Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter
ЛуАЗ-972
ЛуАЗ-972

Як шестиколісний всюдихід завершив епопею в історії Луцького заводу

03:09 16.01.2018
385

ЛуАЗ-972 пройшов державні випробування в часи Радянського Союзу, кілька рекомендацій,1999 року був представлений на Київському автосалоні, а свою довгу епопею завершив на Луцькому автозаводі.

Про це повідомляє PRONEWS.

Зразки перспективного транспортера ЛуАЗ-972 зібрали в Луцьку у 1982 році.

Машина конструктивно являла собою серійний ЛуАЗ-967М. Вона формально залишалась санітарним транспортером переднього краю (ТПК) і була обладнанана двома поздовжніми носилками або задніми лавами на шість чоловік.

Ідея створити цю автівку виникла в процесі створення двовісних ТПК з системами озброєння.

1984 року автомобіль пройшов державні випробування та рекомендації для суттєвого доопрацювання.

Новий ТПК 1990 року в ЛуАЗ-1901. У гостроносому герметичному кузові без дверей були чотири відкидних сидіння, розташовані в шаховому порядку, або більш важке озброєння.

Перші зразки «Геолога» пройшли випробування в 21 НДІ. Після розпаду Радянського Союзу роботи по них припинилися.

Реанімувався останній ЛуАЗ-1901 в Україні. Його представили 1999 року на Київському автосалоні.

Так він завершив довгу епопею в історії Луцького автозаводу і всього сімейства ТПК. Підприємство в грудні того року припинило збірку власних легкових машин, а весною 2000 року виставило на продаж.

Коментарі
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин