«Луцькводоканал» запровадить нові правила розрахунків за послуги

16 Березня 2016, 09:56
4424

Нововведення буде стосуватися усіх без винятку споживачів, у яких встановлений лічильник на холодну воду.

З1 червня цього року нарахування за холодну воду буде проводитися згідно нового Положення «Про порядок нарахування плати за спожиті послуги водопостачання та водовідведення із використанням індивідуальних засобів обліку, повідомляє сайт Луцької міської ради.

Відповідно до даного Положення:

1. Споживачі зобов’язані щомісяця не пізніше 30 числа  фіксувати та передавати КП «Луцькводоканал» показник індивідуального засобу обліку (далі - ІЗО) холодної води. Це стосується усіх без виключення споживачів, у яких встановлений лічильник на холодну воду.

2. У разі неотримання показників лічильника від споживача до 30 числа розрахункового місяця, нарахування плати за холодну воду у звітному місяці буде проводитись згідно із середньомісячними показниками лічильника  за  попередні 3 місяці.

Приклад:
• споживач не здійснив оплату в поточному місяці.
• за попередні 3 місяці даний споживач оплачував по 5 м³, 7 м³, 3 м³ відповідно.
• середньомісячне водоспоживання – 5 м³, тобто  (5+7+3)/3
• в наступному місяці за розрахунковим, виконавець послуг виставить до оплати середньомісячне водоспоживання 5 м³, що відобразиться в квитанції на оплату.

3. У випадку неотримання показників лічильника протягом 6-ти місяців поспіль, коли нарахування плати за послугу проводилося за середньомісячною витратою води, або якщо розхід води за попередні 3 місяці визначити неможливо (відсутність плати за послугу), – нарахування плати за послугу буде проводитись згідно за нормативами (нормами) водоспоживання, затверджених рішенням Виконавчого комітету Луцької міської ради від 29.04.2004р. № 146.

Приклад:
• за попередні 3 місяці споживачем було оплачено по 5 м³, 0 м³, 0 м³ відповідно.
• виконавець послуг в наступному місяці за розрахунковим нараховує плату споживачу згідно затверджених норм водоспоживання (по холодній воді: для споживачів із централізованим гарячим водопостачанням – 5,48 м³ в місяць на 1 особу; для споживачів без централізованого гарячого водопостачання, де є водонагрівачі –  6,39 м³ в місяць на 1 особу).

Приклад: 

споживач здійснив єдину оплату по лічильнику через 10 місяців з датиприйняття його в експлуатацію за 30 м3 і надалі не сплачував протягом 7-мимісяців. Середньомісячне споживання становило 3 м3 (30 м3: 10 міс.). Із прийняттямв дію  Положення, Водоканал буде проводити нарахування по вказаному споживачупо 3 м3 за місяць, до встановлення фактичного показника лічильника.

4. Нарахування плати за послугу за середньомісячною витратою води споживачам, які не повідомляють (фіксують) показники ІЗО, будуть проводитися не більше 6 місяців підряд.

КП «Луцькводоканал» залишає за собою право й обов’язок кожних півроку (не менше ніж один раз в 6 місяців, якщо споживач жодного разу з моменту прийняття в експлуатацію лічильника, а також протягом останніх 6-ти місяців поспіль не подавав показники лічильника)  перевірити правильність роботи лічильника. За результатами обстеження складається акт про придатність засобу обліку до подальшої експлуатації та фіксуються його фактичні показники.

5. При незабезпеченні споживачем доступу до лічильника буде створена відповідна комісія, яка  складе акт, згідно якого споживача переведуть на нормативний розрахунок.

6. З метою уникнення будь-яких непорозумінь, для участі в комісійному обстеженні лічильників споживачів, КП «Луцькводоканал» буде рекомендувати балансоутримувачам чи управителям багатоквартирних житлових будинків направляти свого представника.

7. У випадку, коли доступ до лічильника був забезпечений і працівник водоканалу зняв фактичний показник повіреного та справного лічильника, КП «Луцькводоканал» здійснює перерахунок виставленої раніше до оплати суми згідно із знятими фактичними показниками, із врахуванням пільг і субсидій (у випадку їх наявності).

Коментарі
16 Березня 2016, 12:36
Прошу створити особистий кабінет як у горгазі .
16 Березня 2016, 12:37
Прошу створити осбистий кабінет як у горгазі.
16 Березня 2016, 15:04
1. Всі дані є у щомісячній квитанції.<br/>2.КП «Луцькводоканал» залишає за собою право.....перевірити правильність роботи лічильника. Як без зняття лічильника його перевіряти? Шамана або екстрасенса взяти ? <br/>3. Ті правила засуньте в... піч. Є лічильник, оплата відповідно до його показників, інше - від лукавого!
16 Березня 2016, 16:54
Звичайно, якщо Ви оплачуєте за воду, то всі дані є у квитанції на оплату ЖКГ послуг і нові правила розрахунку Вас не стосуватимуться. Але ж є люди, котрі встановили собі лічильник на воду, не оплачують за неї (хоча користуються) та ще й не допускають до квартири контролерів. І саме для них розроблено нове Положення, згідно якого - якщо протягом 6 міс.не платиш і не допускаєш працівників водоканалу до лічильника - перевести такого споживача на нормативний розрахунок.
Коментар
29/03/2024 П'ятниця
29.03.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром