«Повільні медіа» читають інтелектуально розвинені споживачі», – київський редактор Дмитро Крапивенко

04 Листопада 2017, 18:00
7266

Головний редактор журналу «Український тиждень» Дмитро Крапивенко на «West Media Forum 2017» розповів про переваги «повільних медіа» над «фабриками контенту».

Журналісти Район.Луцьк зібрали для своїх читачів найвагоміші цитати з виступу Дмитра Крапивенка.

***

«Повільні медіа» орієнтовані на доволі інтелектуально розвиненого читача, який, дійсно, хоче розібратися в певній тематиці, докопатися до суті, а не нахапатися матеріалу».

***

«Вічно зелений контент» – дуже важлива штука, особливо для електронних медіа. Це той контент, до якого люди повертатимуться постійно, на відміну від новин. Новина живе, в кращому разі, добу, а серйозні матеріали, «вічнозелені», мають властивість жити роками. Створюється він складно, довго, читається також довго».

***

«Є три кити, на яких стоять «повільні медіа»: авторитет, унікальність, спільні цінності з аудиторією».

Головний редактор журналу «Український тиждень» Дмитро Крапивенко
Головний редактор журналу «Український тиждень» Дмитро Крапивенко

***

«Чому «повільні медіа» можуть дозволити собі писати великі тексти, розслідування? Тому що вони мають певний авторитет. Їх читатимуть. Такі медіа вже завоювали читача. Їхній споживач, швидше за все, затримається на їхніх шпальтах чи сайтах і дочитає до кінця».

***

«Унікальність медіа – це те, що відрізняє від решти матеріалів, яких у так званих «фабриках контенту» ніколи не знайдеш. Спільні цінності з аудиторією – це дуже важлива річ, яка створює спільноту людей навколо медіа».

***

«Повільні медіа» також помиляються. Адже я не бачив жодного видання, яке б не припускалося помилок. Ознака професійності – визнати цю помилку, виправити її, вибачитися, пояснити, чому так сталося, і, з точки зору медіа-менеджера, вжити роз’яснювальних заходів. Цього не роблять «фабрики контенту», бо вони не пам’ятають в кінці дня те, що у них було на початку.  Вони просто наплодили цих новин, і, власне кажучи, вони створюють їх у дуже дивний спосіб».

Розповів про переваги «повільних медіа» над «фабриками контенту»
Розповів про переваги «повільних медіа» над «фабриками контенту»

***

«Вершиною журналістської майстерності є справжнє розслідування і справжнє дослідження. Це також серйозний професійний виклик, на який спроможні тільки «повільні медіа».

***

«Можна мати якісну й оперативну стрічку новин, та потрібно підходити до цього відповідально. Але паралельно робити матеріали з доданою вартістю».

Озвучено під час WEST MEDIA FORUM 2017. 

Анна МАНЮХІНА

Використання цього матеріалу без дозволу редакції «Район.Луцьк» заборонене. Авторські права захищені українським і міжнародним законодавством. Під «використанням» мається на увазі повна або часткова републікація цього матеріалу на сторінках інших інтернет-видань (окрім соціальних медіа). Щодо використання матеріалу телефонуйте +38 066 413 29 28 або пишіть на редакційну електронну адресу [email protected]

Коментар
24/04/2024 Середа
24.04.2024
23.04.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром