«Якби діяли валідатори, перевізники отримували б більше грошей, ніж зараз», – експерт ЦРУ
Експерт ЦРУ Сергій Григоренко розповів, що «укропівці запороли» ідею з валідаторами, яка змогла б вивести готівку з тіні.
Про це він заявив на прес-конференції ЦРУ у четвер, 15 березня.
Експерт розповів, що вони з командою Романюка хотіли запровадити валідатори спочатку в тролейбусах, а потім у маршрутках.
«Чому? Тому що з допомогою валідаторів можна контролювати готівку. Коли є валідатори, то кондуктор тільки тоді видає квиток, коли проведе карточкою по валідатору. Тобто таким чином всі квитки й готівка обліковуються», – пояснив Григоренко.
За словами експерта, валідатори в місті Луцьку запровадили в березні 2017 року. Проте пропрацювали вони лише три місяці: від березня до травня 2017 року, але вони показали свою ефективність, каже Григоренко.
«В день ЛПЕ привозило в середньому 38 тисяч гривень виручки. Після запровадження валідаторів вона зросла до 50–55 тисяч гривень. До появи валідаторів недобросовісні кондуктори крали частину грошей, чи наприклад, пасажир гроші платив, а квиток йому не видавали. Як тільки ввели валідатори, то кондуктори стали боятися, що їх «засічуть», тому й виручка суттєво збільшилася. В середньому виручки стало на 13 тисяч гривень більше», – поділився Сергій Григоренко.
Якщо ж 13 тисяч помножити на 365 днів, то виходить, каже Григоренко, що готівки в місто додалося 4 млн 745 тисяч гривень. За словами експерта, це ті гроші, які, на жаль, несумлінні кондуктори розкрадали.
Проте валідаторів у тролейбусах більше немає.
«Якби їх протестували трохи б більше, то вони б довели свою ефективність. І після того валідатори могли б запровадити перевізники маршруток за свій кошт. І ми вели з ними попередньо такі перемовини. Чому? Тому що перевізників теж обманюють. Деякі водії теж крадуть частину виручки. Тому сумлінні перевізники зацікавлені в обліку готівки», – заявив експерт.
Тому, за словами Сергія Григоренка, проукропівська більшість «запорола» ідею з валідаторами, яка б могла вирішити проблему недостачі грошей від перевезень.
«Відсутність валідаторів у луцьких тролейбусах і автобусах, а також можливе підняття вартості проїзду в місті до 5 грн створює тіньовий ринок готівки у цій сфері в обсязі 56 млн гривень на рік (тобто, 2 мільйони доларів), які можуть використати для «відкатів» перевізників діючій міській владі та фінансуванні виборів УКРОПУ в Луцьку», – підсумував Сергій Григоренко.
Читайте також: Квест по «ЛПЕ»: куди поділися валідатори за мільйон
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром