Правила гри: як у місті хочуть встановлювати зовнішню рекламу
Міськрада оприлюднила проект рішення виконавчого комітету, який визначатиме порядок розміщення зовнішньої реклами.
У документі, який пропонують до прийняття, визначенні основні поняття та терміни. Він буде регламентувати процес надання дозволів на розміщення зовнішньої реклами та процедуру їх продовження, переоформлення, анулювання.
Крім того, визначатиме «вимоги до технічного стану, художньо-естетичного вигляду та порядку розміщення рекламних засобів, умови користування місцями для розміщення зовнішньої реклами, що перебувають у комунальній власності, підстави та порядок здійснення демонтажу протиправно розміщених рекламних засобів, а також порядок здійснення контролю за дотриманням цього Порядку».
Розробники документу пропонують видавати дозвіл на розміщення зовнішньої реклами лише за умови письмової згоди власника або уповноваженого ним органа (особи) місця розташування реклами. Також потрібно подавати на розгляд ескізи реклами та висновки експертизи.
Дозвільні документи прийматимуть у Центрі надання адміністративних послуг (ЦНАП) міста Луцька. Після того, як адміністратор ЦНАПу прийме пакет документів та направить їх на розгляд, заявник очікуватиме відповіді, адже матеріали підуть на перевірку та погодження до різних органів як місцевого самоврядування, так і обласної адміністрації.
Визначатимуть відповідність зовнішньої реклами вимогам законодавства
– департамент житлово-комунального господарства міськради, комунальні підприємства, установи, заклади, якщо будівля чи місце перебувають у комунальній власності;
– управлінням містобудування та архітектури міської ради;
– центральний органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони культурної спадщини;
– структурний підрозділ Волинської обласної державної адміністрації у сфері культурної спадщини;
– утримувачі інженерних комунікацій, мова йде про КП Луцьке електротехнічне підприємство «Луцьксвітло», КП «Луцькводоканал», Луцьке підприємство електротранспорту, ДКП «Луцьктепло», ПАТ «Волиньгаз», Луцька міська філія ПАТ «Волиньобленерго», Волинська філія ПАТ «Укртелеком», Луцьке СКАП «Луцькспецкомунтранс» тощо;
– орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства та управління автомобільними дорогами та орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері безпеки дорожнього руху – у разі розміщення зовнішньої реклами у межах смуги відведення автомобільних доріг.
До речі, у документі описані ситуації, у разі яких будуть відмовляти у встановлені зовнішньої реклами. Зокрема, якщо заявник подаватиме документи уже після того, як вивіска, банер чи щось інше вже розміщене.
Цікаво, що ініціатора встановлення зовнішньої реклами проситимуть надати фото з місця, аби проконтролювати відповідність: чи насправді людина повісила ту рекламу, на яку виготовляла документи.
Остаточне рішення чи давати дозвіл чи ні прийматиме міський виконком на черговому засіданні. Дозвіл пропонують видавати строком на 5 років, якщо заявник не проситиме менше. Проте його можна буде продовжити, якщо протягом всього часу, коли діятиме дозвіл, не порушуватимуть правил розміщення.
В проекті документу передбачено й більш швидкий спосіб отримання дозволу, щоправда мова йде про короткострокове розміщення зовнішньої реклами.
«У разі необхідності встановлення термінової короткострокової зовнішньої реклами товарів і послуг (в тому числі гастрольної, святкової, акційної тощо) на термін до одного місяця включно, дозвіл на розміщення зовнішньої реклами, за наявності необхідних погоджень та після сплати необхідних платежів надається робочим органом за згодою заступника міського голови» – йдеться у проекті рішення.
Також у документі передбачили механізм розрахунку за рекламу й прописали основні вимоги до зовнішньої реклами, додали перелік ситуацій, за яких конструкцію демонтують.
З повним текстом проекту рішення можна ознайомитися на сайті Луцької міської ради.
Нагадаємо, що після встановлення на вулиці Лесі Українки вивіски одного із «секондхендів», громадськість міста обурилася щодо загального рекламного несмаку, який панує у Луцьку.
Боротися з неестетичною рекламою активісти вирішили в цивілізований спосіб – через петицію «Масштабна зачистка міста від рекламного сміття», яку опублікували на сайті Єдиної системи місцевих петицій.
Згодом у міськраді вирішили розробити нову Концепцію розміщення зовнішньої реклами.
Однак лучани й далі скаржаться на засилля рекламних банерів та вивісок. Нещодавно Сергій Кальчевський опублікував петицію про те, реклама на маршрутках заважає городянам дивитися на вулицю.
Використання цього матеріалу без дозволу редакції «Район.Луцьк» заборонене. Авторські права захищені українським і міжнародним законодавством. Під «використанням» мається на увазі повна або часткова републікація цього матеріалу на сторінках інших інтернет-видань (окрім соціальних медіа). Щодо використання матеріалу телефонуйте +38 066 413 29 28 або пишіть на редакційну електронну адресу [email protected].
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром
Коментарі