«Не можу сказати, що фракції товаришують між собою», – депутат міськради Ігор Поліщук

22 Січня 2016, 13:29
3093

Вдруге обраний депутат міськради Ігор Поліщук вважає, що новий склад депутатського корпусу – кращий від минулого і сподівається на ефективнішу роботу міськради.

Обранець громади розповів Район.Луцьк, як складаються стосунки депутатів у раді та окреслив основні проблеми міста, які потрібно вирішувати щонайперше.

– Вас вдруге обрали депутатом. За цей короткий час уже можете порівняти роботу депутатів минулої і нової каденції?

– Різницю уже помітно. Новообрані депутати хочуть показати свою роботу і поки, що їм це цікаво. На жаль, у минулій каденції у нас була така ситуація, коли загальні питання міської ради взагалі нікого не цікавили. Фактично більшість депутатів приходили проголосувати за земельні питання. Зараз навпаки – більше уваги приділяють проблемам міста. Депутати мають контакт з людьми. Це видно по запитах, зверненнях, питаннях, які порушують у раді.

Поки що радує, що є діалог. Люди усвідомлюють, для чого вони прийшли сюди і чим тут мають займатися. Під час терміну роботи минулої каденції помітно було надзвичайну заполітизованість у раді і багато чудових проектів рішень не пройшли в силу суто політичної упередженості.

– Яких саме рішень?

– Їх маса, починаючи від змін у територіальному статуті міста щодо зменшення кількості підписів проведення громадських обговорень, зменшення кількості осіб по громадських ініціативах та проведення роз’яснювальної роботи мешканцям багатоквартирних будинків.

До 1 липня людям треба обрати управителя. Якщо вони цього не зроблять, це зробить за них міська рада. Зараз люди про це погано проінформовані. Було багато цікавих проектів-рішень, але будемо сподіватися, що у цій раді так не буде, бо якісно цей депутатський склад кращий.

– З ким у раді склалися дружні стосунки і чи не заважають різні політичні погляди злагодженій роботі депутатського корпусу?

– Поки що не заважають. Не можу сказати, що фракції товаришують між собою. Якщо у нас з якоюсь фракцією є спільне бачення на вирішення певної проблеми, то, звісно, ми готові проголосувати за проект рішення, наприклад, поданий за ініціативи фракції «Солідарність», які, скажемо, не надто прихильні до «УКРОПУ».

Так само, сподіваюся, будь-яка політична сила долучиться до нас, якщо ми пропонуватимемо хороші варіанти вирішення проблем. Взагалі вважаю, що у міській раді має бути політики якомога менше. Це не Верховна Рада, це орган, який більше покликаний вирішувати проблеми міста у різних сферах. Депутат прийшов до влади, щоб представляти інтереси громади, а не лобіювати політичні інтереси.

– Опитування жителів вашого виборчого округу напередодні останніх виборів до місцевих рад показало, що не усі знають свого депутата. Як ви налагоджуєте співпрацю з жителями?

– Знаю, що робила таке опитування телекомпанія «Аверс». Не хотів би коментувати моральність журналістів і їхній підхід до роботи. Тому що ви розумієте, яким чином проводили це опитування: людина просто ішла повз і сходу брали коментар, навіть не з’ясовуючи, чи проживає вона у цьому окрузі. Запитати три-чотири людини з близько шести тисяч виборців – не вважаю показником. За мене проголосувало 39 з невеликим відсотком громади, це найвищий результат по Луцьку. Думаю, що він підтверджує мою роботу на окрузі, де я постійно вів депутатський прийом.

– Ви очолюєте комісію, яка працює над вирішенням проблем Луцького підприємства електротранспорту. На вашу думку, що може вивести підприємство з кризи? Як проходить робота в комісії, адже останнє засідання продемонструвало, що серед депутатського корпусу немає єдиного бачення майбутнього ЛПЕ?

– Проблеми підприємства потрібно розділити на дві частини: відсутність державних субвенцій на пільгові перевезення та неефективний менеджмент, різноманітні зловживання, які, за словами багатьох працівників, існують на підприємстві та інші дії корупційного характеру. Значного погіршення фінансового стану завдали лізингові автобуси «Богдан», за які заплатили великі кошти, але їх не використовують. На наступному засіданні ми розглядатимемо доцільність їхнього продажу. За виручені кошти можна буде вирішити певні проблеми підприємства.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Депутати мудрували, як врятувати тролейбусників від кризи

Взагалі я прихильник того, щоб зменшити кількість маршрутних засобів у місті, тому що тролейбуси – це все-таки екологічний транспорт. Щодо роботи комісії, то я вже писав у «Facebook», що чомусь депутати від БПП дуже вороже ставляться до працівників підприємства. Коли прийшов голова страйкового комітету, депутати почали ставити йому провокативні запитання, які не стосуються роботи комісії. На мою думку, це робили для того, щоб відбілити репутацію попереднього керівника і не допустити того, щоб впала тінь на міського голову, який призначав його на посаду. На наступне засідання ми витребували масу документів від виконувача обов’язків директора. Ми їх розглянемо і зробимо відповідні висновки.

– Як відомо, тролейбусники запланували страйк на 1 лютого…

– Сподіваюся, що до страйку виділять якісь кошти на погашення заробітної плати. Думаю, що нам вдасться домовитися зі страйковим комітетом, щоб розібратися до кінця і тоді вже вирішувати, що робити далі.

– «Луцьктепло» – ще одне проблемне комунальне підприємство. Ви теж берете активну участь в обговоренні варіантів виходу із кризи «Луцьктепла». Що, на вашу думку, привело підприємство до такого плачевного стану? Чи може без сприяння держави місцева влада зробити його фінансово самодостатнім?

– Щонайперше до такого стану підприємство привело те, що топ-менеджмент формувався із вихідців з «Континіуму». Відбувалися дуже дивні події й укладали дуже дивні договори. Безумовно, що вся теплоенергетична галузь в Україні зараз переживає занепад. Проте, як і з підприємством електротранспорту, потрібно розділяти об’єктивну ситуацію в країні та суб’єктивні причини. На жаль, на «Луцьктеплі» суб’єктивні чинники ще більш відобразилися, ніж на ЛПЕ. У мене є аудиторський висновок, який ми передамо в органи податкової і в правоохоронні органи для того, щоб вони зробили відповідні висновки щодо наявності в діях попереднього керівництва ознак злочинів.

Вважаю, що без сприяння держави «Луцьктепло» повністю вийти із кризи не зможе. Хоча покращити стан безумовно можна. Не знаю, якою буде подальша доля підприємства, адже близько 80% тепломереж зношені і потребують заміни. На це потрібно витратити чимало коштів. Тож питання «Луцьктепла» є надзвичайно нагальним і його потрібно уже вирішувати.

– Ви цікавилися питанням паркувальних майданчиків у центрі міста. На вашу думку, те, що парковки будуть платними, не змусить людей продовжувати порушувати правила паркування? Чи є конкретні напрацювання у депутатського корпусу щодо облаштування конкретних місць під автостоянки?

– Думаю, що не змусить, оскільки часто проїжджаю біля ринку на вулиці Кравчука, де є платні парковки і вони постійно зайняті. Три-п’ять гривень, думаю, знайти можна. Тим більше, платні паркувальні майданчики – це практика усіх європейських міст. Вважаю, що цю проблему треба вирішувати.

По-перше, у нас є нова поліція, яка активно бореться з порушниками правил паркування. На проспекті Волі спостерігав таку ситуацію, коли люди паркують автомобілі в дворах для того, щоб їх не оштрафували. Це створює конфліктні ситуації з тими, хто мешкає у цих будинках і хоче поставити свій автомобіль. Тож людям треба дати можливість десь припаркуватися. Облаштування паркувальних місць вважаю одним із основних завдань міської ради на цей рік. У минулій каденції обговорювали це питання, але конкретно тільки щодо Старого міста. Нині заступник міського голови Тарас Яковлев каже, що цим питанням займаються.

– Як, на вашу думку, можна вирішити «ринкові» питання в Луцьку? Ви неодноразово акцентували увагу на тому, що потрібно розірвати договори з Волинською облспоживспілкою. Навіщо це робити, що ви маєте на меті?

– Проблема справді велика, тому що наведення ладу на ринках конче потрібне. Облспоживспілка – це орган, який є рудиментом радянської епохи і просто наживається як посередник між підприємцем і міською радою. У грудні відбулися збори з приводу підвищення цін за оренду торгового місця, які проводило керівництво облспоживспілки. Звісно, що підприємців така політика обурює, оскільки купівельна спроможність населення за останній час впала. На мою думку, в першу чергу треба створити комунальне підприємство, яке опікувалося б ринками. Тоді вдасться вирішити дві проблеми: знизити вартість оренди торгового місця і одночасно збільшити доходи міського бюджету. 

Анастасія ТІТОВА та Оксана ВЛАСЮК

Коментарі
05 Липня 2017, 11:27
Ігор Поліщук це хто?
Коментар
20/04/2024 П'ятниця
19.04.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром