Як шестиколісний всюдихід завершив епопею в історії Луцького заводу
ЛуАЗ-972 пройшов державні випробування в часи Радянського Союзу, кілька рекомендацій,1999 року був представлений на Київському автосалоні, а свою довгу епопею завершив на Луцькому автозаводі.
Про це повідомляє PRONEWS.
Зразки перспективного транспортера ЛуАЗ-972 зібрали в Луцьку у 1982 році.
Машина конструктивно являла собою серійний ЛуАЗ-967М. Вона формально залишалась санітарним транспортером переднього краю (ТПК) і була обладнанана двома поздовжніми носилками або задніми лавами на шість чоловік.
Ідея створити цю автівку виникла в процесі створення двовісних ТПК з системами озброєння.
1984 року автомобіль пройшов державні випробування та рекомендації для суттєвого доопрацювання.
Новий ТПК 1990 року в ЛуАЗ-1901. У гостроносому герметичному кузові без дверей були чотири відкидних сидіння, розташовані в шаховому порядку, або більш важке озброєння.
Перші зразки «Геолога» пройшли випробування в 21 НДІ. Після розпаду Радянського Союзу роботи по них припинилися.
Реанімувався останній ЛуАЗ-1901 в Україні. Його представили 1999 року на Київському автосалоні.
Так він завершив довгу епопею в історії Луцького автозаводу і всього сімейства ТПК. Підприємство в грудні того року припинило збірку власних легкових машин, а весною 2000 року виставило на продаж.
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром