«Цитованість локальних ЗМІ в якісних українських медіа – успіх», – редактор львівського сайту

10 Жовтня 2017, 15:41
2296

Шеф-редактор інтернет-видання Zaxid.net Олег Онисько розповів про баланс інновацій і традицій у ЗМІ на прикладі свого видання.

Журналісти Район.Луцьк зібрали для своїх читачів найважливіші цитати з того, про що говорив спікер.

***

«Якщо матеріал якісно і добре зроблений, ви банально зберете більше переглядів і читачів, і це – єдиний критерій, за яким женуться онлайн-ЗМІ».

***

«Ми не женемося за оперативністю, але ми стараємося інформувати про все важливе для нашого міста, оскільки ми позиціонуємо себе як регіональне видання. Ширше ми пишемо про Західну Україну і, відповідно, не оминаємо загальноукраїнські проблеми».

***

«Наше видання входить в більший медіа-холдинг ТРК «Люкс». Ми насамперед зосередженні на локальних новинах. Ми дуже добре розуміємо своє місце в «харчовому ланцюжку» українських медіа. Тобто, ми поїдаємо якісь районні ЗМІ, витягуючи з них цікаві новини. А вже загальноукраїнські витягують з нас».

***

«Для мене найважливішим критерієм впливовості чи популярності місцевого онлайн-ЗМІ є його цитованість в якісних всеукраїнських медіа. І ми його дотримуємося».

***

«У нас є спеціальний технічний відділ, який займається новаціями».

***

«Я переконаний, що добрий текст продає себе сам, але часи, справді, трохи змінюються, і робота редакції – теж. Люди, як би це нам прикро не було, перестають читати якесь одне ЗМІ. Вони, як правило, зосереджені на своїй стрічці у Facebook».

***

«Якщо колись критерієм лояльності була передплата чи кількість проданих примірників, то зараз ні, бо все безкоштовне. І ми конкуруємо в загальній стрічці «фейсбуку».

***

«Ми розуміємо, що є певне ядро постійних читачів, яким наші новини цікаві, але їх важко змусити зайти спеціально на наш сайт, аби прочитати новини. Тому ми намагаємося йти в локальні спільноти. Адже в кожному населеному пунктові є своя група, куди можна «закидати» новини. І там, насправді, дуже вдячна аудиторія».

***

«Дуже часто локальні медіа (львівські чи луцькі, наприклад) можуть виконувати функцію інформування місцевих громад. Адже, як правило, журналісти в обласних центрах мають більший доступ до загальної інформації. І наші новини в локальних містечках дуже затребувані».

***

«Щодо журналістських розслідувань, то варто сказати, що в Україні вони не працюють. Але водночас, на регіональному рівні, проводять дуже багато розслідувань».

***

«Місцеві ЗМІ не дуже можуть це робити, адже це фінансове питання. Розслідування потребує більших капіталовкладень, більшого інтелекту. На місцевому рівні розслідування, зазвичай, проводять про своїх місцевих. І дуже часто це обмежує місцеві ЗМІ в можливості зробити щось цікаве. Але все це залежить від власника. Якщо він готовий, що через його ЗМІ він матиме сварки зі своїми партнерами, тоді це спрацює».

Озвучено під час WEST MEDIA FORUM 2017.

Анна МАНЮХІНА

 

Коментар
27/04/2024 П'ятниця
26.04.2024