На що скаржилися лучани у травні

05 Червня 2023, 15:45
Фото ілюстративне 734
Фото ілюстративне

У травні до відділу комунікацій «15-80» департаменту ЦНАП надійшло 1695 телефонних звернень.

Про це на розширеній нараді у міського голови Ігоря Поліщука повідомила директорка департаменту ЦНАП Лариса Карп’як. Вона зазначила, що кількість звернень збільшилась у порівнянні з попереднім місяцем. Про це йдеться на сайті Луцькради. 

На 1101 дзвінок, із загальної кількості, надали усні роз’яснення щодо отримання гуманітарної допомоги та грошових виплат для ВПО, компенсації за житлово-комунальні послуги, придбання індивідуальних контейнерів для збору сміття мешканцями приватного сектору, актуалізації персоніфікованих пільгових електронних квитків, графіку роботи ЦНАП, переліку документів для отримання тих чи інших публічних послуг тощо.

Найбільше звернень, а саме 71, передали на виконання до КП «Луцькводоканал».

44 звернення було переадресовано на виконання в ПрАТ «Волиньобленерго». Вони стосувалися відсутності електроенергії в житлових будинках через проведення планових ремонтних робіт та аварійні пошкодження ліній. Про відсутність електропостачання повідомляли мешканці вулиці Митрополита Андрея Шептицького, 34; Кічкарівської, 45; Караїмської, 20; Степової, 57; Ковельської, 6; Миру, 4; Чернишевського, 83, 145; Коперника, 27, 79; На Таборищі, 2а; Далекої, 4а; Новодворської, 12; Рівненської, 83; Гетьмана Мазепи, 2; Гордіюк, 33; Конякіна, 9, 9б; Захарова, 5, 14; Качалова, 2б; Ветеранів, 22; просп. Відродження, 8; Соборності, 14, 19, 20а, 27, 37б; Волі, 37, 58. За всіма адресами подачу електроенергії відновили протягом кількох годин.

До ДКП «Луцьктепло» було передали 34 звернення. Реагуючи на звернення громадян, підприємство щоденно проводить організаційно-технічні заходи з налагодження гідравлічного режиму системи для забезпечення споживачів якісними послугами.

Невирішеним залишається питання щодо постачання гарячої води мешканцям будинку на вулиці Озерецькій, 12, оскільки котельня «Луцького ремонтного заводу «Мотор» ще з 11 квітня припинила подавати теплоносій для підігріву води.

Удвічі, в порівнянні з квітнем, збільшилась кількість звернень, скерованих до КП «Ласка», – 30. Щодо безпритульних тварин телефонували мешканці вулиць 8-го Березня, 33; Гулака-Артемовського, 3, 16; Довженка, 17; Магістральної, 4; Львівської, 102, 106; Чернишевського, 137; Сухомлинського, 4; Потебні, 52а; Станіславського, 50; Супутника, 6; бульвару Дружби Народів, 1, 8, 10; села Зміїнець, Забороль. Деякі адреси повторюються неодноразово.

КП «Луцьке електротехнічне підприємство «Луцьксвітло» отримало 18 звернень. .

До Луцького спеціального комунального автотранспортного підприємства «Луцькспецкомунтранс» передали 13 звернень. Про несвоєчасний вивіз твердих побутових відходів, великогабаритного сміття та прибирання біля контейнерів повідомляли мешканці будинків на вулиці Кривий Вал, 32; Липинського, 7; проспектах Волі, 22; Відродження, 53а. На контролі залишаються звернення щодо ліквідації провалля на мережі зливової каналізації на вулиці Задворецькій, 1а та Чорновола, 2а.

10 звернень направили до ТОВ «СРБУ «Волиньліфт». Неодноразово на незадовільну роботу ліфта після капітального ремонту нарікали мешканці будинку на вулиці Шота Руставелі, 9/2 під’їзд. Також про перебої в роботі підйомників повідомляли жителі з таких адрес: Соборності, 8/1 під’їзд; 37а/3 під’їзд; Волі, 22/1 під’їзд; Озерецька, 12/2 під’їзд; Дружби Народів, 3/3 під’їзд. 

8 звернень надійшло від жителів будинків, в яких створено ОСББ. Додзвонювачі повідомляли про відсутність гарячого водопостачання на вулицях Ветеранів, 1/2 та просп. Соборності, 30/78; аварійний стан балконних рам на вулицях Героїв-Добровольців, 5/35 та Наливайка, 2; випадання цегли з димохода на проспекті Волі, 31/4; проведення дезінфекції приміщення для усунення неприємного запаху на проспекті Перемоги, 19/28 та інше. Про всі дзвінки поінформовано голів ОСББ.

До ВАТ «Укртелеком» переадресовано 5 звернень щодо обриву дротів на вулиці Драгоманова, 27; ліквідації провалів біля колодязів на вулиці Кривий Вал, 32 та Кафедральній, 1; відкритого колодязя на вулиці 8-го Березня, 8-10. Ці питання залишаються на контролі.

4 дзвінка направлено до АТ «Волиньгаз». 3 звернення скерували для реагування в КП «Луцькреклама» щодо аварійних рекламних щитів на вулицях Кравчука кут Гордіюк; Карпенка-Карого, 3.

4 звернення переадресовано до відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення. Лучани просили відловити лисиць біля будинків на вулицях Селищній, 2в та Кременецькій, 8. Також мешканці будинку на вулиці Винниченка, 49 повідомляли про появу тріщин на зовнішній стіні будинку.

До відділу транспорту для реагування передано 44 звернення. Нарікали мешканці міста на відсутність маршрутних автобусів в ранкові та вечірні години, великий інтервал руху та недотримання графіків, порушення водіями правил дорожнього руху та ігнорування пасажирів на зупинках, збої в роботі електронних табло.

Ще 18 звернень переадресовано в КП «Луцьке підприємство електротранспорту». Вони стосувались великого інтервалу руху, недостатньої кількості тролейбусів на маршрутах, грубої поведінки водіїв.

До Департаменту муніципальної варти передали 59 звернень. Варто зазначити, що інспектори оперативно реагували на всі повідомлення лучан. Таким чином, завдяки виданим приписам, відновлено благоустрій на вул. Космонавтів, 6 та Софії Ковалевської, 27; прибрано зрізане гілля на вул. Драгоманова, 29; скошено території на вул. Степана Бандери, 12, Володимирській, 95а та Конякіна, 10; демонтовано та вивезено автомобільні шини з прибудинкової території на вул. Гнідавській, 63б. Також щоденно здійснюються перевірки щодо порушення правил паркування транспортних засобів.

Протягом травня значно збільшилась кількість звернень щодо поширення неприємних запахів каналізаційних стоків у повітрі. З цього приводу до відділу екології передали 92 повідомлення. Телефонували мешканці з центральної частини міста, Привокзального, Завокзального, Вересневого, Вишківського мікрорайонів, ЛПЗ, вулиць Львівської, Ковельської та прилеглих, з сіл Великий Омеляник та Зміїнець.

123 звернення надійшло щодо роботи житлово-комунального господарства міста. Відтак, на виконання в ЖКП-2 було передано 18 повідомлень; ЖКП-3 – 7; ЖКП-7 – 7; ЖЕК-8 ЖБК – 2; ТОВ «Керуюча компанія «Будсервіс» – 7.

Надходили подяки на адресу міського голови за ремонт дороги на вул. Володимирській в селі Великий Омеляник та за облаштування зупинки на вулиці Потебні через дорогу від будинку №48.

У травні на адресу керівництва міської ради надійшло 393 звернення громадян.

Найактуальнішими були питання соціального захисту, передусім щодо призначення та виплати адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам, надання одноразової грошової та гуманітарної допомог. Велика кількість звернень надійшла з питань комунального господарства, зокрема, здійснення ремонту доріг, благоустрою прибудинкових територій, налагодження водо-, теплопостачання, забезпечення якісних послуг та їх вартості. Також багато звернень надійшло з питань про виділення земельних ділянок для будівництва індивідуальних житлових будинків, надання в оренду земельних ділянок, закріплення меж тощо.

Читайте також: У Луцьку розроблять програму встановлення підземних смітників

 

 

 

 

Коментар
28/04/2024 Неділя
28.04.2024
27.04.2024