Більшість відвідувачів задоволені атмосферою у Луцькому ЦНАПі
Центр надання адмінпослуг м. Луцька пристосований для відвідування людьми з особливими потребами, має зручний графік роботи і невеликі черги. Проте більшість опитаних вважають доцільним ввести й електронний формат послуг.
У приміщенні Луцького міського Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) можна скористатися послугами банку та копіювального центру.
Керівництво також забезпечило умови для осіб з обмеженими фізичними можливостями, а для найменших відвідувачів чекає дитяча кімната.
У середині травня 2016 року Інститут аналітики та адвокації провів опитування про якість роботи цієї установи у Луцьку.
Варто відзначити, що жоден респондент не оцінює роботу ЦНАПу нижче, ніж «задовільно», а більшість вважають її доброю і навіть відмінною. Лучани вважають, що ефективність надання адмінпослуг забезпечує саме електронна форма роботи.
Нагадаємо, ще восени 2014 року створили окремий веб-портал адміністративних послуг м. Луцька. Одне з нововведень – дистанційний доступ користувачів до інформації про адміністративні послуги, надавачів та про ЦНАП загалом. Можна завантажувати в електронній формі заяви та інші документи, необхідні для отримання адміністративних послуг, і одержати відповіді на запитання через спеціальну форму.
Дві треті відвідувачів ЦНАПу приходять туди, щоб отримати послугу, і лише третина — за консультацією. Найчастіше хочуть замінити паспорт, зареєструвати підприємницьку діяльність або приватизувати житло. При цьому більшість відвідувачів отримали те, за чим прийшли, за 1 або 2 відвідування, і лише 14% не вирішили своє питання. В основному — через нестачу необхідних документів.
Більшість опитаних відвідувачів ЦНАПу задоволені атмосферою у Луцькому ЦНАПі. Понад 60% вважають працівників привітними та компетентними. Близько половини опитаних задоволені інформативністю стендів, карток послуг і доступністю формулярів.
Ті ж 60% вважають графік – зручним, будівлю – комфортною, а кількість місць для очікування – достатньою. У той же час більше чверті погодилися, що приміщення адаптоване для людей з особливими потребами, а оплату послуг назвали зручною.
Не дивно, що ЦНАП м. Луцьк визнають одним із найкращих в Україні. Саме ця установа однією з перших в Україні та області впроваджує електронний формат адміністративних послуг. А позитивне сприйняття відвідувачів ЦНАПу показує, що курс на інновацію обраний правильно.
В анкетуванні взяли участь 500 лучан, які користувалися послугами місцевого ЦНАПу у день опитування — 12 травня.
Катерина Кролевська
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром
Коментарі