«Волиньгаз» відкрив у місті Центр обслуговування клієнтів
Із 17 грудня споживачі природного газу можуть отримати весь спектр послуг у новому Центрі – він забезпечуватиме спілкування з клієнтами та надаватиме всі послуги щодо газопостачання.
Центр обслуговування клієнтів – один із найважливіших проектів ПАТ «Волиньгаз», оскільки спрямований на роботу з клієнтами компанії, запевняє прес-служба газовиків.Він розташований у Луцьку на першому поверсі корпусу №1 ПАТ «Волиньгаз» що на вулиці Івана Франка, 12. Для зручності клієнтів фахівці центру працюватимуть без обідньої перерви з понеділка по п’ятницю із 08.00 до 17.00.
У новому приміщенні передбачені всі умови для комфортного перебування відвідувачів, окрім того, спектр сервісів Центру і надалі поповнюватиметься новими та зручними послугами для споживачів області, аби стати тим місцем, де кожен клієнт отримає відповіді на всі свої запитання з приводу тепла у своїх домівках.
Покращення якості обслуговування споживачів та оптимізація процесів взаємодії із ними дасть можливість збільшити рівень послуг та комфортності обслуговування, а також дозволить підвищити безпеку споживання природного газу та культуру сплати за енергоносій.
«Раніше кабінети фахівців з обслуговування знаходилися у різних корпусах, що спричиняло низку незручностей для споживачів. Відтепер усі клієнти Центру обслуговуватимуться у комфортному спеціально відведеному для цього місці, де працюють кваліфіковані працівники, які надають консультації щодо показників лічильника, рахунків, сплати за газопостачання, допомагають з оформленням необхідних документів», – зазначив голова правління ПАТ «Волиньгаз» Мирослав Коротя.
Отож у новому Центрі клієнти компанії зможуть отримати послуги та консультації щодо:
– стандартного та нестандартного приєднання до Єдиної газотранспортної системи України;
– виготовлення документів на встановлення автономного опалення;
– будівництва або реконструкції внутрішньої системи газопостачання;
– технічного обслуговування газових приладів;
– ремонту газового обладнання вітчизняного виробництва за заявками споживачів (в т.ч. аварійних заявок);
– технічного обслуговування газопроводів і споруд на них за договорами;
– планового технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання;
– погодження проектної документації;
– переукладання договору на газопостачання;
– пломбування газового обладнання;
– відновлення або припинення газопостачання;
– повірки побутових лічильників;
– дізнатися усю необхідну інформацію з питань заборгованості, надання пільг та субсидій, проведення перерахунку вартості фактично спожитого природного газу.
Хочете бути першими на районі? Підписуйтесь на наші новини у спільнотах Facebook та Вконтакте.
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром