Сміття, ледь тепла вода і погане опалення: ТОП 10 скарг лучан

09 Лютого 2016, 11:00
2132

За період з 25 січня по 7 лютого лучани здійснили 846 дзвінків у службу «15-80» з різноманітними скаргами на адресу комунальних підприємств.

Про це стало відомо на оперативній нараді у вівторок, 9 лютого.

Найбільше міщан не задовольняла робота житлово-комунальної сфери – 227 дзвінків. На виконання в ЖКП-2 було передано найбільше повідомлень – 36.

Просили лучани провести ремонт дороги на вулиці Тімірязєва, зробити благоустрій на вулиці Словацького. Ліквідувати провалля біля будинку на Драгоманова. А також провести підрізання гілля на вулиці Лідавській. Ліквідувати сміттєзвалище на Вороніхіна та прибрати територію біля Сапалаївки.

77 звернень передали на виконання ДКП «Луцьктепло». Повідомлення стосувалися зупинок бойлерних та котелень, зумовлених проведенням аварійно-ремонтних робіт. Було також ліквідовано прорив на тепломережі на проспекті Відродження, вулиці Захарова. Проведено заміну трубопроводу на Кравчука та Конякіна. Окрім того, деякі жителі скаржилися на знижені параметри опалення.

33 дзвінки надійшло через відсутність гарячої води в ранкові години. Мешканці міста повідомляли, що з кранів щоранку поступає холодна або ледь тепла вода.

59 дзвінків надійшло стосовно налагодження зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій. За звітний період було відновлено освітлення на ряду луцьких вулиць.

51 повідомлення стосувалося електропостачання в житлових будинках та квартирах, які були викликані як плановими, так і аварійними відключеннями. Всі випадки були ліквідовані.

20 телефонних дзвінків надійшло на адресу ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс». Скаржилися лучани на несвоєчасне вивезення твердих побутових відходів та не прибирання біля контейнерів. Також повідомляли про затоплення талими водами вулиць та прибудинкових територій. Досі на контролі залишається звернення щодо ліквідації провалля біля решітки зливної каналізації на вулиці Заньковецької,30.

20 звернень надійшло через зупинки ліфтів. І ще 20 – стосувалися роботи КП «Луцькводоканал». Працівники підприємства ліквідували прорив на водопровідній мережі на Стрілецькій, розчистили зовнішню каналізаційну мережу на вулиці Руставелі та Потебні і ліквідували провалля на Кравчука.

17 дзвінків стосувалися роботи маршрутних таксі. Нарікали лучани на великий інтервал руху, відсутність рейсів, особливо у ранкові та вечірні години. 4 повідомлення стосувалися незадовільного руху тролейбусів.

7 дзвінків надійшло стосовно вирішення проблеми щодо безпритульних собак. Всі звернення передали на контроль КП «Ласка».

Окрім того, з 28 січня по 8 лютого лучани написали 30 петицій. З них 2 підтримані, а на 28 триває збір підписів.

Також 15 повідомлень прийшло на інтерактивну веб-платформу «Відкрите місто».

Коментар
19/04/2024 Четвер
18.04.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром