Городянку систематично обдурюють у супермаркеті
Жителька міста просить навести лад у супермаркеті, де ціна в чеку відрізняється від тієї, яку виставили на прилавку.
Алла Швай каже, що помилки в супермаркеті «Фуршет» на вулиці Єршова, 11 виявляла неодноразово. Починаючи з серпня 2015 року, лучанка зробила п’ять записів щодо товарів у «Книзі скарг та пропозицій». В окремому випадку мала розмову з директором, який обіцяв виправити ситуацію.
Цьогоріч у кінці січня лучанка повідомила йому про відсутність зворотньої реакції в «Книзі скарг та пропозицій» на її заяви, де зокрема висловлювала враження вкрай незадовільною роботою. Тоді директор вибачився, повернув різницю із десяти куплених одиниць товару і пожалівся на нестачу персоналу.
«Хоч покупець не має вникати в проблеми з персоналом. Через деякий час я виявила таку ж помилку, що і при розмові з директором на товарі тієї ж марки (корм для котів) і зробила черговий запис», – розповідає Алла Швай.
Учора, 16 лютого, лучанка придбала той самий товар і знову виявила ще більшу невідповідність: корм для котів вартував на ціннику на стелажі 7 гривень, а на чеку його порахували за ціною 7,60.
«Різницю на придбаний товар в кількості вісім штук мені повернули не відразу. Касир довго викликала когось, пропонувала віддати товар. Консультант/охоронець, що стояв поряд, з обуренням повідомив, що гроші у жодному разі не віддадуть, поки я не поверну товар», – переповідає лучанка інцидент у супермаркеті.
Також вона наголошує: зворотний зв'язок щодо усіх її заяв у книзі скарг магазин вніс у період з 5 до 16 лютого цього року.
«А дату в кожному своєму записі співробітники магазину проставили з різницею в один-два дні від дня написання мною заяви. У той час як про необхідність зворотнього зв'язку я повідомляла при розмові з директором в січні 2016 року. а також в кожній своїй заяві. Нагадаю, першу написала у серпні 2015 року. З огляду на це в мене сформувалося чітке враження в заздалегідь продуманих махінаціях зі сторони магазину і аж ніяк не помилок», – нарікає Алла Швай.
Записи лучанки в «Книзі скарг та пропозицій», починаючи з № 16, можна перевірити безпосередньо в супермаркеті.
До слова, обурена покупець написала заяву щодо такої ситуації в Інспекцію з питань захисту прав споживачів у Волинській області.
До слова, це не перший такий випадок. У супермаркеті «Сільпо» на проспекті Волі ціна, що вказана на товарі, різниться із ціною на касі. У супермаркеті «Салют» на проспекті Грушевського на ціннику зазначили знижку, а на касі про це «забули». Лучани бідкаються, що у «Там Тамі» виставляють на продаж зіпсований товар із «перебитими» цінниками. На проспекті Соборності, 22 у супермаркеті «Салют» вартість товару на ціннику не збігається з реальною.
Нагадаємо, про які права та обов’язки потрібно знати покупцеві, аби придбання товарів залишалося улюбленим заняттям і не створювало додаткових проблем
Використання цього матеріалу без дозволу редакції «Район.Луцьк» заборонене. Авторські права захищені українським і міжнародним законодавством. Під «використанням» мається на увазі повна або часткова републікація цього матеріалу на сторінках інших інтернет-видань (окрім соціальних медіа). Щодо використання матеріалу телефонуйте +38 066 413 29 28 або пишіть на редакційну електронну адресу [email protected].
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром
Коментарі