У Підгайцівському ліцеї запрацював гурток робототехніки
Сучасний гурток робототехніки, який мотивує дітей до вивчення природничих наук (Science), технологій (Technology), технічної творчості (Engineering), мистецтва (Art) та математики (Mathematics), запрацював у найбільшій сільській школі Волині – Підгайцівському ліцеї.
Для його роботи за кошти місцевого бюджету придбали базові та ресурсні набори конструкторів LEGO EDACATION MINDSTORM, вартість яких – 160 тисяч гривень. Про це Район.Луцьк інформує пресслужба Підгайцівської сільради.
Минуло лише третє заняття, а діти вже навчилися складати найпростіших роботів та програмувати деякі їхні дії.
Помітно, що діти задоволені результатом.
«Робот – хороший стимул для розвитку мислення та креативу, адже є можливість запрограмувати його настільки, наскільки вистачить фантазії та знань. У наборах, які придбали для школи є: ультразвуковий датчик, який визначає відстань до об’єкта; датчик кольору, який розрізняє 7 кольорів; датчик дотику, який дозволяє роботу, впираючись у перешкоду, міняти траєкторію руху; є – героскоп, це датчик для поворотів, завдяки йому робот повертає з точністю на +-3 градуси. Діти, які приходять вперше на гурток, швидко вчаться, адже можуть працювати в командах та обмінюються знаннями, один одного підтягують», – зазначає вчитель Михайло Ковальчук.
За його словами, робототехніка розвиває у дітей мислення та стимулює до вивчення шкільних предметів. Аби запрограмувати робота, потрібно мати базові знання, тому до гуртка залучають учнів від 7-го класу.
Дітям необхідні будуть математичні розрахунки, оскільки знаючи діаметр колеса, можна розрахувати як його запрограмувати саме на ту відстань, яку треба; завдання на поворот потребують знань, як програмувати кути, тобто тут теж треба математичні знання; є і елементи дизайну та творчість. У світі активно проводять змагання, коли діти самі придумують функціонал та дизайн робота, а виграє той, хто придумає оптимальний алгоритм.
Учень 9-В класу Підгайцівського ліцею Олександр Коширець захоплено працює за комп’ютером. Помітно, що він добре орієнтується у тому що робить. Розповідає, що раніше, аби займатися робототехнікою, їздив у приватну школу до Луцька. Коли дізнався, що аналогічний гурток відкрився у рідній школі, одразу приєднався до його роботи, бо це економить і час, і ресурси.
Керівник гуртка не на словах знає про ефективність STEAM – освіти. Його син – нині успішний IT-ішник, з ним охоче співпрацюють відомі компанії. Свого часу він теж займався робототехнікою.
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром