"Луцькводоканал" інноваційно бореться з боржниками
Автододзвін до боржників, виконавча служба і реструктуризація, - цими та іншими інноваційними способами КП «Луцькводоканал» бореться із боржниками.
У місті послугами водоканалу користується 92,9 тис. споживачів, з яких 70 тисяч мають лічильники. За спостереженнями спеціалістів «Луцькводоканалу», в середньому по Луцьку споживання води у споживачів із квартирними лічильниками становить 5,1 м³ на місяць або 2,2 м³ на одного мешканця.
З 90 тисяч абонентів, які користуються лічильниками, щомісяця проводять оплату 90-93% споживачів.
«Ми маємо інноваційні підходи до роботи з боржниками: співпрацюємо з колекторською компанією з Рівного, використовуємо автодозвін до боржників. Залучаємо виконавчу службу, яка переконує сплачувати борги, бо інакше буде накладний арешт майна. Якщо люди не можуть сплатити одномоментно, виконавча служба стягує з заробітної плати, з пенсії», - розповідає Юрій Корецький, заступник директора з економіки та фінансів.
Чому у місті найдешевша вода, коли водопостачання Луцька зміниться до непізнаваності, на що підуть 25 мільйонів від Світового банку, як очищають луцьку воду, - читайте у статті "Луцька вода достойна того, аби стати візитною карткою міста".
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром