До ЦНАПу за липень надійшло 1846 телефонних звернень від лучан
До відділу комунікацій департаменту ЦНАП за липень надійшло 1846 телефонних звернень від громадян.
Про це на розширеній нараді у Луцького міського голови повідомила директорка департаменту ЦНАП Лариса Карп'як. На нараді побував і журналіст Район.Луцьк.
Директорка зазначила, що кількість звернень громадян зменшилась у порівнянні з попереднім місяцем. За червень надійшло 2000 звернень.
На всі телефонні звернення було надано роз'яснення щодо отримання гуманітарної та матеріальної допомоги для ВПО та мешканців громади, компенсації за житлово-комунальні послуги, проведення нарахувань по субсидіях, підняття тарифу на проїзд в міському електротранспорті, актуалізації персоніфікованих пільгових електронних квитків, графіку роботи Департаменту ЦНАП, переліку документів для отримання тих чи інших публічних послуг тощо.
До КП «Луцькводоканал» передали 90 звернень. Це найбільша кількість звернень з усіх. Відповідно, працівниками підприємства ліквідовано пориви на водогонах, здійснено роботи по заміні аварійних ділянок водопроводу та роботи щодо прочистки мереж зовнішньої каналізації.
До ПрАТ «Волиньобленерго» направили 51 зверення. Вони стосувались відсутності електроенергії в житлових будинках через проведення планових ремонтних робіт та аварійні пошкодження ліній.
Звернення щодо несвоєчасного вивозу твердих побутових відходів, великогабаритного сміття та прибирання біля контейнерів направлено до автотранспортного підприємства «Луцькспецкомунтранс».
Також фахівці ЦНАПу передавали звернення до АТ «Волиньгаз», голів ОСББ, ДКП «Луцьктепло», КП «Луцьке електротехнічне підприємство «Луцьксвітло», КП «Ласка», «СРБУ «Волиньліфт»», ВАТ «Укртелеком», відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення.
Звертались лучани й щодо роботи громадського транспорту. Нарікали мешканці міста на відсутність маршрутних автобусів в ранкові та вечірні години, великий інтервал руху та недотримання графіків, порушення водіями правил дорожнього руху та ігнорування пасажирів на зупинках, збої в роботі електронних табло.
Передані звернення і до житлово-комунального господарства міста та депаратменту муніципальної варти.
Значно збільшилась кількість звернень щодо поширення неприємних запахів каналізаційних стоків в повітрі. Щодо цього надійшло 224 дзвінки.
Протягом липня 2023 року на адресу керівництва міської ради надійшло 330 письмових та електронних звернень громадян. Вони стосувалися житлово-комунального господарства міста, соціального захисту, земельних відносин.
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром