За минулий рік від лучан надійшло майже тисячу скарг на роботу громадського транспорту

12 Січня 2023, 14:29
Фото ілюстративне 1156
Фото ілюстративне

У 2022 році відділ транспорту Луцької міської ради опрацював 998 звернень від громадян. 

За допомогою інтернет-платформи «Відкрите місто» надійшло чотири звернення, у Єдиній системі місцевих петицій зареєстрували 27 звернень, до відділу комунікацій 15-80 надійшло 670 звернень. Про це йдеться у звіті про підсумки роботи відділу.

У зверненнях піднімались питання пасажирських перевезень, а саме: порушення розкладу руху, водій не зупинився на зупинці громадського транспорту, прохання, пропозиція, культура обслуговування, взаємовідносини пасажира та водія, працездатність бортових пристроїв, дотримання ПДР, стан транспортного засобу, комфортність перевезень, тощо.

Через відділ звернень громадян департаменту ЦНАП до відділу транспорту  надійшло для розгляду 297 звернень. Звернення стосувались: видачі персоніфікованого електронного квитка, надходили пропозиції щодо внесення змін в схеми руху автобусів, пропозиції щодо розташування зупинок громадського транспорту, пропозиції щодо розкладу руху громадського транспорту, тощо.

За зверненнями громадян працівниками відділу проводилися перевірки про дотримання умов договорів на перевезення пасажирів пасажироперевізниками. За результатами перевірок склали відповідні акти та винесли приписи перевізникам про усунення порушень умов укладених договорів. 

Читайте такожПасажири маршрутки «Луцьк-Клепачів» скаржаться на підняття вартості проїзду

Як зазначають у документі, начальник та спеціалісти відділу транспорту надають роз'яснення та консультації кожному, хто звертається телефоном чи особисто. Крім того, начальник відділу транспорту щочетверга проводить особистий прийом громадян з питань пасажирських перевезень в Луцькій міській територіальній громадіУсі звернення розглянуті та в установлені терміни надано відповіді заявникам.

Коментар
28/04/2024 Неділя
28.04.2024
27.04.2024