«Ми не Київ, не Львів і не Одеса», – голова Української асоціації візуальної індустрії

01 Березня 2018, 23:10
Реклама у Луцьку дорожчає 3340
Реклама у Луцьку дорожчає

Представники рекламного бізнесу вимагають переглянути рішення виконкому про підвищення цін на рекламу.

Про це стало відомо у четвер, 1 березня під час круглого столу за участі представників рекламного бізнесу Волині.

Голова рекламістів Волині Павло Цаплюк стверджує, що з грудня до березня вартість реклами у місті зросла на 260%. Він пояснив, що через значний рівень інфляції тариф на рекламу зріс на 77%.Однак, виконком міської ради підняв цей тариф на 49%. У підсумку реклама здорожчала на 260%.

Голова Української асоціації візуальної індустрії Світлана Свирида стверджує, що ціни у Луцьку значно вищі ніж загалом в Україні. Вона перекона, що ці ціни беруться з повітря.

«Ми не Київ, не Львів і навіть не Одеса. Як можна з повітря брати ці суми? Як можна маніпулювати свідомістю людей, що ці гроші ви використаєте на добудову школи №27?», – обурюється Світлана Свирида.

За її словами, у сусідньому Рівному ціни на рекламу коливаються від 230 до 816 гривень, а у Хмельницькому від 210 до 630 гривень. У Вінниці сума коливається від 240 до 450 гривень. У Луцьку ж максимальна вартість реклами становить близько семи тисяч гривень.

Представники бізнесу також обурені підвищенням цін на рекламу. Вони заявили, що будуть відмовлятися від частини білбордів, бо на початку року орієнтувалися зовсім на інші суми. Представниця рекламної компанії «Глорія» Тетяна каже, що клієнти проти підвищення ціни, адже у річних контрактах зазначені зовсім інші суми.

«Клієнти кажуть, у нас є контракт. Там такого підвищення не передбачено, а ми укладали його на рік. Виходить, після цього підвищення я маю цілий рік свої площини продавати в мінус? Цього ніхто не врахував», – обурюється жінка.

Заступник міського голови Сергій Рачков впевнений, що представники рекламного бізнесу повинні прораховувати бізнесові ризики перед початком роботи у сфері

Читайте також: «Наш бізнес приречений на провал», – луцький рекламіст.

Олена ЛАУЩЕНКО

Коментар
29/03/2024 П'ятниця
29.03.2024
28.03.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром