«Сонячна» карта, яка не має аналогів у Європі, стане «магнітом» для луцьких туристів

25 Квітня 2017, 11:18
4612 Джерело: facebook.com

Світло-тіньова карта, яку мають намір встановити у Луцьку, є унікальною у своєму роді та має на меті зацікавити іноземців частіше приїздити до Луцька.

Наразі автори проекту хочуть нанести на незвичну карту близько 20 історичних міських об’єктів, побачити які туристи матимуть змогу під ногами у вигляді тіні. 

Про те, як виникла ідея проекту, що найважче у його реалізації та скільки коштуватиме втілити ідею в життя, Район.Луцьк розповіли автори проекту Марія Назарчук та Дмитро Авраменко.

Нагадаємо, що у місті визначили переможців конкурсу соціальних проектів туристичного спрямування, які мають зробити Луцьк привабливішим для гостей.

Читайте також: Луцький шрифт, антивандальний стенд та середньовічні бої: повідомили, на які ідеї лучан витратять 200 тисяч

За результатами голосування журі, з 40 учасників завершального етапу конкурсу обрали дев’ять найцікавіших робіт та розділили між ними 200 тисяч грантових коштів. Половину з них надасть управління туризму та промоції міста Луцьк, ще 100 тисяч – Британська Рада в Україні.

Автор ідеї «Світло-тіньова мапа» Марія Назарчук розповідає, що створювали проект спеціально до конкурсу. Проте наголошує – подібних об’єктів не зустрічала ніде, тому імовірно, що Луцьк отримає єдину у своєму роді атракцію, аналогів якої не відшукати і за кордоном.   

«Я наштовхнулася на те, що зараз багато дизайнерів використовують різні світло-тіньові інсталяції,  проте вони не виносять їх за межі приміщення. Я використала цю ідею, перемістивши її на вулицю. Чому саме мапа? Проект туристичний, а що є більш туристичне, аніж мапа для міста», – зазначила Марія.

Допомагав у розробці проекту луцький дизайнер Дмитро Авраменко, який уже має досвід роботи у створенні карт. Нагадаємо, що недавно він переміг у конкурсі малих грантів DREAM actions та отримав гроші на створення тактильної карти міста для людей із вадами зору.

Дмитро переконаний, що такий об’єкт, як «сонячна» карта, дасть можливість подивитися на місто під новим кутом. Мапа має всі шанси вписатися в атмосферу міста та стати однією з атракцій, яка асоціюватиметься з Луцьком.

«У нас є величезна історико-культурна спадщина – замок, велика кількість старих будівель. Але поряд з цим хотілося б і модернових об’єктів. Сучасніших, які б могли так само претендувати на певний туристичний інтерес потенційних відвідувачів нашого міста», – стверджує співавтор проекту.

Попри те, що проект уже переміг, авторам доведеться ще деякий час попрацювати над його удосконаленням та продумати всі деталі.

За словами Дмитра Авраменка, попереду чекає чи не найскладніша робота – адаптувати карту під світло-тіньові вимоги, розробити іконки будівель, нанести вулиці. Наразі ж автори вирішують, які саме вулиці та історичні пам’ятки  варто включити у карту. Попередньо передбачається, що на ній розмістять більше 20 об’єктів, які погоджуватимуться з експертами.

«Ми ще вирішуємо, чи зробити тільки стару частину, чи розширити межі і включити вулицю Лесі Українки. Важко буде адаптувати карту під світло-тіньові вимоги, бо аналогів досить мало –  ми не бачили таких мап у Європі. І буде важкувато знайти межу контрастності та висоти, межу спрощення вулиць та спрощення будівель, щоб ці тіньові відбитки були впізнаванні. Так само ми ще запланували розробку іконок під кожну історико-культурну будівлю. Тому саме оцей процес адаптації буде найскладнішим», – розповів Дмитро Авраменко.  

Розмістити карту планують на стовпах на висоті не менше чотирьох метрів. Це не тільки створить умови, аби тінь від карти відображалася правильно, а й матиме певний антивандальний ефект – дістатися до мапи буде важко. Попередньо запланували, що розміститься атракція у сквері навпроти кінотеатру «Батьківщина». 

Загалом на реалізацію проекту планують витратити більше 32 тисяч гривень. З них більше восьми тисяч автори знайдуть самостійно поза межами конкурсу.

Дмитро та Марія переконані, що лучани мають ще багато хороших ідей, які можуть підняти туристичний потенціал міста. Тому важливо, аби конкурси,  які залучають до співпраці активних громадян, проводили і надалі.

«У місті має бути велика кількість туристичних об’єктів,  які будуть запам’ятовуватися, про які гості міста будуть згадувати та розказувати друзям», – зауважив Дмитро Авраменко.  

Софія СІЧКУН

 

Використання цього матеріалу без дозволу редакції «Район.Луцьк» заборонене. Авторські права захищені українським і міжнародним законодавством. Під «використанням» мається на увазі повна або часткова републікація цього матеріалу на сторінках інших інтернет-видань (окрім соціальних медіа). Щодо використання матеріалу телефонуйте +38 066 413 29 28 або пишіть на редакційну електронну адресу [email protected]

Коментар
28/03/2024 Четвер
28.03.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром