Генеральний директор мережі супермаркетів Наш Край Ірина Берлач (справа) вручає сертифікат директору супермаркету Наш Край. Гурман Валентині Фаловській

Шевченка: у «Нашому Краї» пропагують здорову їжу і міряють тиск

19 Квітня 2016, 10:45

Мережа супермаркетів «Наш Край» започатковує соціальний проект, який передбачає пропаганду здорового харчування, піклування про навколишнє середовище та власний фізичний стан.

Генеральний директор мережі супермаркетів «Наш Край» Ірина Берлач зауважує, що нині питання соціальної відповідальності в світі набуває дуже важливого і суттєвого значення. Тож бізнес також не повинен стояти осторонь такого важливого питання.

«Наша мережа долучилася до світових  ініціатив і започатковує соціальний проект «Мережа «Наш край» – соціально відповідальна мережа». Розвивати свій проект ми будемо у відповідності до принципів глобального договору ООН. Створимо соціальний центр екологічної експертизи, який буде впроваджувати і контролювати основні ініціативи, спрямовані на пропаганду здорового способу життя, роботу з громадськістю та відповідальне ставлення до навколишнього середовища», – розповідає Ірина Берлач.

Керівник соціального проекту Вікторія Матвіюк зазначає, що започаткували цей проект саме для того, щоб нагадати покупцям про те, що необхідно стежити за своїм здоров’ям та піклуватися про навколишнє середовище.

Пілотним у проекті став супермаркет «Наш Край. Гурман», що знаходиться на вулиці Шевченка. Біля входу до магазину вже поставили спеціальні урни для роздільного сміття, а всередині – інформаційний куточок. Там можна побачити не лише сучасне обладнання для вимірювання артеріального тиску, а й місця, куди складають використані батарейки та пластмасові кришечки на протези бійцям АТО. Поміряти тиск, здати вживані батарейки для правильної утилізації чи допомогти воїнам АТО може кожен охочий.

Крім того, на цінниках корисних продуктів харчування ініціатори проекту прикріплюють наліпку із написом «Живи відповідально! Купуй корисне». Особливі цінники мають лише корисні продукти харчування: овочі, фрукти, натуральні соки, крупи, висівковий хліб тощо.

Якщо постійні покупці, які мають бонусну картку, купують маркований продукт, то вони мають можливість отримати додаткові бали. Для інформування про нововведення, по усьому залі супермаркету розвішані великі інформаційні таблиці.

Також, у рамках проекту, на касі пропонують складати покупки в екологічні паперові пакети. Такі торбинки здатні витримати до 10 кілограмів «грузу».

Соціальний проект планують за місяць впровадити у всіх луцьких супермаркетах «Наш Край».