До «Луцькводоканалу» не можна достукатися, – лучани

08 Травня 2018, 09:21
КП «Луцькводоканал» 2020
КП «Луцькводоканал»

Лучани не могли додзвонитися з 23 квітня по 6 травня до комунального підприємства «Луцькводоканал», аби надати показники лічильників.

Про це розповіла очільниця ЦНАПу Лариса Карп’як під час «оперативки» у вівторок, 8 травня.

За її словами, за звітний період найбільше дзвінків надійшло щодо роботи «Луцькводоканалу», а саме 181.

Лариса Карп’як ствердила, що в мешканців міста Луцька вже кілька місяців виникають непорозуміння з оплатою за холодну воду.

Заступник директора комунального підприємства Віктор Гуменюк зазначив, що у зв’язку з тим, що лучани не могли додзвонитися на підприємство, планують побудувати кол-центр з більшою кількістю ліній, аби мешканці швидше передавали показники. За його словами, все буде чітко й зрозуміло.

«Ми також розширимо термін подачі показників лічильників. Варто зазначити, що один із найкращих способів подачі показників – це онлайн-кабінет. Через нього людина може подавати показники та оплачувати комунальні послуги. Це дуже зручний сервіс. Також лучани можуть подавати показники електронною поштою і через додаток Viber. Проте кол-центр ми удосконалюватимемо, тому що люди похилого віку повинні без проблем подати показники лічильників», – зауважив Гуменюк.

Читайте також: «Луцькводоканал» повідомив альтернативні методи передачі показів

Крім цього, працівники комунального підприємства ліквідували пориви водопроводу на вулицях Чорновола, Ушинського – кут Шевченка, на проспекті Відродження – кут Єршова та Київському майдані.

Також «водоканальники» відремонтували запірну арматуру на проспекті Волі, прочистили зовнішню каналізаційну мережу на бульварі Дружби Народів та Кївському майдані. А також зробили благоустрій біля колодязів на вулицях Драгоманова та 8-го Березня.

Коментар
28/03/2024 Четвер
28.03.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром