У Луцьку запрацювала мобільна приймальня з юридичних питань

09 Липня 2015, 15:37
3931

По місту в післяробочий час курсує «Мобільна громадська приймальня», яку організували активісти ініціативної групи ГО «Самопоміч».

У такий спосіб вони хочуть зрозуміти проблеми людей та спільними зусиллями віднайти шляхи їх вирішення.

Нині одне із найактуальніших питань для населення – як заощадити на комунальних послугах. Щоб зимою платити менше, у «Самопомочі» радять встановлювати теплові лічильники. Ще один спосіб заощадити – оформити субсидію. Тож активісти консультують, як це зробити. Для зручності громадян, мобільна громадська приймальня курсує з одного району міста в інший, у післяробочий час, - повідомляє канал 24.

Під час роботи такої приймальні в певному районі лучани можуть отримати консультації юристів, депутатів міської ради та громадських активістів абсолютно безкоштовно.

«Через мобільну громадську приймальну ми вивчаємо життя і проблеми міста. Ми розповідаємо людям про теплові лічильники, про субсидії, комп’ютерні курси, слухаємо їхні проблеми – і все це підказує нам нові теми», - ділиться керівник ініціативної групи Юлія Вусенко.

Розклад роботи мобільних громадських приймалень можна дізнатись за телефоном: 78-45-44.

Також можна запропонувати відвідини мобільною громадською приймальнею свого району, вулиці, будинкового комітету тощо.

Коментар
18/04/2024 Четвер
18.04.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром