У Луцьку за якість голосують електронними талонами

05 Серпня 2015, 10:19
5006

У Луцьку Центр надання адміністративних послуг опитує лучан щодо оцінки якості надання адміністративних послуг

 Кожен відвідувач може оцінити роботу ЦНАПу за двома показниками «добре» та «незадовільно», опустивши талон електронної черги у відповідні скриньки, повідомляють на сайті Луцької міської ради. Цьогоріч у липні проголосувало 5 тисяч 796 відвідувачів, більшість серед них позитивно оцінили роботу ЦНАПу. Лише 157 осіб - негативно. Переважно громадяни скаржилися на громіздкі пакети вхідних документів і тривалість терміну підготовки окремих послуг, зокрема, аби виготовити паспорт громадянина України потрібно чекати 30 днів.

 Завдяки активності і зацікавленості учасників опитування, керівництво Центру бачить реальний практичний результат і йде на контакт у нових ініціативах. Крім того, це підвищує рівень довіри лучан до міської влади.

До слова, серед задоволених відвідувачів залишився і Прем’єр-міністр України Арсеній Яценюк, який минулого тижня в рамках робочого візиту відвідав ЦНАП у Луцьку.

Коментар
25/04/2024 Четвер
25.04.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром