Як побудувати HR бренд для органів місцевого самоврядування

20 Червня 2021, 11:25
Фото ілюстративне 374
Фото ілюстративне

У сучасному світі та особливо у нестабільних умовах пандемії вміння управляти людськими ресурсами стає особливо цінним. «Програма U-LEAD з Європою» проводить серію семінарів, які покликані ознайомити учасників із сучасними підходами до управління персоналом та розвивати відповідні навички.

 Нинішній семінар був присвячений створенню HR бренду для органів місцевого самоврядування. Про це інформує Волинський регіональний офіс Програми «U-LEAD з Європою».

 

 Захід відбувся, аби ознайомити представників волинських громад з сучасними підходами до створення та управління HR брендом, як важливої складової репутації/іміджу роботодавця та його конкурентоспроможності та опанувати практичні навички побудови HR бренду у територіальній громаді.

 

 Зауважимо, що брендинг роботодавця – це ті риси, за які кандидати на вакантну посаду обирають саме вашу компанію з-поміж інших. Одна із ключових цілей розвитку HR-бренду компанії – залучення нових кваліфікованих співробітників. Не менш важлива мета побудови бренду роботодавця – збереження «обличчя» компанії в очах наявних співробітників. А привабливий бренд допоможе знизити плинність кадрів.

 

 Керівник Волинського РО Анатолій Пархом’юк зазначив, що потрібно зробити так, аби професіонали хотіли йти на роботу в ту чи іншу громаду, аби про органи місцевого самоврядування складалася позитивна думка.

 

 «HR - це не просто закордонна назва. HR-бренд - це позитивний імідж роботодавця на ринку праці», - зауважив він. Мовляв, це слід донести й до керівництва громади, і до депутатів

«Це ще один крок, який ми робимо на шляху до спроможності», - зауважив Анатолій Пархом'юк.

 

 З представниками громад працювали Світлана Рубцова, тренерка з управління людськими ресурсами та Сорока Юлія, радниця з посилення спроможностей.

 

 Саме завдяки ним волинські громади зрозуміли мету створення HR бренду та необхідності його розвитку, отримали знання про складові HR бренду для його формування, опанували практичні інструменти побудови, розвитку та управління HR брендом.

 

 Присутні поспілкувалися про ціннісну пропозицію компанії як роботодавця (EVP) - інструмент утримання та залучення талановитих працівників, зовнішні та внутрішні комунікації  та управління HR брендом, чим відрізняються імідж та репутація, хто може бути адвокатом HR бренду, як розвивати корпоративну культуру в громаді.

 

 Згідно з дослідженнями LinkedIn, HR-бренд допомагає компаніям у чотирьох напрямках: отримувати на 50 % більше релевантних відгуків, вдвічі швидше закривати вакансії, зменшувати вартість найму на 50 %, скорочувати кількість звільнень на 28 %. До того ж 75 % кандидатів звертають увагу на роботодавця, перед тим як надіслати резюме, кандидати втричі більше довіряють інформації, яку надають співробітники, ніж представник компанії, відсутність інформації відлякує кандидатів, а 52 % з них перед тим, як прийняти рішення, шукають сайт і соціальні мережі роботодавця.

Читайте також: 

 

Коментар
05/08/2021 Четвер
05.08.2021