ЖКП, світло і тепло: на що скаржаться лучани

22 Грудня 2015, 10:12
1641 Джерело: lada.fm

Найчастіше містяни скаржаться чиновникам мерії, телефонуючи в групу швидкого реагування за міським телефоном 15-80, на надання житлово-комунальних послуг, відсутність електропостачання і несправність тепломереж.

Про це повідомила директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг» Лариса Карп’як 22 грудня під час оперативної наради.

Із 7 до 19 грудня на адресу міськради надійшло 788 телефонних звернень, 166 з яких стосуються житлово-комунальної сфери.

Скаржаться лучани і на відсутність електропостачання в оселях на вулицях Новочерчицька, 3; Львівська, 120; Трутовського, 16; Левітана, 10, 11, 12, 16; Володимирська, 57; Кривий Вал, 2, 6, 10; Волі, 23. Водночас Також були проблеми з вуличним освітленням на Качалова, Ліскова, Лютеранській, Караїмській, Базарній, Петрусенка, Кочерги. До честі ремонтників, їм вдалося оперативно ліквідувати несправності.

Окрім того, нарікають городяни і на роботу «Луцьктепла». І це стосується не так проривів, як безлад у дворах після ремонтних робіт. Досі на контролі залишається звернення стосовно благоустрою після ремонтів тепломережі на проспектах Відродження, 5-а та Соборності, 16.

Заодно городяни нарікають на несвоєчасний вивіз твердих побутових відходів і прибирання біля контейнерів. Наприклад, скарги на «Луцькспецкомунтранс» надійшли від мешканців Градного узвозу, 2; Шухевича, 1; 8 Березня, 6; Світлій, 12; Ветеранів, 7.

Не влаштовують мешканців і робота маршрутних автобусів №4, №10, №11, №18, №26а, №27а, №32. Як часто підмічають городяни, водії на цих рейсах не дотримувалися графіків руху, навіть, на думку пасажирів, деколи порушують правила дорожнього руху.

Хочете бути першими на районі? Підписуйтесь на наші новини у спільнотах Facebook та Вконтакте.

Коментар
25/04/2024 Середа
24.04.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром