Листи «чиновницьким султанам»: 10 речей, які потрібно знати про звернення до Луцької міської ради

20 Червня 2017, 13:34
3301 Джерело: Луцька міська рада

У Луцькраді  розпорядженням виконуючого обов’язки міського голови затвердили новий Порядок розгляду письмових звернень громадян.

Район. Луцьк виділив основні моменти вашого можливого походу задля звернення щодо вирішення будь-якого питання.

Звернення може подати будь-хто

Звернення до міської ради мають право подати як громадяни України, так і особи, які не є такими, але знаходяться на її території, якщо інше не передбачено міжнародними договорами. У випадку, якщо ви забули чи, не дай Бог, загубили гаманець – майте на увазі, що звернення до Луцької міськради не потребує надання жодних коштів.

Хто приймає Ваші звернення

Прийом звернень у будь-якій формі покладено на відділ звернень громадян Департаменту «Центр надання адміністративних послуг у Луцьку» Луцької міської ради (далі – відділ звернень громадян).

Способи подачі звернень

До відділу звернень громадян йдуть усі можливі звернення: ті, що реєструються безпосередньо у Луцькому ЦНАПі, звернення, які зареєстровані під час особистого прийому громадян керівництвом міської ради, а також електронні звернення.

Якщо немає можливості звернення написати, воно може бути усним, а оформлятиме його відповідна посадова особа з відділу. Звернення з питань неповнолітніх та недієздатних осіб подають їх законні представники.

Обовязково дотримуйтесь вимог оформлення звернення

Навіть попри всезагальну негативну думку про бездіяльність чиновників у вирішенні вашого питання, пам’ятайте, що більшість звернень, закинутих у «довгу скриньку» – ваша заслуга, адже найлегше – побачити невідповідність звернення потрібним вимогам.

У зверненні обов’язково вказуйте прізвище, ім’я та по-батькові, місце проживання, номер контактного телефону та вичерпно розписуйте суть порушенного питання, скарги чи пропозиції. Письмове звернення має бути підписане особою чи групою осіб із зазначенням дати його подачі. У електронному зверненні обов’язково вказуйте електронну адресу для відповіді. Застосування електронного підпису – не вимагається.

Звернення без зазначення будь-чого з вищевказаного повертаються відправнику у п’ятиденний термін, тож будьте уважними, аби не згаяти свій дорогоцінний час.

Види звернень: вирішуйте проблеми, надсилайте скарги, пропонуйте

Дуже часто ми стикаємося із ситуацією, коли людина буквально «оббиває пороги» міської ради та за декілька років збирає кілограми макулатури свого спілкування з чиновниками. Але не забувайте, що і у міській раді звернення класифікуються по-своєму.

Зокрема, звернення з відкриттям певної проблеми є первинним, а далі, як кажуть ділові люди, «є нюанси».

Звернення, у якому викладена суть попередніх заяв від громадянина, або є незгода з рішенням, прийнятим після попереднього звернення, не вирішена або не до кінця вирішена проблема попереднього звернення, або ж взагалі відсутня відповідь на попередні «листи допомоги», класифікується як повторне.

Дублетними вважаються звернення однієї і тієї ж особи (чи групи осіб) з одного і того ж питання, які надіслані до вирішення різним адресатам. Неодноразовими – звернення з одного і того ж питання, надіслані ще до надання відповіді на попередні.

Основними ж видами звернень є: пропозиції (зауваження), скарги та заяви (клопотання).

Первинна реакція на звернення

Що робити «з тими писульками», у відділі звернень вирішують одразу. Варіанти: прийняти до розгляду, передати на вирішення до установи, організації, що належить до їх компетенції, про що одночасно повідомити заявника. У разі недотримання вимог звернення, воно повертається відправнику згідно чинного законодавства.

Також у разі потреби керівництво міської ради може зробити комісійний розгляд проблеми з виїздом на місце та визначити заходи щодо вирішення питання.

Терміни розгляду звернень

Попередній розгляд звернення та його «доставка» до безпосереднього виконавця повинна тривати не більше одного робочого дня. Однак слід пам’ятати, що це лише первинна процедура. Насправді термін повного розгляду звернення установлює керівництво міської ради. Максимальний термін – місяць з моменту реєстрації звернення. У разі відсутності потреби додатково вивчати суть звернення – не більше 15 днів.

Зрозуміло, що за місяць розгляду вашого питання ви навряд чи посивієте, однак міська рада може продовжити термін розгляду звернення – максимально до 45 календарних днів.  

Які звернення обовязкові до розгляду міським головою

Листи Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок зі званням «Мати-героїня» розглядає особисто міський голова, у разі його відсутності – особа, яка виконує його повноваження. Знаю, що багатьом можуть напружити очі багато попередніх найменувань, однак – такий він, Порядок розгляду звернень, а ми його лише цитуємо.

Особливу увагу приділяють розв’язанню проблем інвалідів, учасників АТО, героїв війни та праці, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

Відповідь на звернення

Тут усе просто – за результатами розгляду звернення безпосередній виконавець повинен підготувати детальну та вичерпну відповідь на нього з підписом керівництва міської ради. У випадку відмови громадянам у вирішенні їх питань таке рішення доводиться до їх відома з роз’ясненням порядку оскарження такої відповіді.

Відповідальність посадових осіб

У Порядку зазначено, що у разі порушення законодавства про звернення громадян відповідні посадові особи можуть нести цивільну, адміністративну чи навіть кримінальну відповідальність. Крім того, щодо них можуть вжити заходи дисциплінарного впливу, передбачені Кодексом законів про працю України та Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні».

Сподіваємося, що такі десять «заповідей» спілкування з міською радою дозволять вам якісно та вчасно вирішити будь-які проблеми за допомогою влади міста, і ви не дійдете до наступних пунктів – протестів, палаючих шин та хуліганства, які останнім часом є набагато більш дієвими за користування «послугами» чиновницької бюрократії. 

 

Дмитро КУЗНЄЦОВ

Коментарі
20 Червня 2017, 20:23
Якщо людина скаржиться на роботу КП,то скаргу чомусь розглядає не міська Рада,а те ж КП...І зводиться все до відписок...
28 Лютого 2020, 04:22
Доброго вечора, шановні працівники Луцької міської ради! Не могла дочекатися цієї вільної години, щоб написати вам про мою сьогоднішню історію. Це жах!!! По нагальних потребах я приїхала в м. Луцьк. Сіла в ТРОЛЕЙБУС №1 А, тримаючи в руках 5 грн. попрямували до Обласної дитячої лікарні. Через 5 хвилин до мене підходить кондуктор із криками на весь тролейбус: "Скільки ви їдете? Плати 80 гривень штрафу!!!" Розгубившись, я вийняла 100 грн. і сказала, що я не користувалась останнім часом тролейбусом, тому я не знала що діють такі зміни. Кондуктор продовжує свої верески і віддає мені решту. " Не знала вона!!?" Так от що я маю думці: "Невже в нашому сьогоднішньому світі такі люди живуть??? Як так можна себе поводити???Це ж яке треба мати серце, щоб бути таким наглим, жорстоким і злим!!??? Кондукторку я запам'ятала добре і квиток в мене теж зберігається, але чи пригодиться це мені - залежить від вас. Я сподіваюсь, що ви приймете якісь міри покарання!!!!! якщо ти людина, то будь людиною, а не твариною!!! Невже це ніхто не прочитає, невже це нікого не зачепить за душу??? ЯК ТАК МОЖНА? Чекатиму на вашу відповідь і на вибачення від кондукторки!!!!!
Коментар
25/04/2024 Четвер
25.04.2024
24.04.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром