Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter
На гарячу лінію Луцькради за добу надходить в середньому 68 дзвінків
На гарячу лінію Луцькради за добу надходить в середньому 68 дзвінків

Як часто і для чого лучани телефонують на гарячу лінію міськради

12:42 21.08.2018
298

У період з 23 липня по 19 серпня до міськради найдішло 1817 телефонних звернень.

Щодоби на гарячу лінію мерії надходить приблизно 68 дзвінків. Про це розповіла директорка департаменту ЦНАП Лариса Карп'як, – йдеться на сайті Луцькради.

Велика частина дзвінків – інформаційно-консультативного характеру, проте скаржитися дзвонять теж не рідко.

280 звернень стосувалися житлово-комунальної сфери. Їх передавали відповідальним службам.

256 дзвінків здійснювали, щоб дізнатися, чому в будинках немає світла. Зазвичай вимкнення електроенергії є плановим, проте було чимало аварійних ситуацій. Наприклад, через негоду цілий день знеструмленими були деякі вулиці мікрорайону Вересневе.

«Луцьктеплу» адресували 117 звернень.

92 рази люди скаржилися на «Луцькспецкомунтранс», адже працівники підприємства не вивозили сміття вчасно, або не прибирали біля контейнерів.

78 дзвінків стосувалися «Луцькводоканалу».

9 разів люди скаржилися на неналежну роботу маршруток. Проблеми ті ж самі, що кожного разу: то графіку не дотримуються, то до кінцевих зупинок доїжджати не хочуть, то правила дорожнього руху порушують.

Півсотні повідомлень лучани присвятили болючій темі смороду в місті.

Стосовно відсутності зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій надійшло 56 дзвінків.

Читайте також: МАФи на Кравчука заросли бур'яном

Дізнавайтесь останні новини Луцька першими.

Стежте за нами у Twitter, Google+ та Instagram. Приєднуйтеся до нашого каналу в Telegram!

;
Загрузка...
Коментарі
25 вересня
Сьогодні
Вчора
23.09.2018
22.09.2018
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин