Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter
Козяча ферма «Мукко»
Козяча ферма «Мукко»

Львівщина, про яку лучани ще не знали

22:43 05.01.2018
1496

Львів і Львівську область зазвичай асоціюють із запашною кавою, смачним шоколадом, гарними краєвидами, дивовижними пам’ятками та добродушністю місцевих жителів. Цей список можна продовжувати нескінченно.

Львівщина – то справжній рай для найвибагливішого туриста. І якщо більшість з вас переконана, що цим обмежується найбільша із західноукраїнських областей – то така думка хибна. І ми, Район, спробуємо вас у цьому переконати.

Місцева влада дбає, аби жителі Львівщини не виїжджали за кордон на заробітки, покидаючи рідну землю та сім’ї. Саме тому сюди залучають інвестиції із Європи. Зокрема, у Львівській області вже діють три потужних заводи із німецькими інвестиціями. Також тут успішно розвивається унікальна молочна ферма та діє компанія, яка вирощує салати за методом сухої гідропоніки.

ЗА КОЗЯЧИМ СИРОМ – У МОЛОЧНУ ФЕРМУ «МУККО»

На Львівщині існує сімейна молочна ферма, яку цілком виправдано можна назвати сирним раєм. Заснувало молочну ферму «МУККО» подружжя Назар та Аліса Кміть у селі Угерсько Львівської області півтора роки тому.

Молоді люди дуже люблять натуральний та смачний сир, тож вирішили виготовляти його самостійно. Для цього купили старий напіврозвалений колгосп, де 20 років тому тримали свиней, та модернізували його. Тепер це місце не впізнати – на фермі живе 854 кози та 220 корів, які дають 2000 літрів молока на добу.

На території ферми є кілька приміщень: сироварня, молочна ферма, «пологовий будинок» для кіз та будиночки для козенят різного віку (до двох місяців та від двох до семи).

Назар Кміть розповів, що козеня забирають від матері одразу після народження і переводять до спеціального будиночку для козенят-«дітей». Це роблять для того, аби до новонародженої тваринки не причепилися різні хвороби. Козу-матір тим часом здоюють, і перше молоко – молозиво – дають випити козеняті. Далі доросла коза відправляється на молочну ферму, аби робити свої добрі справи.

Тварини на фермі чіповані – так легко можна дізнатися, хто батько і мати кози, та яка якість молока, яке вона дає. У «покоях» тварин – сліпуча чистота та порядок, а якщо вам захочеться прогулятися сироварнею – вас не впустять без спеціальних бахіл, халата й шапочки.

Цікаво те, що тонкощі догляду за тваринами, технологію варіння сирів і техніку для цього запозичили у голландців. Доїння тут – безконтактне, тому молока не може зіпсувати ні запах тварини, ні різні бактерії. Привезли й особливих кіз, які дають молоко з відмінною жирністю. Варять тут сири виключно із власного молока – «Адигейський», «Вершковий», тверді сири типу «Гауда».

У приміщенні, де дозрівають сирні головки, можна побачити, серед іншого, й незвичні – чорного кольору – до їхнього складу входить віскі. Під час дозрівання алкоголь випаровується, залишаючи неповторний смак та аромат. Також тут є сир зі спеціями, червоним перцем та горіхами. Запевняємо вас, коли ви сюди потрапите, то не захочете піти без шматочка цього ексклюзивного делікатесу.

Сир виготовляють за безпосередньою допомогою та рецептами голландського сировара з 20-річним досвідом – Хуга Ван де Граафа. Завдяки безконтактному доїнню та професійній технології визрівання уся цінність натурального молока передається сиру і робить його по-домашньому смачним та корисним. Зауважимо, що у «МУККО» сири ексклюзивні та натуральні, тому їх охоче купують ресторани та спеціалізовані винні магазини.

На підприємстві створили вже 60 робочих місць та залучили 80 мільйонів гривень інвестицій.

У БУСЬКУ САЛАТ ВИРОЩУЮТЬ БЕЗ… ҐРУНТУ

У Буську кілька років тому за гроші інвесторів із Нідерландів спорудили дві теплиці, де вирощують різні види салату за методом так званої «сухої гідропоніки». Називається підприємство ТзОВ «Галіція Грінері», і воно – єдине в Україні, яке працює саме у такий спосіб.

І так, салат тут вирощують без ґрунту. Суха гідропоніка являє собою метод, коли рослини беруть поживні речовини не з землі, а зі спеціального поживного розчину. Навіть у процесі вирощування розсади насіння висівають не у звичайну землю, а у торф’яну суміш. Згодом вже сформований салатний росток переносять у ємності з рідиною, куди час від часу додають поживні речовини.

Крім того, навколо салату створюють благодатний мікроклімат, який зберігає листя сухим. Як наслідок, воно виростає здоровим, зеленим та поживним, а міцні рослини мають солідний термін придатності.

У парниках вирощують більше шести тонн салату. Відправляють цю зелену смакоту у ресторани Львівщини. Тож, якщо ви колись зайдете в один із розкішних ресторанів Львова і замовите салат, знайте: можливо, він приїхав саме з Буська.


ЧОХЛИ ДЛЯ «АУДІ» ШИЮТЬ УКРАЇНЦІ, А НАДЯГАЮТЬ НІМЦІ

Підприємство «Бадер Україна» – гарний приклад вдалих інвестицій у створення якісної «родинної» компанії з відмінними умовами праці. Це українська філія німецької компанії «BADER GMBH» – одного з провідних світових виробників автомобільної шкіри преміум-сегменту.

ТзОВ «Бадер Україна» заснували 2006 року у місті Городок на Львівщині. У підприємства є один виробничий підрозділ у селі Городок та ще два у селі Кожичі. Основний вид діяльності підприємства – пошиття шкіряних сидінь для автомобілів «Ауді» та «БМВ».

Тут також шиють і за індивідуальними замовленнями – сидіння з вишивкою, тисненням, комбіновані зі шкіри та тканини. Завод може втілити будь-яку вашу фантазію, адже має машину на 130 голок, яка легко впорається із поставленими завданнями, та інше надсучасне обладнання.

Якщо ви потрапите на цей завод, перше, що побачите – вичинені шкіри тварин. Цікаво, що вони – просто ідеальні у прямому сенсі слова. Навіть найменша тріщинка чи в'мятинка дадуть підставу відправити шкіру назад до Європи, звідки вона й була привезена.

Люди, які працюють у дві восьмигодинні зміни, старанно шиють, вправно ріжуть та пакують готові вироби. А рештки шкіри складають у спеціальні великі коробки. Оскільки виробництво безвідходне – ці «обрізки» відправлять на інші підприємства, які виготовлять ремені, гаманці, сумочки...

Шкіряні сидіння тут роблять направду розкішні – білого, червоного, чорного та коричневого кольорів, ще й різної форми. Після того, як їх пошиють і складуть, завантажують у великі ящики та відправляють до Німеччини. Там вже так звані «чохли» натягують на каркаси і встановлюють готові сидіння у автівках «Ауді» та «БМВ» представницького класу.

У цехах заводу – найсучасніше обладнання, а найцінніший ресурс тут – люди. У червні 2017 року у Городку створили 1580 робочих місць, а в Кожичах – 1863 робочих місця.

У жовтні цього року біля Кожич відкрили новий, вже третій підрозділ заводу, на якому створили майже тисячу робочих місць. Нове підприємство – спільний проект «Бадер» та «Ауенде» – займатиметься пошиттям комбінованих зі шкіри та тканини обшивок для салонів авто. На фінансування нового заводу вже залучили близько 150 мільйонів гривень інвестицій. Середньомісячна зарплата працівника – 8000 гривень.

Важливо зазначити, що керівництво завжди відкрите для своїх працівників і не вимагає спеціальних вмінь, адже готове навчити кожного. Як і наступне підприємство.

У ТОВ «ЕЛЕКТРОКОНТАКТ УКРАЇНА» НАВЧАЮТЬ НАВІТЬ «ЧАЙНИКІВ»

Підприємство «Електроконтакт Україна» – дочірня компанія німецького підприємства, яке належить всесвітньо відомому французькому концерну Nexans. Він – другий у світі серед виробників різноманітних кабелів.

Виробничі потужності розташовані у 40 країнах світу та охоплюють близько 26 тисяч співробітників. На Львівщині завод заснували у 2007 році у місті Перемишляни.

У 2011 році відбулося розширення виробничих потужностей підприємства на базі колишнього Золочівського радіозаводу. У 2014 році запустили додаткові виробничі проекти Audi та Porsche. А у 2016 році у місто Броди на Львівщині прийшли інвестиції на мільйони євро – тут відкрили завод на півтори тисячі робочих місць. Завод у Бродах став одним з найбільших виробничих підприємств Nexans, які сьогодні працюють у Румунії, Мексиці, Болгарії, Китаї, Словаччині, Чехії і Тунісі.

Підприємство випускає кабельну продукцію для світових автоконцернів: Volkswagen (Audi, Porsche), General Motors (Opel), BMW та Daimler.

Переваги при влаштуванні сюди на роботу – безкоштовне навчання, довіз до роботи й додому, пільгові комплексні обіди, а також безплатне медичне страхування. Вас радо приймуть на навчання та стажування, а якщо робота не сподобається, ви все одно отримаєте зарплатню за період, який провели на заводі.

РОБОТІВ ДРУКУЮТЬ НА 3D-ПРИНТЕРІ

На заводі «ОДВ-ЕЛЕКТРИК», який знаходиться у Новому Роздолі, виготовляють верстати власної розробки та експортують їх по цілому світі. Також підприємство виготовляє кабельну продукцію для автомобілів Volksvagen, BMW, Porsche, Volvo та OPEL.

ТзОВ «ОДВ-ЕЛЕКТРИК» створили за участю німецької компанії ODW – ELEKTRIK GmbH у 2003 році. Підприємство постачає високоякісні кабельні джгути, соленоїди та мехатронні системи для автомобільної галузі. Продуктивність високоякісного обладнання на заводі дозволяє виготовляти до 40 мільйонів штук 550 різновидів кабелів у рік для провідних автомобільних компаній Європи, Азії та Америки.

Аби здешевити виробництво, «ОДВ-ЕЛЕКТРИК» запроваджує новітні технології. Так, в арсеналі завод має навіть власний 3D-принтер. На ньому друкують макети для виготовлення автоматичних (їх ще називають роботами) та напівавтоматичних ліній та іншого обладнання. Вони за якістю не поступаються флагманам європейського приладобудування.

На сьогоднішній день на заводі працює майже півтори тисячі людей.

Світлана КИРИЛОВА

Фото Миколи КОМАРОВСЬКОГО

Коментарі
25 вересня
Сьогодні
Вчора
23.09.2018
22.09.2018
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин