Як намалювати мультфільм: лайфхак від української художниці

11 Вересня 2017, 11:14
4298

Темна-темна кімната, а в ній – сотні конвертів з руками, ногами, головами та іншими частинами тіла… Таким було минуле української анімації. Сьогодні папки з «фрагментами» мультиплікаційних персонажів чекають свого аніматора на комп’ютерах їх художників.

«Раніше кожна деталь малювалася окремо. Докупи вони складалися тільки на папері. Зараз я ці деталі малюю в фотошопі», - розповідає героїня цього матеріалу, українська художниця, «мама» Капітана Врунгеля, Лежня та династії будинків із мультфільму «Халабудка» Валентина Серцова. На анімаційному фестивалі «Задзеркалля» вона говорила про особливості створення мультиплікаційних персонажів.

Аніматор не малює – він тільки рухає деталями. Всією образотворчою частиною мультфільму займається художник. Саме від нього залежить, як виглядатиме мульт, і чи запам’ятаються персонажі глядачам.

«Як художник придумав, так воно і буде. Найголовніше – придумати. Щоб це був винятково твій персонаж, ні на кого не схожий, з твоїм обличчям. Є такі художники, яких зразу впізнають. Я намагаюся, щоб кожен фільм мав щось своє, унікальне в моїх малюнках», - ділиться Валентина Серцова.

Художниця пояснює, що віднайти свій стиль і своє «обличчя» - справа не з легких. Однак, сидіти і чекати натхнення не варто, бо воно «у кватирку не залітає».

«Це можна зробити тільки через муки. Коли я працювала над створенням персонажів «Халабудки», я рік сиділа, і зовсім не могла зрозуміти, з якої сторони взагалі починати. Просила аніматора пошукати якогось іншого персонажа. Рік роботи пройшов, а герой з’явився в одну секунду. Раптом осінило. Я вже не пам’ятаю, чому, але просто десь побачила шапку, і зрозуміла: достатньо до будиночка додати трохи людських деталей – і вже виходить персонаж».  

Художниця закликає брати до рук олівці і працювати. Бо якщо не вийшло 100 разів,на 101-й обов’язково має вийти. 



















 

Коментар
28/03/2024 Четвер
28.03.2024
27.03.2024
20:39