ТОП-10 скарг лучан на комунальників
У період з 21 серпня по 10 вересня до Луцької міськради надійшло більше тисячі телефонних звернень.
Про це повідомила директор департаменту «Центру надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карп’як на оперативній нараді міськради, 12 вересня.
Більшість звернень сала інформаційно-консультативний характер та стосувалось житлово-комунальної сфери міста. Тож, що просять та на що жаліються жителі Луцька?
1. Відсутність гарячої та холодної води.
Внаслідок проведення аварійно-ремонтних робіт зупинились котельні на десятьох об’єктах за адресами: Гулака-Артемовського, 20; 8-го Березня, 3; Винниченка, 30; Новочерчицька, 3; Карбишева, 2, та бойлерні на вулицях Карпенка-Карого, 11, Вавілова, 6, Січова, 3, Писаревського, 4, проспект Молоді, 10.
Це призвело до тимчасової відсутності холодної та гарячої води в помешканнях лучан.
2. Відсутність електропостачання в житлових будинках та квартирах, які були викликані як плановими, так і аварійними відключеннями.
3. Голосна гра вуличних музикантів у центра міста.
4. Зупинки ліфтів. Пошкодження владнали, проте не працює ліфт у будинку на вулиці Озерецька, 12, у другому під’їзді. Причиною стала станція управління, яка вийшла з ладу.
5. Безпритульні собаки. Було отримано шість повідомлень про знайдених тварин, їх передали у КП «Ласка».
6. Стихійна торгівля.
7. Затоплення приміщень. Містяни просили також прочистити каналізаційні стояки, влаштувати відмостки біля будинків. Телефонували з таких адрес: проспект Волі, 44/2, Гордіюк, 8/42, Рівненська, 111/37, Дубнівська, 12, Конякіна, 8, Соборності, 32/101, Саперів, 10/36.
8. Порушення правил благоустрою та прибирання територій після демонтажу гаражів, зрізання та вивезення зрізаних дерев, косіння трави; неприємний запах, який поширюється у місті.
9. Проведення будівельних робіт, перекриття заїздів на прибудинкові території , злив нечистот та спалювання сміття.
10. Незадовільний рух тролейбусів.
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром