Лучани скаржаться на роботу «Луцькводоканалу»
За останній тиждень на гарячу лінію «15-80» надійшло більше 1000 звернень, щодо роботи підприємства, розповіли сьогодні на оперативній нараді в Луцькій міській раді.
Мова йде про те, що мешканці міста не можуть додзвонитися в кол-центр аби подати показники лічильника на воду. Про це повідомляє Sfera-TV.Lutsk.
Натомість перший заступник директора КП «Луцькводоканал» Віктор Гуменюк порадив використовувати альтернативні методи передачі показників. І додав, що планують змінити телекомунікаційного оператора, аби побудувати кол-центр з функцією перебування у черзі.
Чимало звернень лучан стосувалися і вивозу твердих побутових відходів. Хоча директор «Спецкомунтрансу» запевняє, що не в змозі вивезти все сміття, адже його дуже багато, не поміщається навіть в 25-тонний МАН.
За перебігом сьогоднішньої наради складається враження безпорадності нинішньої луцької влади у вирішенні багатьох проблем, особливо в тих питаннях, що не передбачають зиску для чиновників або їхніх родин. З попередніх рішень напрошується пропозиція поставити на водоканалі швейцарський кол-центр, купити кілька швейцарських сміттєвозів…не завадить також цистерна-друга швейцарського освіжувала повітря…
З 80% мереж, замінені лише 26. Прозвітувала за опалювальний сезон і директор «Луцьктепло» Валентина Малютіна. Каже, на сьогодні споживачі винні підприємству 130 мільйонів грн.
Офіційно представили на нараді і нового керівника КП «Луцькі ринки». Щоправда, дуже швидко, без промови і лише з рукостисканням.
Застерегли на оперативній нараді і луцьких підприємців. Аби вони офіційно оформляли своїх працівників, адже за їх допуск до роботи без укладання трудового договору підприємець може отримати штраф у розмірі 111 тисяч 690 гривень. Тим більше, що тепер таку перевірку будуть проводити працівники управління праці Луцької міської ради, які нещодавно отримали відповідні посвідчення інспекторів.
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром