Структура тарифу: як розраховують вартість проїзду у маршрутках
Незважаючи на числені скарги лучан на якість послуг, які надають містянам перевізники, останні просять підняти вартість проїзду у маршрутних автобусах ще на одну гривню.
Про це повідомив сайт Конкурент.
Нагадаємо, майже рік тому Антимонопольний комітет погодив новий тариф – 4 гривні – на проїзд у луцьких маршрутках. А коли у квітні офіційно затвердили нову вартість проїзду, жителі Луцька навіть влаштували флешмоб #безмаршрутки, масово пересідаючи на тролейбуси.
Зауважимо, минулого року влада міста запевняла, що тариф на проїзд не буде підніматися вище чотирьох гривень, проте вже у січні 2018 року перевізники подали до Луцькради розрахунки на підняття ціни за проїзд як мінімум до 5 гривень.
За словами першого заступника міського голови, якщо піднімається ціна на дизельне паливо більше ніж на 10%, то договір передбачає, що треба переглядати ціни.
Журналісти проаналізували документи з міськради, де йшлося про розрахунку тарифу перевезень у громадському транспорті, проведені минулого року, і дійшли до висновку, що рентабельність на різних маршрутах – різна.
До прикладу, розрахована вартість проїзду маршрутом №2, з урахуванням витрат, складає 2 гривні 27 копійок, а от маршрутом №16 того ж перевізника – 4 гривні 55 копійок.
Зауважимо, що витрати на паливо у розрахунках проведені, враховуючи вартість дизельного палива на рівні 20 гривень за літр, в той час як нині ціна на солярку на луцьких заправках – у межах 26-27 гривень.
Варто додати, що підрахунок кількості перевезених пасажирів викликає деякі сумніви: водії і тоді, і зараз, видають квиток на проїзд лише тоді, якщо на цьому наполягає пасажир.
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром