На що скаржилися лучани на гарячу лінію у першій половині осені

17 Жовтня 2023, 13:12
Фото ілюстративне 458
Фото ілюстративне

Про кількість та тематику звернень мешканців Луцька на «гарячу лінію» розповіла директорка департаменту ЦНАП Лариса Карп’як

За її словами, на 1608 дзвінків в період з 15 вересня по 15 жовтня з загальної кількості громадянам надали усні роз’яснення, зокрема, щодо проведення нарахувань по субсидіях, заходів з нагоди Дня міста та перекриття руху транспорту, контактні дані установ та організацій громади, отримання гуманітарної та матеріальної допомоги, переліку документів для отримання тих чи інших послуг тощо. ПРо це йдеться на сайті Луцькради. 

127 з них переадресували на виконання в ПрАТ «Волиньобленерго». 

150 звернень стосувались роботи ДКП «Луцьктепло». Підприємство продовжує активно готуватись до опалювального сезону та проводить роботи з заміни аварійних ділянок теплових мереж. Реагуючи на звернення громадян, підприємство щоденно проводить організаційно-технічні заходи по налагодженню гідравлічного режиму системи для забезпечення споживачів якісними послугами. Варто зауважити, що на контролі залишаються звернення щодо невідновлення благоустрою після проведення ремонтних робіт на деяких ділянках.

141 звернення передали на виконання до КП «Луцькводоканал». 

На виконання в Луцьке спеціальне комунальне автотранспортне підприємство «Луцькспецкомунтранс» передали 35 звернень. Під час інтенсивних опадів протягом 3 та 24 вересня надходили повідомлення про затоплення проїжджих частин та прибудинкових територій на вулицях Карпенка-Карого під мостом; Арцеулова, 5; Теремнівській, 89-93; Захарова, 9; Львівській, 63; Коцюбинського, 12; Гулака-Артемовського, 25; Гетьмана Дорошенка, 40; просп. Відродження 13; Перемоги, 25а; Волі, 44а. За вказаними адресами провели роботи з відкачування води та прочистки зливової каналізаційної мережі. Також працівниками підприємства ліквідовано провалля біля колодязя на вулиці Плитниця, 1 та встановлено решітку на колодязі на проспекті Відродження, 31.

КП «Луцьке електротехнічне підприємство «Луцьксвітло» забезпечило реагування на 60 звернень. Протягом вересня провели роботи з відновлення освітлення, здійснили встановлення шести металевих опор і ліхтарів на вулиці Сенаторки Левчанівської, вулиці Глушець біля Центрального ринку та налагодили роботу світлофорних об’єктів на вулицях Львівській та Потебні, Соборності, 21. 

До КП «Ласка» скеровано 23 звернення. Ряд звернень стосувався безпритульних тварин. 10 звернень надійшло від жителів будинків, в яких створено ОСББ.

Додзвонювачі повідомляли про відсутність холодного та гарячого водопостачання, затоплення підвалів та житлових приміщень, проведення дератизації. Про всі дзвінки поінформували голів ОСББ.

До ТОВ «СРБУ «Волиньліфт» передали 11 звернень. Протягом вересня відновили роботу ліфтів в будинках на вулицях Гордіюк, 37/2 під. та Арцеулова, 12/1 під. У зв’язку з закінченням терміну експлуатації та пошкодженням обладнання зупинено 3 підйомники.

5 звернень переадресовано до ВАТ «Укртелеком». 3 дзвінки передали до АТ «Волиньгаз». 

51 звернення стосувалось поширення запахів нечистот в повітрі. Телефонували мешканці Вересневого мікрорайону, ЛПЗ, сіл: Зміїнець, Липляни, Жабка, Прилуцьке. Всі повідомлення передали працівникам відділу екології. Удвічі, в порівнянні з серпнем, збільшилась кількість звернень щодо роботи громадського транспорту, а саме 102 звернення. Нарікали мешканці міста на відсутність маршрутних автобусів в ранкові та вечірні години, великий інтервал руху та недотримання графіків, відсутність маршрутних автобусів на кінцевих зупинках та ігнорування пасажирів на зупинках, збої в роботі електронних табло. Крім цього, надходили неодноразові прохання мешканців вулиці Шота Руставелі щодо відновлення руху автобусів вулицею.

Ще 20 звернень було переадресовано в КП «Луцьке підприємство електротранспорту». Вони стосувались великого інтервалу руху та недостатньої кількості тролейбусів на маршрутах.До департаменту муніципальної варти передали 179 звернень. 

340 звернень надійшло щодо роботи житлово-комунального господарства міста. Відтак, на виконання в ЖКП-2 було передано 68 повідомлень; ЖКП-3 – 34; ЖКП-7 – 7; ЖЕК-8 ЖБК – 3; ТОВ «Керуюча компанія «Будсервіс» – 10 та в департамент житлово-комунального господарства – 218 звернень.

Протягом звітного періоду на адресу міської ради надійшло 493 письмових звернення. Найбільше мешканці територіальної громади звертаються з проханнями щодо проведення ремонту доріг, нанесення розмітки та благоустрою дворових територій, ремонту каналізаційних мереж будинків, якості надання житлово-комунальних послуг, надання житла); соціального захисту (передусім це надання одноразової грошової та гуманітарної допомоги); земельних ресурсів (надання земельних ділянок, встановлення меж землекористування тощо).

Читайте такожСуд повернув скарги підгайцівських посадовців, які не хотіли належати до виконкому

 

 

Коментар
28/04/2024 Неділя
28.04.2024
27.04.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром