На що городяни скаржилися найбільше

23 Лютого 2016, 10:30
1519 Джерело: opencity.in.ua

З 8 до 21 лютого в групу оперативного реагування «15-80» надійшло 834 телефонних звернення, що перевищує кількість звернень за минулий звітний період.

Про це стало відомо на оперативній нараді у вівторок, 23 лютого.

Директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг» Лариса Карп’як розповіла, що найбільше звернень стосувалося роботи житлово-комунального господарства – 217 дзвінків.

Лучани просили прибрати звалище сміття на проспекті Волі, 8-А, Соборності,3, Київському Майдані, 6-А, Вороніхіна, 41, Потебні, 48.

А також відремонтувати дорогу на Липинського, 1, Карпенка-Карого, Путнева та прибудинкові території на вулиці Привокзальній та Львівській.

Скаржилися лучани також на несвоєчасне та неякісне прибирання територій.

120 звернень стосувалися відсутності електропостачання в житлових будинках та квартирах, які були викликані як плановими, так і аварійними відключеннями.

Досі на контролі лишається звернення щодо вивезення гілля після чистки ліній електромереж на вулиці 8 Березня, 39.

60 дзвінків надійшло на адресу «Луцьктепло». Мешканці скаржилися на бойлерні зупинки, які були зумовлені проведенням аварійно-ремонтних робіт.

48 дзвінків стосувалися роботи КП «Луцькводоканал». Працівники підприємства ліквідували прориви на водопровідній мережі на вулиці Героїв УПА, Чорновола, Привокзальна, Кравчука, Глушець, Соборності та Молоді. А також прочистили каналізацію на вулиці Липинського.

34 звернення стосувалися проблем освітлення вулиць та прибудинкових територій. За звітний період відновили освітлення на вулицях Стефаника, Богачука, Чорновола, Хакімова, Верещагіна, Шептицького та на проспекті Волі.

17 скарг надійшло щодо роботи маршрутних автобусів. Нарікали лучани на відсутність маршрутів у ранкові та вечірні години.

12 дзвінків стосувалися вирішення проблеми безпритульних собак.

Ще 10 скарг отримали на адресу «Луцькспецкомунтранс». Мешканці нарікали на несвоєчасний вивіз твердих побутових відходів та прибирання біля контейнерів. Така ж кількість повідомлень стосувалася роботи ліфтів.

Окрім того, за звітний період на адресу Луцької міської ради надійшло 36 електронних петицій, з яких 2 підтримані.

Також на веб-платформу «Відкрите місто» надійшло 17 повідомлень, які стосувалися роботи житлово-комунальних підприємств міста.

Коментар
29/03/2024 Четвер
28.03.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром