Лучан найбільше турбують відсутність електрики, зупинка ліфтів і проблеми з водопостачанням

26 Вересня 2017, 09:10
2080

За два тижні лучани звертались до міської ради через побутові проблеми майже дев'ять сотень разів.

 У Луцькій міській раді 26 вересня розглянули питання про звернення громадян, що надійшли до групи оперативного реагування «15–80», на інтерактивну веб-платформу «Відкрите місто» та оприлюднені петиції за період з 11 по 24 вересня 2017 року.

За цей період на адресу міської ради надійшло 878 телефонних звернень (в середньому 63 за добу). 253 з них – інформаційно-консультативного характеру.

Директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карп’як зазначила, що найбільше звернень (126) стосувалися відсутності електропостачання в житлових будинках та квартирах. Така ситуація була викликана як плановими відключеннями, так і аварійними.

115 дзвінків стосувалися житлово-комунальної сфери міста Луцька. На виконання в ЖКП-2 передали 11 повідомлень, ЖКП-3 – 12, ЖКП-7 – 8, ЖЕК – 8, ЖБК – 11, ЖКП-11 – 9, ТзОВ «М.Ж.К.» – 39.

Мешканці будинку №19а на проспекті  Молоді стурбовані затопленням двору дощовою водою, що ускладнило підхід до під’їздів. Також жителі міста нарікають на те, що не прибирають проїжджу частину на вулицях Карамаївській та Галшки Гулевичівни

Лариса Карп’як зауважила, що лучани дуже стурбовані зупинкою ліфтів. З цього приводу отримали 92 дзвінка.

Неодноразово продовжує непокоїти мешканців міста відсутність зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій. За два тижні надійшло з приводу надійшло 72 повідомлення.

62 дзвінка стосувалися діяльності КП «Луцькводоканал».

На виконання в ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» за звітний період передали 3 повідомлення. 17 звернень стосувалися роботи ДКП «Луцьктепло», 9 дзвінків надійшло від мешканців будинків, в яких створені ОСББ. Вони стосувалися відсутності води, заміни труб опалення у підвалі, прочистки каналізаційних стояків та ін.

25 звернень стосувалися роботи маршрутних автобусів. Особливо нарікали на відсутність рейсів. Крім того, 9 повідомлень були викликані через неналежний рух тролейбусів у місті та, відповідно, переадресовані у Луцьке підприємство електротранспорту.

23 дзвінка передали на опрацювання до департаменту муніципальної варти. Зокрема, вони стосувалися порушення правил благоустрою та прибирання територій після демонтажу гаражів та ін.

Лариса Карп’як відзначила, що значно зменшилися повідомлення щодо неприємного запаху нечистот у повітрі. З цього приводу отримади 15 звернень від працівників відділу екології.

Також за цей період жителі Луцька ініціювали 12 петицій з таких питань: проведення ремонту дороги по різних вулицях (Володимирська, Трутовського, Левітана, Червоної калини та проспекті Молоді), встановлення примусового обмежувача швидкості на вулицях Огієнка і перехресті вулиць Гнідавської та Черняховського, проведення зовнішнього освітлення вулиці Даньшина, заборони розклеюванн реклами у салонах та вікнах маршруток, проведення ремонту та модернізації ліфтів у місті, відновлення маршруту № 14. На всі ці петиції триває збір підписів.

На платформу «Відкрите місто» надійшло 16 повідомлень з питань, що стосуються життєдіяльності міста.

Коментар
29/03/2024 П'ятниця
29.03.2024
28.03.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром