У Луцьку можуть розірвати договір з перевізником

17 Жовтня 2018, 11:22
Маршрутка у Луцьку 1502
Маршрутка у Луцьку

Перевізник може відмовитися від обслуговування маршрутів №3 та №47.

Про це стало відомо під час засідання виконавчого комітету Луцької міськради у середу, 17 жовтня. 

У своїй доповіді директор ПрАТ «Луцьке АТП 10701» Сергій Дьомін говорив про роботу підприємства та те, чому їх автобуси не виїжджають на 18-й маршрут.

«Підприємство вузькопрофільне. Обслуговує 5 міських маршрутів, 152 працівники, 104 водії. 23% - нештатні працівники. Водії енергійні і з досвідом роботи, як правило, виїжджають за кордон. Водії за кордоном сьогодні не отримують менше, ніж 1000 євро. При ідеальній роботі підприємства, у Луцьку зарплатня водія не може перевищувати 4500 гривень, які закладені в тарифі.

При багатьох зверненнях громадян, що вказують на недоліки, ми докладаємо всіх зусиль, щоб зберегти хоча б той рівень якості надання послуг, який є сьогодні», – почав свою доповідь Сергій Дьомін.

За його словами, підприємство сьогодні збиткує, і існує загроза, що вони перестануть надавати послуги за маршрутами №3 та №47. 

«Безкоштовних послуг бути не може. Коли менше року тому запроваджувався новий тариф 5 гривень, у нього закладався граничний розмір вартості пального 23 гривні. Сьогодні оптова ціна пального 30 гривень. Абсолютна більшість маршрутів сьогодні не рентабельна, і перевізники працюють, чекаючи, що може завтра стане краще», – каже Дьомін.

Члени виконкому обурилися, що знову розмова перевізників з міською радою звучить як погроза чи ультиматум. 

«Я дуже глибоко розумію вашу проблематику, бо живу в цій країні і заправляюся на тих самих заправках. Але мені дуже не подобається риторика спілкування деяких перевізників з наймачем: або ми домовляємося – або не виходимо на маршрути. Знаєте, як це в Тернополі вирішили? Група людей тиждень говорила, що буде так, як вони скажуть. Тоді міська рада купила комунальні автобуси», – сказав Ігор Алексєєв.

«Міські пасажирські перевезення комерційні, і бізнес має працювати. Крім боргів, на сьогодні підприємство нічого не має. Ми пробували покращити умови перевезення. Для того закупили бельгійський автобус з низькою посадкою, щоб перевозити людей з інвалідністю. Ми починали у травні, за місяць ми припинили перевезення, бо автобус використовує вдвічі більше пального, аніж інші автобуси підприємства. 

Саме тому ми припинили перевезення на 18 маршруті. На сьогодні стоїть питання, якщо нічого не зміниться, ми підемо або з 3, або з 47 маршруту», – відповів директор «Луцького АТП».

Члени виконкому зійшлися на тому, аби припинити обговорення питання, і не проголосували за ршення зобов'язати підприємство виконувати умови договору. Найближчим часом договір із підприємством може бути розірвано. 

Читайте також: «Хочу – їжджу, хочу – не їжджу»: у Луцьку не «ходить» маршрутка №18

Коментар
26/01/2022 Вівторок
25.01.2022