Як шестиколісний всюдихід завершив епопею в історії Луцького заводу

16 Січня 2018, 03:09
ЛуАЗ-972 1993 Джерело: https://pronews.com.ua/auto/6036
ЛуАЗ-972

ЛуАЗ-972 пройшов державні випробування в часи Радянського Союзу, кілька рекомендацій,1999 року був представлений на Київському автосалоні, а свою довгу епопею завершив на Луцькому автозаводі.

Про це повідомляє PRONEWS.

Зразки перспективного транспортера ЛуАЗ-972 зібрали в Луцьку у 1982 році.

Машина конструктивно являла собою серійний ЛуАЗ-967М. Вона формально залишалась санітарним транспортером переднього краю (ТПК) і була обладнанана двома поздовжніми носилками або задніми лавами на шість чоловік.

Ідея створити цю автівку виникла в процесі створення двовісних ТПК з системами озброєння. 

1984 року автомобіль пройшов державні випробування та рекомендації для суттєвого доопрацювання.

Новий ТПК 1990 року в ЛуАЗ-1901. У гостроносому герметичному кузові без дверей були чотири відкидних сидіння, розташовані в шаховому порядку, або більш важке озброєння.

Автомобіль ЛуАЗ-972
Автомобіль ЛуАЗ-972

Перші зразки «Геолога» пройшли  випробування в 21 НДІ. Після розпаду Радянського Союзу роботи по них припинилися.

Реанімувався останній ЛуАЗ-1901 в Україні. Його представили 1999 року на Київському автосалоні.

Так він завершив довгу епопею в історії Луцького автозаводу і всього сімейства ТПК. Підприємство в грудні того року припинило збірку власних легкових машин, а весною 2000 року виставило на продаж.

Коментар
26/04/2024 Четвер
25.04.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром