

На одному із банерів — «Історії успіху». Тут читаємо про працівників, які свою роботу в компанії починали з лінії, комплектувальниками проводів. Тепер вони начальники виробництва та керівники проектів.

Привертає увагу розповідь про Вікторію Пазичук. За освітою — філолог. Одинадцять років тому, будучи студенткою, прийшла на завод на літні канікули підзаробити грошей. Залишилась, працювала комплектувальницею проводів. Тепер — керівник відділу виробництва.

«You are simply the best» — гасло іншого банера. Нижче, поміж логотипів відомих автомобільних брендів Мерседес, БМВ та Ауді слова – «працюємо з найкращими».

«Кромберг енд Шуберт — потужна міжнародна компанія. Ми співпрацюємо з провідними виробниками автомобілів і вимоги до роботи тут надзвичайно високі. Але це не означає, що на завод люди приходять професіоналами. Професіоналами вони стають у нас», — пояснює заступник начальника відділу з управління персоналом Наталія Лисакевич.

«Нашій компанії цікавий потенціал кожного працівника. Кожна людина, незалежно від свого професійного досвіду, може тут реалізуватися. І кожен із нас є найкращим перш за все тому, що повірив у себе та свої можливості», — додала вона.


 

Після розмови з представниками заводу другокурсник Олександр налаштований серйозно, навіть заповнив анкету. Його цікавить робота комплектувальника проводів.

«Я працюю з першого курсу. Але це, радше, тимчасові підробітки. На «Кромбергу» ж пропонують стабільну роботу і хорошу оплату, тому хочу спробувати. Це компанія з іноземними інвестиціями і я чув про неї багато хороших відгуків», — рішуче говорить хлопець.

Рекрутер відділу підбору персоналу Ольга Дарчик розповідає, що є багато прикладів, коли студенти ЛНТУ працевлаштовувалися на підприємство і будували тут успішну кар’єру.

«Нині нам потрібні комплектувальники проводів та інженери. До останніх є обов’язкова вимога – знання англійської або німецької мови. Це інструмент у роботі, оскільки співпраця ведеться із закордонними партнерами», — наголошує Ольга Дарчик.

Олексій та Дмитро навчаються на факультеті бізнесу.

«Захід дуже сподобався. Тут ми можемо ознайомитися з вакансіями, які пропонують місцеві роботодавці. Зрозуміли, що знання іноземної мови є великою перевагою, бо робота в такій компанії, як «Кромберг енд Шуберт» може бути пов’язаною з частими відрядженнями за кордон. Це дуже цікаво», — діляться враженнями хлопці.

А от п’ятикурсниця і майбутній менеджер Наталія шукає роботу адміністративного характеру. Дівчина каже, що завжди мріяла подорожувати і захоплюється іноземними мовами, тому обов’язково звернеться у відділ кадрів «Кромберг енд Шуберт».

Друга частина зустрічі відбувалася в актовій залі університету. Проте, ніякого офіціозу не було. Першим до присутніх звернувся директор Волинського обласного центру зайнятості Роман Романюк. Він розповів студентам про нинішній стан ринку праці та які спеціалісти потрібні найбільше.

Роман Романюк
Роман Романюк

 

Увагу публіки привернув динамічний відеоролик компанії «Кромберг енд Шуберт». Переглянувши його, присутні в залі ніби побували на підприємстві і побачили масштабне виробництво зсередини.

Наталія Лисакевич наголосила, що «Кромберг енд Шуберт» орієнтується на залучення молодих людей, які дійсно хочуть реалізувати себе в житті, отримати хороші знання, практику та можуть принести користь для компанії. Натомість тут пропонують вигідні та комфортні умови праці.

«Спочатку для майбутніх працівників ми організовуємо екскурсію. Потім людина проходить співбесіду і ми приймаємо її на роботу. Перший місяць – навчання, яке ми оплачуємо. Після теоретичних занять працівник складає тести. Далі він два тижні працює на лінії, вчиться, як учень, за це ми теж платимо. Після цього людина переходить на самостійне робоче місце. Нині на підприємстві більше п’яти тисяч працівників. У них стабільна робота та достойна зарплата», — підсумовує Наталія Лисакевич.

Ну що ж, як бачимо, зустрічі роботодавців зі студентами — справа не просто корисна, а необхідна. І якщо не всі, то більшість молодих людей думають про те, яким чином реалізовуватимуть здобуту освіту і як зароблятимуть цим гроші. Конкурс вакансій — чудова нагода для того, щоб дізнатися більше інформації та правильно розставити пріоритети.

Зацікавила робота на «Кромберг енд Шуберт»? Телефонуйте — 78-53-02, 050-434-94-00 (відділ з підбору персоналу).

































 

 

 Віктор ТВОРОВСЬКИЙ

Автор фото Павло БЕРЕЗЮК

Коментар
20/04/2024 Субота
20.04.2024
19.04.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром