Уряд запровадив нові підходи до ремонту та будівництва доріг: що зробили на Волині

16 Листопада 2018, 13:13
1475

Понад 90% українських доріг ще до 2016 року не відповідали нормам, адже з 2012 року ніхто не проводив капітальних ремонтів, натомість «ремонтом» називали аварійну ліквідацію ямковості. Наразі Уряду вдалося «розморозити» цей процес – розблокувати рахунки Автодору та провести ключові тендери для відновлення українських доріг, зокрема у Волинській області. 

У 2017 році вже понад 2,1 тисяч кілометрів шляхів було відновлено, а це, – найбільша кількість доріг, які відремонтовано протягом року за минуле десятиліття.

Відчутне покращення дорожньої ситуації й у Волинському регіоні. Так за 2016–2017 роки вдалося відремонтувати трасу протяжністю 107, 3 кілометри – «Львів – Радехів – Луцьк», забезпечивши державним фінансуванням у розмірі 745 мільйонів гривень. Також варто звернути увагу на вирішені питання доїзду до Володимира-Волинського, Ковеля та до Луцька з інших областей, зокрема з Рівненської, адже ця дорога вже давно потребувала ремонту.

Відновлені транспортні сполучення у напрямку Устилугу, оскільки цей шлях стратегічно важливий для України- він з’єднує з сусідніми державами.

Варто зазначити, що під час останнього візиту до Луцька, Голова Уряду Володимир Гройсман наголосив, що у регіонах по-різному виконують плани з капітального ремонту доріг, однак у Волинській області ефективно справляються з поставленими завданнями.

«Більше половини планів уже виконано. Але в різних регіонах по-різному ця робота виконується. Я поставив чіткі завдання: темпи треба пришвидшувати, а кошти використовувати ефективно й раціонально. Ми робимо перевірки, будуть аудити по завершенню об'єктів», – заявив Гройсман.

Читайте такожПрем’єр-міністр показав на відео з неба відремонтовану дорогу на Волині

 «Наступний рік – на дорожнє будівництво буде виділено 56 мільярдів гривень. На місцеві дороги виділяємо 17 мільярдів гривень. І я вимагаю, аби за кожну гривню звітували перед громадянами», – як повідомляє «1+1», наголосив керівник уряду.

Тепер якість ремонтів суворо контролюється. Якщо експертиза встановить, що ремонт виконано халатно – платити за це українці не будуть. Питання прозорості та відкритості фінансування уряд контролює на законодавчому рівні.

«Будівельна машина в Україні на дорогах державного значення почала працювати. Завдяки державним інвестиціям, які забезпечує Дорожній фонд, збільшенню конкуренції на ринку підрядних компаній, проведенню 100% тендерів на майданчику ProZorro, – рік від року в Україні ця машина працюватиме швидше, якісніше, потужніше. Цей процес вже не зупинити. Вважаю ці реформи, запроваджені в останні 1,5-2 роки в дорожній галузі, одними з найважливіших реформ в Україні», –  відзначив керівник Державного агентства автомобільних доріг України Славомір Новак

Наступного року фінансування доріг планують суттєво збільшити. В проекті бюджету 2019 передбачено виділення 55 мільярдів гривень, з них 17 мільярдів – на місцеві дороги. Також 2,5 мільярди гривень мають покращити безпеку дорожнього руху.

Укравтодор зробив жорсткішими вимоги до підрядників – у всіх контрактах гарантія на середній ремонт не менше 5 років, а на капітальний – від 10-ти років.

У проекті йдеться і про з’єднання якісними шляхами усі обласні центри та будівництво доріг за новими стандартами. Як вже згадували, нарешті запрацював механізм поступового збільшення фінансування ремонтів і будівництва доріг. Про системність фінансування галузі дбає Дорожній фонд.

«За 5 років ми маємо з’єднати якісними дорогами усі обласні центри України», – запевнив Володимир Гройсман.

Пріоритетами для українського Уряду у дорожній галузі стали: добротний ремонт, будівництво нових доріг, а також забезпечення гарантій якості.

Аліна ПЕКАСЬКА

Коментар
19/03/2024 Вівторок
19.03.2024
18.03.2024