Лучани продовжують скаржитися на погану якість обслуговування в громадському транспорті

03 Липня 2018, 17:15
Лучан не влаштовує якість обслуговування в громадському транспорті 2050
Лучан не влаштовує якість обслуговування в громадському транспорті

Пасажири жаліються на недотримання графіків руху, культуру обслуговування, стан транспортних засобів тощо.

Про це йдеться у звіті управління транспорту та зв'язку. 

На платформі «Відкрите місто» за два квартали поточного року опублікували 22 звернення-скарги. З них 12 звернень стосувалися проблеми недотримання графіків руху, по два звернення отримали проблеми культури обслуговування та стану транспортних засобів. У ще трьох повідомленнях звертали увагу на те, що  водії не хочуть зупинятися на визначених зупинках.

До служби швидкого реагування 15-80 надійшло аж 466 скарг. 65 з них стосувалися незадовільної роботи тролейбусів, 212 вказували на маршрути, які не дотримуються графіку руху.

Щоправда, в управлінні зауважують, що чимало скарг просто неможливо довести чи спростувати.

Читайте також: У Луцьку автохами псують газони

Дізнавайтесь останні новини Луцька першими.

Стежте за нами у TwitterGoogle+ та Instagram. Приєднуйтеся до нашого каналу в Telegram!

 

Коментар
29/03/2024 П'ятниця
29.03.2024
28.03.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром