У Луцьку запрацювала мобільна приймальня з юридичних питань
По місту в післяробочий час курсує «Мобільна громадська приймальня», яку організували активісти ініціативної групи ГО «Самопоміч».
У такий спосіб вони хочуть зрозуміти проблеми людей та спільними зусиллями віднайти шляхи їх вирішення.
Нині одне із найактуальніших питань для населення – як заощадити на комунальних послугах. Щоб зимою платити менше, у «Самопомочі» радять встановлювати теплові лічильники. Ще один спосіб заощадити – оформити субсидію. Тож активісти консультують, як це зробити. Для зручності громадян, мобільна громадська приймальня курсує з одного району міста в інший, у післяробочий час, - повідомляє канал 24.
Під час роботи такої приймальні в певному районі лучани можуть отримати консультації юристів, депутатів міської ради та громадських активістів абсолютно безкоштовно.
«Через мобільну громадську приймальну ми вивчаємо життя і проблеми міста. Ми розповідаємо людям про теплові лічильники, про субсидії, комп’ютерні курси, слухаємо їхні проблеми – і все це підказує нам нові теми», - ділиться керівник ініціативної групи Юлія Вусенко.
Розклад роботи мобільних громадських приймалень можна дізнатись за телефоном: 78-45-44.
Також можна запропонувати відвідини мобільною громадською приймальнею свого району, вулиці, будинкового комітету тощо.
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром