Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter
Кирило Ткачов розробив шрифт для наймасштабнішої міжнародної маркетингової кампанії українського уряду
Кирило Ткачов розробив шрифт для наймасштабнішої міжнародної маркетингової кампанії українського уряду

Луцький дизайнер розробив шрифт для відомого бренду України

21:44 10.05.2018
935

Співзасновник «Innerspace. Простір для роботи, творчості та відпочинку» Кирило Ткачов розробив шрифт для наймасштабнішої міжнародної маркетингової кампанії українського уряду – Ukraine now.

Про це йдеться на сторінці «Innerspace. Простір для роботи, творчості та відпочинку» у Facebook.

Як зазначається на сторінці кампанії, бренд якої розробив Кирил Ткачов, її ціль – сформувати бренд України у світі, залучити в країну інвестиції та покращити туристичний потенціал.

У підготовці до кампанії взяли участь 27 експертів із комісії з питань популяризації України у світі.

Такий бренд має продемонструвати Україну як відкриту сучасну країну, де відбувається все найцікавіше саме зараз.

«Логотип вийшов саме таким, тому що ми хотіли ніби «підкреслити» жовтим маркером головне слово повідомлення – NOW. А синій елемент за формою нагадує сповіщення, які ми бачимо в соцмережах. Це символ чогось нового, того що привертає увагу. А Україна зараз дійсно варта уваги», – йдеться на сайті кампанії.





















Читайте також: Луцький дизайнер розробив шрифт для мережі Comfy

;
Загрузка...
Коментарі

ff

12:33 11.05.2018

Копія логотипа порнхаба))))))))))

15 серпня
Сьогодні
Вчора
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин