Відтінки піару, поради та призи: у Луцьку провели Зимову школу Public relations

06 Березня 2018, 15:58
Випускники і організатори Зимовї школи Public relations 5131
Випускники і організатори Зимовї школи Public relations

Учасники Зимової школи Public relations освоїли тонкощі комунікації зі ЗМІ та прийоми взаємодії з громадськістю.

Навчання провели впродовж тижня, з 26 лютого по 3 березня. Організували тренінг Бізнес-академія практичного менеджменту PMBA та медіа-холдинг CID MEDIA GROUP.

15 фахівців, які працюють у галузі зв’язків з громадськістю, поділились досвідом та цінними  порадами з учасниками школи.

Спікери розповіли про різницю між піаром і маркетингом, важливість історії у просуванні продукту, розмаїття інструментів SMM. Частину занять присвятили темам особистісного розвитку, написанню прес-релізів та організації прес-турів. Особливо учасників зацікавили теми політичного піару, виборчої кампанії та відтінків Public relations.

Помічник народного депутат України Степана Івахіва Денис Пятигорець розповів, що чорним піаром займатися не варто. Подібну тезу висловила одна зі спікерок Тетяна Сомова.

«Коли мені кажуть, що чорний піар теж піар, я запитую: відрізана нога теж нога?», − зауважила PR-консультант Тетяна Сомова.

Впродовж навчання учасники школи поповнили свою базу корисних контактів, отримали цінну інформацію та отримали призи. Світлана Лончук із Шацька під час одного з занять виграла два квитки у кіно. У конкурсі на кращий прес-реліз вона здобула можливість безкоштовно відвідати один з тренінгів у Бізнес-академії практичного менеджменту PMBA.

Одна з школярок Анастасія Тумік розповіла, що давно цікавилась темою піару і дуже зраділа, коли побачила оголошення про навчання.

«За короткий проміжок часу люди поділилися з нами реальним досвідом, а не сухою теорією. Ми, в свою чергу, маємо навчитися переносити цей досвід на свою сферу діяльності. Школа піару мотивувала мене розвиватися та не боятися братися за нові проекти, а ще я б дуже хотіла спробувати попрацювати прес-секретарем», − стверджує Анастасія Тумік.

У останній день навчання всі учасники Зимової школи Public relations отримали сертифікати.

Район.Луцьк не залишився осторонь заходу та підготував для читачів п’ять цінних порад спікерів школи піару.

«Цитата – це обличчя. Обличчя – це довіра. Довіра – це відповідальність. Відповідальність – це репутація. Репутація – наше все», − керівник мережі ЗМІ Район.in.ua Наталія Пахайчук.

«Мрійте, бо все в житті починається з мрії», − член Ради директорів VolWest Group Олег Рабачаускас.

«Не варто недооцінювати опонента», − помічник народного депутат України Степана Івахіва Денис Пятигорець.

«Володійте часом і мистецтвом планування», − PR-консультант Тетяна Сомова.

«Будь-який захід врятує шампанське», − прес-секретар ТРЦ «ПортCity» Анна Єкименко-Поліщук.

«Просіть у дизайнера всі формати та матеріали бренд буку», – дизайнер Дмитро Авраменко.

«Секретар не може сказати «без коментарів», – речниця Управління СБУ у Волинській області Іванна Поліщук.

 «Обирайте спікерів, яких можна «кинути під танк», – прес-секретар прокурора області Наталія Мурахевич.

 «Людям простіше написати нам у Facebook, аніж викликати «102»», – прес-секретар Патрульної поліції Волині Ольга Бузулук.

«Хочете, щоб бюджет запропонованого заходу для вас знизили? Відмовтеся від пропозиції 2-3 рази», - керівник регіонального прес-офісу «Приват-банку» у Волинській області Влада Жорняк.

«PR нагадує шахи: для успіху потрібні 10 % інтуїції, 25 % досвіду та 65 % важкої праці», − директорка ГО «Гендерний центр Волинської області» Оксана Ярош.

«У ЗМІ мають бути рівні умови для агітації для всіх кандидатів», − тренер з виборчого законодавства Тренінгового центру при Центральній виборчій комісії Ольга Наход.

«Комфорт у прес-турі забезпечать зручний транспорт, обіди та розмови в автобусі», − фахівець із зв’язків з громадськістю у Волинському обласному управлінні лісового та мисливського господарства Світлана Думська.

«Мені дуже подобається вислів: «Покупець не ідіот. Покупець – це твоя дружина»», − радник з питань комунікацій у Волинському Центрі розвитку місцевого самоврядування Олена Кузьмич.


Даша Тароєва з компанії Артефакт розповіла про інструмент емейл-розсилок і як ним правильно користуватися
Даша Тароєва з компанії Артефакт розповіла про інструмент емейл-розсилок і як ним правильно користуватися

Спікерка Світлана Думська (четверта ліворуч)
Спікерка Світлана Думська (четверта ліворуч)

Організатори Школи Наталія Пахайчук (ліворуч) і Тетяна Репницька (праворуч) з Іриною Козік
Організатори Школи Наталія Пахайчук (ліворуч) і Тетяна Репницька (праворуч) з Іриною Козік

Олена Кузьмич
Олена Кузьмич

Учасники Школи з Ольгою Наход
Учасники Школи з Ольгою Наход

Наталія Пахайчук проводила майстер-клас як писати прес-реліз, щоб його взяли ЗМІ
Наталія Пахайчук проводила майстер-клас як писати прес-реліз, щоб його взяли ЗМІ

Зірковий тренер на Зимовій школі PR Денис Пятигорець
Зірковий тренер на Зимовій школі PR Денис Пятигорець

Олег Рабачаускас – провідний бізнес-тренер розповів про особистісний розвиток
Олег Рабачаускас – провідний бізнес-тренер розповів про особистісний розвиток

Щасливі власники Сертифікатів про закінчення Зимової школи Public relations
Щасливі власники Сертифікатів про закінчення Зимової школи Public relations

Учасники школи з речницями управління СБУ і прокуратури Волинської області
Учасники школи з речницями управління СБУ і прокуратури Волинської області

PR-консультат Тетяна Сомова (крайня праворуч) розповіла легенди, міфи і правду про піар
PR-консультат Тетяна Сомова (крайня праворуч) розповіла легенди, міфи і правду про піар

Влада Жорняк (крайня ліворуч) поділилася досвідом про роботу з бюджетом, договорами та іншими фінансовими документами
Влада Жорняк (крайня ліворуч) поділилася досвідом про роботу з бюджетом, договорами та іншими фінансовими документами

Анна Єкименко-Поліщук (друга ліворуч) пояснила де межа між сфорою PR і маркетингом
Анна Єкименко-Поліщук (друга ліворуч) пояснила де межа між сфорою PR і маркетингом

Доктор наук Оксана Ярош (у центрі) провела лекцію про кольори і відтінки піару
Доктор наук Оксана Ярош (у центрі) провела лекцію про кольори і відтінки піару

Речниця Патрульної поліції Ольга Бузулук розповіла як підтримувати репутацію своєї устонови у соцмережах
Речниця Патрульної поліції Ольга Бузулук розповіла як підтримувати репутацію своєї устонови у соцмережах

Дизайнер Дмитро Авраменко пояснив значення бренд-буку для візуального представлення компанії
Дизайнер Дмитро Авраменко пояснив значення бренд-буку для візуального представлення компанії

 

Коментар
25/04/2024 Середа
24.04.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром