Відсутність електрики, тепла та води: на що скаржилися лучани у січні

13 Лютого 2023, 15:42
Фото ілюстративне 786
Фото ілюстративне

За січень цього року до відділу комунікацій «15-80» департаменту ЦНАП надійшло 2366 телефонних звернень.

Про це на розширеній нараді у міського голови повідомила директорка департаменту ЦНАП Лариса Карп’як. Вона зазначила, що запровадження електронної реєстрації звернень «Visual Service» значно збільшило комунікаційні можливості для зворотного зв’язку із жителями громади. Разом з тим, активно громадяни використовують мобільний додаток «15-80 Луцьк». Про це написали на сайті громади. 

379 звернень було переадресовано на виконання в ПрАТ «Волиньобленерго». Вони стосувались відсутності електроенергії в житлових будинках, недотримання погодинних графіків відключень та соціальної несправедливості при розподілі напруги.

До ДКП «Луцьктепло» надійшло 133 звернення. Внаслідок виникнення аварійних ситуацій та відключення електроенергії тимчасово призупиняли роботу котельні та ЦТП на кількох десятках луцьких вулиць.

На контролі залишаються звернення щодо відновлення благоустрою після проведення ремонтних робіт на вулиці Гордіюк, 45; проспектах Волі, 54; Молоді, 23; Соборності, 30а.

86 звернень передали на виконання до КП «Луцькводоканал». 

КП «Луцьке електротехнічне підприємство «Луцьксвітло» отримало 34 звернення. Працівники підприємства провели роботи з відновлення освітлення на вулицях Павлова, 9; Вишківській, 44; Кривий Вал, 23; проспекті Молоді, 10а. Також забезпечили належну роботу світлофорних об’єктів на вулицях Львівській, 28, 61; Задворецькій кут Київський майдан та проспекті Волі, 4.

23 звернення надійшло від жителів будинків, в яких є ОСББ. Додзвонювачі повідомляли про відсутність електроенергії, опалення, холодного та гарячого водопостачання, затоплення житлових приміщень та підвалів. 

До ТОВ «СРБУ «Волиньліфт» передали 10 звернень. Нині, у зв’язку з закінченням терміну експлуатації, зупинили на капітальний ремонт 13 ліфтів.

КП «Ласка» отримало для реагування 7 звернень. 

На виконання в Луцьке спеціальне комунальне автотранспортне підприємство «Луцькспецкомунтранс» передали 3 звернення. Провели прочистку зливних решіток на проспеті Відродження, 14, та ліквідували провалля на мережі зливової каналізації на вулиці Арцеулова, 5.

До ВАТ «Укртелеком» передали 2 звернення щодо аварійної опори на вулиці Валерії Новодворської, 1-3 та обриву лінії зв’язку на вулиці Рівненській, 32-36.

У відділ транспорту для реагування надійшло 26 звернень. Нарікали мешканці міста на відсутність маршрутних автобусів в ранкові та вечірні години, великий інтервал руху, недотримання графіків, ігнорування водіями пасажирів на зупинках, збої в роботі електронних табло. Ще 4 звернення було переадресовано в КП «Луцьке підприємство електротранспорту». Вони стосувались великого інтервалу руху та недостатньої кількості тролейбусів на маршрутах.

До департаменту муніципальної варти було передано 32 звернення. 

60 звернень надійшло щодо роботи житлово-комунального господарства міста. 

Протягом січня 2023 року на адресу керівництва міської ради надійшло 248 письмових звернень громадян. Від пільгової категорії громадян зареєстрували 106 звернень (третя частина пільгової категорії громадян, які зверталися становлять внутрішньо переміщені особи, – 34). Найактуальнішими були звернення з питань житлово-комунального господарства (85) та соціального захисту (60).

Коментар
27/04/2024 Субота
27.04.2024
26.04.2024