Лучани просять покращення руху тролейбусів у місті

22 Серпня 2022, 12:19
Луцький тролейбус 1574
Луцький тролейбус

Лучани просять про збільшення кількості тролейбусів №5 та говорять про необхідність забезпечення проїзду електротранспорту з одного кінця міста в інший без додаткових пересадок.

Відповідні звернення громадян розміщені на сайті петицій, де усі охочі можуть і підписати петиції.

В першій петиції просять збільшення кількості тролейбусів на маршруті №5, оскільки на цей час на маршруті №5 курсує всього два тролейбуси. Відповідно, між ними великий інтервал руху. Тож просять відновити попередню кількість тролейбусів на маршруті №5, згідно з попереднім графіком.

Друга петиція – про необхідність забезпечення проїзду електротранспорту з одного кінця міста в інший без додаткових пересадок. Згідно із текстом у зверненні, у місті Луцьку не забезпечено проїзд електротранспортом по зручному для жителів міста маршруту, що забезпечувало б проїзд з одного кінця міста в інший без додаткової пересадки та додаткової витрати коштів на проїзд, звернення жителів громади ігноруються, що є неприпустимим, оскільки згідно з Законом України «Про міський електричний транспорт» Стаття 5 Маршрути (лінії) перевезень:

1. Основною формою транспортного обслуговування населення є перевезення трамваями і тролейбусами за маршрутами, а метрополітеном, швидкісним трамваєм – за лініями відповідно до затверджених в установленому порядку транспортних схем міст (регіонів).
3. Затвердження маршрутів (ліній) здійснюється замовником на підставі генерального плану населеного пункту та схеми планування відповідного регіону з урахуванням попиту на міські, приміські (позаміські) та міжміські пасажирські перевезення.
При цьому згідно норм даного Закону – замовники транспортних послуг (замовники) - місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування та/або уповноважені ними юридичні особи, які замовляють транспортні послуги;
4. Маршрути (лінії) обладнуються диспетчерськими станціями, засобами управління рухом, павільйонами (станціями) для пасажирів, а також необхідним санітарно-гігієнічним облаштуванням. Що в місті Луцьку відсутнє, а тому і відсутній контроль за дотриманням розкладу руху.
5. Розклад руху на встановлених маршрутах (лініях) затверджується перевізником за погодженням із замовником транспортних послуг.
6. Перелік маршрутів (ліній) та зміни до них доводяться до відома населення через місцеві засоби масової інформації.
Іншого в даному Законі не передбачено. Поновлення рухомого складу відбувається на рахунок коштів виділених, при наявності, з коштів місцевих бюджетів. А отже за кошти платників податків, якими є жителі громади. Кабінет Міністрів затвердив типовий договір, а заключати його мають дві сторони: замовник – міська рада та виконавець – підприємство електротранспорту, де додатком є графік маршрутів руху електротранспорту і все.

Автор петиції вимагає:

1. За участі представників громади або громадських організацій, працівників електротранспорту та відділу транспорту Луцької міської ради розробити графіки маршрутів, що забезпечували б проїзд жителів громади від одного кінця міста в інший.
2. Створити диспетчерські пункти для контролю за дотриманням розкладу руху.
3. Графік маршрутів опублікувати в засобах масової інформації для проведення громадського обговорення, як це передбачено Законом «Про місцеве самоврядування в Україні».

Коментар
11/02/2025 Вівторок
11.02.2025
10.02.2025
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром