Городянку систематично обдурюють у супермаркеті

17 Лютого 2016, 14:10
5285 Джерело: bellira.lviv.ua

Жителька міста просить навести лад у супермаркеті, де ціна в чеку відрізняється від тієї, яку виставили на прилавку.

Алла Швай каже, що помилки в супермаркеті «Фуршет» на вулиці Єршова, 11 виявляла неодноразово. Починаючи з серпня 2015 року, лучанка зробила п’ять записів щодо товарів у «Книзі скарг та пропозицій». В окремому випадку мала розмову з директором, який обіцяв виправити ситуацію.

Цьогоріч у  кінці січня лучанка повідомила йому про відсутність зворотньої реакції в «Книзі скарг та пропозицій» на її заяви, де зокрема  висловлювала враження вкрай незадовільною роботою. Тоді директор вибачився, повернув різницю із десяти куплених одиниць товару і пожалівся на нестачу персоналу.

«Хоч покупець не має вникати в проблеми з персоналом. Через деякий час я виявила таку ж помилку, що і при розмові з директором  на товарі тієї ж марки (корм для котів) і зробила черговий запис», – розповідає Алла Швай.

Учора, 16 лютого, лучанка придбала той самий товар і знову виявила ще більшу невідповідність: корм для котів вартував на ціннику на стелажі 7 гривень, а на чеку його порахували за ціною 7,60.

«Різницю на придбаний товар в кількості вісім штук мені повернули не відразу. Касир довго викликала когось, пропонувала віддати товар. Консультант/охоронець, що стояв поряд, з обуренням повідомив, що гроші у жодному разі не віддадуть, поки я не поверну товар», – переповідає лучанка інцидент у супермаркеті.

Також вона наголошує: зворотний зв'язок щодо усіх її заяв у книзі скарг магазин вніс у період з 5 до 16 лютого цього року.

«А дату в кожному своєму записі співробітники магазину проставили з різницею в один-два дні від дня написання мною заяви. У той час як про необхідність зворотнього зв'язку я повідомляла при розмові з директором в січні 2016 року. а також в кожній своїй заяві. Нагадаю, першу написала у серпні 2015 року. З огляду на це в мене сформувалося чітке враження в заздалегідь продуманих махінаціях зі сторони магазину і аж ніяк не помилок», – нарікає Алла Швай.

Записи лучанки в «Книзі скарг та пропозицій», починаючи з № 16, можна перевірити безпосередньо в супермаркеті.

До слова, обурена покупець написала заяву щодо такої ситуації в Інспекцію з питань захисту прав споживачів у Волинській області.

До слова, це не перший такий випадок. У супермаркеті «Сільпо» на проспекті Волі ціна, що вказана на товарі, різниться із ціною на касі. У супермаркеті «Салют» на проспекті Грушевського на ціннику зазначили знижку, а на касі про це «забули». Лучани бідкаються, що у «Там Тамі» виставляють на продаж зіпсований товар із «перебитими» цінниками. На проспекті Соборності, 22 у супермаркеті «Салют» вартість товару на ціннику не збігається з реальною.

Нагадаємо, про які права та обов’язки потрібно знати покупцеві, аби придбання товарів залишалося улюбленим заняттям і не створювало додаткових проблем

Використання цього матеріалу без дозволу редакції «Район.Луцьк» заборонене. Авторські права захищені українським і міжнародним законодавством. Під «використанням» мається на увазі повна або часткова републікація цього матеріалу на сторінках інших інтернет-видань (окрім соціальних медіа). Щодо використання матеріалу телефонуйте +38 066 413 29 28 або пишіть на редакційну електронну адресу [email protected].​

Коментарі
17 Лютого 2016, 16:29
Цим грішать і " Сільпо" і "Там-Там" ( особливо їх рибний відділ!
17 Лютого 2016, 18:16
А ви зайдіть в Велику кишеню на Ветеранів, там відкрито в корзині виставлені уцінені прострочені продукти. Це в них в порядку речей
17 Лютого 2016, 18:46
В Великій кишені на Ветеранів,це норма на цінику одна ціна, а на касі вибиває інша і чомусь завжди завишена, і товар просрочений,,,,,,,,
17 Лютого 2016, 18:46
Непорядність СіЛЬПО - купували банани, зазначені у ціннику за 25 грн. а в чеку пробивають 27.99. Будьте пильні.
17 Лютого 2016, 18:50
Нам непощастило у Сільпо з норвежським ваговим олеледцем (недешевим) - був непросолений, недорозморожений і чомусь гіркмй. Більше ми не клієнти. Не тримають марку якість не зважають на поеупців
17 Лютого 2016, 19:29
Можна нарікати один одному і не ходити в такий магазин. Тоді буде все ще гірше - безкарність окрилює. А можна і треба реагувати: писати в КСіП в Інспекцію по захисту споживача і ін. Тільки так покупця стануть поважати. Вважаю, не я маю обходити стороною їх, а вони мають суворо дотримуватись закону, якщо хочуть працювати.
18 Лютого 2016, 11:43
люди, ви що , за копійки судитесь??? ті 2-3 грн нічо не варті сьогодні. мені все одно чи корм я беру по 7 чи по 7.60. якшо мені товар подобається, я його беру.
22 Лютого 2016, 15:03
Пані Алло, а чи завжди ти була з людьми чесною? Дай відверту відповідь хоч собі.
10 Березня 2016, 00:14
Інкогніто "твоя совість", дала. І?
10 Березня 2016, 00:46
Незрозуміла особа "Твоя совість" вважає за дозволене і необхідне перевести тему на мою чесність, не усідомлюючи, що мова в статті іде про порядок на роботі, забезпечення прав кожного покупця, а не про особисту чесність Миколи, Оксани, Марії чи інших, що там працюють. "Твоя совість" напевно, знаючи, що обдурювало людей, ніколи не сперечається, коли його сприймають за дурника та не зважають на його права і обов'язки. Це особистий вибір, задяки якому, в сфері обслуговуваня було б "весело", як в часи СРСР.
22 Березня 2016, 01:57
Якою ти була су*ою - такою й лишилась:)
22 Березня 2016, 02:03
Буде ще й тобі "весело"
Коментар
25/04/2024 Середа
24.04.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром