ЖКП, світло і тепло: на що скаржаться лучани
Найчастіше містяни скаржаться чиновникам мерії, телефонуючи в групу швидкого реагування за міським телефоном 15-80, на надання житлово-комунальних послуг, відсутність електропостачання і несправність тепломереж.
Про це повідомила директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг» Лариса Карп’як 22 грудня під час оперативної наради.
Із 7 до 19 грудня на адресу міськради надійшло 788 телефонних звернень, 166 з яких стосуються житлово-комунальної сфери.
Скаржаться лучани і на відсутність електропостачання в оселях на вулицях Новочерчицька, 3; Львівська, 120; Трутовського, 16; Левітана, 10, 11, 12, 16; Володимирська, 57; Кривий Вал, 2, 6, 10; Волі, 23. Водночас Також були проблеми з вуличним освітленням на Качалова, Ліскова, Лютеранській, Караїмській, Базарній, Петрусенка, Кочерги. До честі ремонтників, їм вдалося оперативно ліквідувати несправності.
Окрім того, нарікають городяни і на роботу «Луцьктепла». І це стосується не так проривів, як безлад у дворах після ремонтних робіт. Досі на контролі залишається звернення стосовно благоустрою після ремонтів тепломережі на проспектах Відродження, 5-а та Соборності, 16.
Заодно городяни нарікають на несвоєчасний вивіз твердих побутових відходів і прибирання біля контейнерів. Наприклад, скарги на «Луцькспецкомунтранс» надійшли від мешканців Градного узвозу, 2; Шухевича, 1; 8 Березня, 6; Світлій, 12; Ветеранів, 7.
Не влаштовують мешканців і робота маршрутних автобусів №4, №10, №11, №18, №26а, №27а, №32. Як часто підмічають городяни, водії на цих рейсах не дотримувалися графіків руху, навіть, на думку пасажирів, деколи порушують правила дорожнього руху.
Хочете бути першими на районі? Підписуйтесь на наші новини у спільнотах Facebook та Вконтакте.
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром