Більшість відвідувачів задоволені атмосферою у Луцькому ЦНАПі

03 Липня 2016, 09:37
1831

Центр надання адмінпослуг м. Луцька пристосований для відвідування людьми з особливими потребами, має зручний графік роботи і невеликі черги. Проте більшість опитаних вважають доцільним ввести й електронний формат послуг.

У приміщенні Луцького міського Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) можна скористатися послугами банку та копіювального центру.

Керівництво також забезпечило умови для осіб з обмеженими фізичними можливостями, а для найменших відвідувачів чекає дитяча кімната. 

У середині травня 2016 року Інститут аналітики та адвокації провів опитування про якість роботи цієї установи у Луцьку.

Варто відзначити, що жоден респондент не оцінює роботу ЦНАПу нижче, ніж «задовільно», а більшість вважають її доброю і навіть відмінною. Лучани вважають, що ефективність надання адмінпослуг забезпечує саме електронна форма роботи.

Нагадаємо, ще восени 2014 року створили окремий веб-портал адміністративних послуг м. Луцька. Одне з нововведень – дистанційний доступ користувачів до інформації про адміністративні послуги, надавачів та про ЦНАП загалом. Можна завантажувати в електронній формі заяви та інші документи, необхідні для отримання адміністративних послуг, і одержати відповіді на запитання через спеціальну форму.

Дві треті відвідувачів ЦНАПу приходять туди, щоб отримати послугу, і лише третина — за консультацією. Найчастіше хочуть замінити паспорт, зареєструвати підприємницьку діяльність або приватизувати житло. При цьому більшість відвідувачів отримали те, за чим прийшли, за 1 або 2 відвідування, і лише 14% не вирішили своє питання. В основному — через нестачу необхідних документів.

Більшість опитаних відвідувачів ЦНАПу задоволені атмосферою у Луцькому ЦНАПі. Понад 60% вважають працівників привітними та компетентними. Близько половини опитаних задоволені інформативністю стендів, карток послуг і доступністю формулярів.

Ті ж 60% вважають графік – зручним, будівлю – комфортною, а кількість місць для очікування – достатньою. У той же час більше чверті погодилися, що приміщення адаптоване для людей з особливими потребами, а оплату послуг назвали зручною.

Не дивно, що ЦНАП м. Луцьк визнають одним із найкращих в Україні. Саме ця установа однією з перших в Україні та області впроваджує електронний формат адміністративних послуг. А позитивне сприйняття відвідувачів ЦНАПу показує, що курс на інновацію обраний правильно.

В анкетуванні взяли участь 500 лучан, які користувалися послугами місцевого ЦНАПу у день опитування — 12 травня.

Катерина Кролевська





 

Коментарі
03 Липня 2016, 21:50
Жахливе обслуговування в Луцькому ЦНАП.Талончики видають на 8:20 а працюють з 9:00 і з моменту відкриттяпочинають приймати після 9:30.Керівник хамить,та інформує недостовірно.
03 Липня 2016, 22:13
Лариса Карпяк як керівник зовсім не компетентна.На рецепції працівник без бейджика коли зробили зауваження, то вилетіла Карпяк почала кричати що це її працівник і вона тут керує...На що дивляться наші високопоставлені мужі.Кругом бардак
Коментар
19/04/2024 П'ятниця
19.04.2024
18.04.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром