«Волиньгаз» відкрив у місті Центр обслуговування клієнтів

17 Грудня 2015, 15:50
2376

Із 17 грудня споживачі природного газу можуть отримати весь спектр послуг у новому Центрі – він забезпечуватиме спілкування з клієнтами та надаватиме всі послуги щодо газопостачання.

Центр обслуговування клієнтів – один із найважливіших проектів ПАТ «Волиньгаз», оскільки спрямований на роботу з клієнтами компанії, запевняє прес-служба газовиків.Він розташований у Луцьку на першому поверсі корпусу №1 ПАТ «Волиньгаз» що на вулиці Івана Франка, 12. Для зручності клієнтів фахівці центру працюватимуть без обідньої перерви з понеділка по п’ятницю із 08.00 до 17.00.

У новому приміщенні передбачені всі умови для комфортного перебування відвідувачів, окрім того, спектр сервісів Центру і надалі поповнюватиметься новими та зручними послугами для споживачів області, аби стати тим місцем, де кожен клієнт  отримає відповіді на всі свої запитання з приводу тепла у своїх домівках.

Покращення якості обслуговування споживачів та оптимізація процесів взаємодії із ними дасть можливість збільшити рівень послуг та комфортності обслуговування, а також дозволить підвищити безпеку споживання природного газу та культуру сплати за енергоносій.

«Раніше кабінети фахівців з обслуговування знаходилися у різних корпусах, що спричиняло низку незручностей для споживачів. Відтепер усі клієнти Центру обслуговуватимуться у комфортному спеціально відведеному для цього місці, де працюють кваліфіковані працівники, які надають консультації щодо показників лічильника, рахунків, сплати за газопостачання, допомагають з оформленням необхідних документів», – зазначив голова правління ПАТ «Волиньгаз» Мирослав Коротя.

Отож у новому Центрі клієнти компанії зможуть отримати послуги та консультації щодо:

– стандартного та нестандартного приєднання до Єдиної газотранспортної системи України;

– виготовлення документів на встановлення автономного опалення;

– будівництва або реконструкції внутрішньої системи газопостачання;

– технічного обслуговування газових приладів;

– ремонту газового обладнання вітчизняного виробництва за заявками споживачів (в т.ч. аварійних заявок);

– технічного обслуговування газопроводів і споруд на них за договорами;

– планового технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання;

– погодження проектної документації;

– переукладання договору на газопостачання;

– пломбування газового обладнання;

– відновлення або припинення газопостачання;

– повірки побутових лічильників;

– дізнатися усю необхідну інформацію з питань заборгованості, надання пільг та субсидій, проведення перерахунку вартості  фактично спожитого природного газу.

Хочете бути першими на районі? Підписуйтесь на наші новини у спільнотах Facebook та Вконтакте.

Коментар
02/12/2021 Четвер
02.12.2021
01.12.2021