Міцність і довговічність – це про нашу бруківку, – директор компанії LeBruk підбив підсумки 2021 року

31 Грудня 2021, 13:12
Ігор Констанкевич 1013
Ігор Констанкевич

Луцька компанія LeBruk спеціалізується на виготовленні бруківки та супутніх бетонних елементів мощення. Її вигляд та високу якість вже оцінили мешканці та гості міста: саме бруківка цієї торгової марки вкриває головну пішохідну вулицю Луцька – Лесі Українки, сквер на Градному Узвозі та площа біля РАЦСу, територію дворів на вулицях Федорова, Бандери, Ковельській, Коновальця, Січовій, Арцеулова, проспектах Волі, Перемоги та Молоді, у Сіті Парку та безлічі інших об'єктів – комерційних, комунальних та приватних.

Усі дванадцять місяців року, що минає, видалися плідними та динамічними для компанії. Про досвід, здобутки та перемоги 2021 ми поговорили з керівником LeBruk Ігорем Констанкевичем.

– Як компанія LeBruk завершила 2021 рік? Які досягнення викликають у вас почуття гордості?

– У першу чергу, це – площа Героїв Майдану, що біля РАЦСу. Наразі це найбільший проєкт, для якого нам доводилося виготовляти бруківку. В загальному для площі було зроблено більше семи тисяч метрів квадратних бруківки. Зокрема, нашою бруківкою «Патіо», товщиною 6 сантиметрів, викладена вся пішохідна частина площі, а паркомісця вкладені бруківкою «Еко», товщиною 10 сантиметрів.

Досить великий об’єкт виконується у Ковелі на вулиці Незалежності – більше п’яти тисяч квадратних метрів бруківки.

Бруківка ЕКО є дуже популярним способом облаштування паркувальних місць як біля приватних будинків, так і в місцях громадського простору. За рахунок пустот всередині форми, у Вас є можливість додати акцент у вигляді газону, або ж декоративного каменю, що надасть облаштованій площі свій особливий шарм.

– А чи не підраховували Ви, скільки в загальному метрів квадратних цього року вкрила бруківка LeBruk?

– Орієнтовно 80 тисяч метрів квадратних бруківки, а також змонтовано майже 25 тисяч метрів поребрика та бордюра.

– В кінці року всі люблять робити ТОПи. Тож яким був ТОП-5 компанії? Бруківку яких видів обирали найчастіше?

– В першу чергу, це – «Носталіт»: бруківка товщиною 4 сантиметри, ідеально підходить як на подвір’я біля будинку, так і на облаштування громадського простору. І, звичайно, більш конкурентна щодо вартості.

На другому місці – «Піксель». Товщина, як і у «Носталіту», –  4 сантиметри, універсальність у використанні, приємна ціна.

Третє місце – «Цеглинка», товщиною 6 сантиметрів, беззаперечно найбільш універсальна форма. Можна використовувати абсолютно будь-де: від маленького подвір’я до проспекту.

Далі – «Котушка». Товщина – 8 сантиметрів, тому в основному її використовують на промислових площах, де функціонує вантажна техніка.

На п’яте місце я би поставив «Патіо», але це трохи несправедливо, адже ми почали робити її лише пів року тому, а попит вже переважає виробничі потужності. В кінці наступного року повинна «фінішувати» на вищій позиції (сміється, – ред.)

Основна особливість Носталіту полягає в його експлуатаційних характеристиках. Це матеріал, який не піддається впливу часу та погодніх умов. Тому він відмінно підходить для мощення тротуарів, доріжок, площ та навіть автостоянок. Під час спеки носталіт не нагрівається та не деформується.

Бруківка Піксель – ідеальна бруківка для тротуарів і пішохідних зон.

Завдяки відсутності фаски максимально комфортна для жінок на підборах, людей з дитячими та інвалідними візками. 

Широкоформатна бруківка Патіо випускається комплектом, із трьох розмірів. За рахунок цього, а також можливості вибрати будь-які кольори поверхні - від базової сірої до поверхні «колормікс» – така бруківка стане ключовим елементом ландшафтного дизайну прибудинкової території.

Цеглинка – найбільш популярна завдяки своїй універсальності бруківка з лінійки продукції від LeBruk. Проста і строга форма дає можливість для величезної кількості варіантів викладки, а великий вибір кольорів додає до цього ще й змогу створювати орнаменти у модерному чи народному стилі.

Котушка - це тротуарна плитка, купуючи яку, ви, перш за все, отримуєте якісний матеріал. Котушка має високу морозостійкість, не стирається протягом експлуатації, а також слабо поглинає вологу. Вона міцно з’єднується між собою, тому добре витримує велику вагу та постійні навантаження. Підходить для використання на дорожній площадці, автостоянці, АЗС чи навіть на території промислового підприємства, де постійно їздять вантажівки. Саме простота в укладці та високі експлуатаційні характеристики роблять цей вид тротуарної плитки безпрограшним варіантом на території, де потрібна надійна поверхня.

– Розкажіть про вид бруківки в асортименті, який має найприємнішу ціну.

– Бруківка товщиною чотири сантиметри – це варіант, який найчастіше обирають для приватних потреб. У нас є три форми: «Ля Брук», «Носталіт» і «Піксель».

«Ля Брук» бруківка ідеально підходить для подвір’їв і пішохідних доріжок, але не для місць, де жвавий рух транспорту. 

– Ваша компанія займається виробництвом дуже яскравої бруківки. Чи впливає колір на формування ціни?

– Звичайно. На поверхні бруківки «Колормікс», яка є найдорожчою в нашому асортименті, можуть використовуватись одночасно від двох до чотирьох кольорів бетонної суміші, які замішуються окремо, а при їх перемішуванні створюється унікальна поверхня. Найпопулярнішою в цьому році була бруківка, з поверхнею з чорного та білого барвників: і виглядає стильно, і практична, бо може приховати певні сліди експлуатації.

Кольорову бруківку часто використовують для створення візерунків, для виділення якихось певних зон. Як от на проспекті Молоді, наприклад. Велодоріжка вкрита бруківкою червоного кольору, а пішохідну зону виділяє комбінація сірого, чорного та оливкового/помаранчевого кольорів.

– Бруківка торгової марки LeBruk «оселилася» вже у чималій кількості луцьких дворів. Скільки нових вдалося покрити цього року?

– 2021 рік видався не надто плідним на капітальні ремонти прибудинкових територій в Луцьку, але плідним на більш масштабні проєкти. Проте в декількох таки був зроблений благоустрій з використанням наших бетонних виробів. Зокрема, новий вигляд отримали двори на проспекті Соборності та на вулиці Потебні. Також був здійснений благоустрій на вулиці Смірнова, що у Ковелі. Радію, що нинішні проєкти по благоустроях передбачають збільшення зелених площ, а також дитячих майданчиків, місць для відпочинку та дозвілля, не відходячи далеко від місця проживання.

У компанії є можливість не тільки купівлі бруківки, але й її монтажу. Часто замовляли ваших майстрів для укладки бруківки? Яка вигода такої послуги?

– Плюсом є те, що виїзд майстра для заміру площі, благоустрій якої планується, а також складання кошторису по всіх витратних матеріалах, поза бруківкою, є безкоштовною послугою.

– Послугами та продуктами LeBruk користуються тільки волиняни? Можливо, знаєте найдальшу точку, в якій вкладали вашу бруківку?

– Окрім Волині, нашу продукцію замовляли також у Рівненську та Львівську області. Якщо говорити про найбільш віддалену від Луцька точку, то, звичайно, це Львів.

– Яке найскладніше рішення, як керівнику, вам доводилося приймати у цьому році?

– Найскладніші рішення завжди пов’язані з тонкощами виробництва. Але радий, що на сьогодні рівень організації процесу дозволяє не допускати прийняття якихось переломних рішень.

– Пандемія коронавірусу впливає на розвиток різних бізнесів вже кілька років. На обсягах продажів вашої компанії пандемія якось відбилась?

– Звичайно. Як і будь-яка інша, галузь виробництва виробів з бетону теж відчула вплив пандемії. Але зараз ми спостерігаємо тенденцію збільшення обсягів продажів з кожним місяцем, росте кількість замовлень від приватних осіб. Звичайно, є ще поняття сезону: взимку і влітку люди менш схильні до придбання, тоді як весною і восени це відбувається частіше: люди бачать «кашу» в своєму дворі через велику кількість опадів і частіше ставлять благоустрій в пріоритет іншим господарським потребам.

– Чи можете ви зараз передбачити, чи зміняться ціни на бруківку у 2022 році?

– У формуванні вартості ми завжди відштовхуємось від ціни на матеріали, необхідні для виробництва, яка стабільно підвищується. При чому, останні декілька років сформувалась тенденція до здорожчання матеріалів  з частотою раз на чотири місяці. Відповідно, це відбивається на вартості бруківки. Тому зміни будуть, беззаперечно, і наразі – лише в сторону, не вигідну нікому.

Назвіть унікальні характеристики, які відрізняють LeBruk від інших виробників.

– Міцність і довговічність. Я не буду зачіпати естетичну складову, бо кожен виробник працює з різними матеріалами і за різними технологіями. В одних бруківка може бути, наприклад, з гладкою поверхнею, що, до слова, не дуже добре, в інших – з шершавою, що в свою чергу, може відлякати потенційного покупця, але може прослужити довше за вищезгадану. Це вже справа особистих вподобань і переконань. Ми в своїй роботі орієнтуємося на більш досвідчених коллег «по цеху», прагнемо бути на їхньому рівні, слідкуємо за тенденціями.

– Яким був головний девіз компанії у 2021 році?

– «Не робити, аби робити» (посміхається, – ред.). Важливо сформувати попит, а тоді вже його задовільняти.

– Ну, і традиційне питання: які плани на 2022 рік?

– У плані, традиційно, нарощення об’ємів виробництва. З кожним роком ця динаміка є стабільно позитивною. Повільно, але впевнено (посміхається, – ред.). Стараємось бути залученими в різні соціальні проєкти, які стосуються благоустрою нашого міста, громади та області в цілому. Цього року мали досвід благоустрою у Володимирі, і маємо надії, що наступний рік подарує нам ще більше нових локацій.

Коментар
29/03/2024 П'ятниця
29.03.2024
28.03.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром