Енергорозподільча компанія «Волиньобленерго» масово отримує повідомлення від електропостачальників про відключення боржників.
«Поки діяла заборона на відключення, окремі споживачі сприймали її як «дозвіл» не оплачувати рахунки за спожиту електроенергію», – вважають у компанії.
Оскільки відключення та відновлення електропостачання здійснює оператор системи розподілу, комерційна директорка «Волиньобленерго» Ірина Дмитроца відповіла на найбільш популярні запитання споживачів про відключення.
У серпні скасували заборону відключення через заборгованість у регіонах, де запроваджені «помаранчевий», «жовтий» чи «зелений» рівні епідемічної небезпеки. Обмеження діє тільки у тих областях, де встановлений «червоний» рівень епідемічної небезпеки.
Так, зобов’язаний. Працівник завжди мусить мати його із собою. Це документ встановленого зразка, де вказано прізвище, ім’я, по батькові працівника, його фото працівника та посада. Посвідчення має номер, назву структурного підрозділу, печатку та логотип підприємства.
Термін дії посвідчення – відповідно до строку дії трудового договору працівника. Якщо службового посвідчення немає, клієнт має право не допускати таку людину на приватну територію.
Попередження про припинення електроживлення надсилають споживачу за п’ять робочих днів до запланованої дати припинення чи обмеження розподілу електричної енергії (розділ 11.5.12 КСР).
Оператор системи розподілу відновлює розподіл електроенергії протягом трьох робочих днів у містах та п’яти робочих днів у сільській місцевості.
Тобто відновлюють електропостачання лише за умови повної сплати боргу. А окрім сплати заборгованості за використану електроенергію, після відключення колишній боржник має ще одне грошове зобов’язання – відшкодувати витрати за повторне підключення до електромережі. Залежно від способу відключення, такі витрати становлять від 350 (на лічильнику) до 1 200 гривень (на опорі).